anduril
door anduril Jun 24, 2016 om 18:13
Computers & telefonie

Twee keer inloggen?

Om een commentaar te plaatsen bij een artikel in de nieuwsbrief moet je ingelogd zijn.  Ik probeer in te loggen, maar dat gaat niet.  Dan maar mijn wachtwoord wijzigen, krijg een e-mail met een link, geef het wachtwoord (tweemaal) in, zie dat ik ingelogd ben, schrijf mijn commentaar en klik op "Posten".  Dan moet ik nog een keer inloggen (?!) en dan kom je zonder enige melding weer terug bij het artikel, maar van het commentaar geen spoor meer.  Onbegrijpelijk.

1709 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 24, 2016 om 18:16
16837 Antwoorden / 108 Vragen

De nieuwe site werkt nog niet 100%. Ze doen hun best.

marita5
door marita5 Jun 25, 2016 om 10:12
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Word een tien jaren plan ;-)

tenormin
door tenormin Jun 25, 2016 om 23:29
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, heeft de redactie je dat geschreven @marita5? ;-)

marita5
door marita5 - Jun 24, 2016 om 18:26
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Anduril ,

Neem contact op met de redactie , klik op de rode regel .

http://kassa.vara.nl/pagina/contact

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 24, 2016 om 18:30
7197 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 Jun 24, 2016 om 18:36
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Sjoppie , dat is een goeie , kunnen wij ook invullen , of er dingen verbeterd worden laat ik in het midden .

sjjoppy
door sjjoppy Jun 24, 2016 om 18:54
7197 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, @Marita5, moet nog even bedenken wat er ingevuld moet worden om niets te vergeten.

marita5
door marita5 Jun 24, 2016 om 19:26
11521 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb de vragen een beetje doorlopen , word gevraagd of je werkt , welke opleiding e.d. wat dit dan te maken heeft met deze site weet ik niet .

sjjoppy
door sjjoppy Jun 24, 2016 om 19:51
7197 Antwoorden / 3 Vragen

Nee, ik ook niet, daarom houd ik niet zo van enquête's maar deze moet maar.:-))

Cookies
door Cookies Jun 24, 2016 om 20:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vind de vragen over opleiding, man/vrouw, werk wel begrijpelijk. Daarmee wordt duidelijk welke groep de site bezoekt en/of naar Kassa kijkt. En iemand met een lagere opleiding zal andere antwoorden geven dan iemand met een hogere opleiding.

simon55
door simon55 Jun 24, 2016 om 20:46
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En ja als je je eigen zit te vervelen kun je die enquete tot vervelends toe in vullen dud stelt ook geen ene hout voor en onbetrouwbaar

Cookies
door Cookies Jun 24, 2016 om 21:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@simon55: Je hebt gelijk! Weer lekker amateuristisch. Pfff. Er zou een melding moeten komen dat je de enquete al hebt ingevuld. Zelfde als tijdje terug dat je voucher kon aanvragen voor Hema appeltaart. Dat kon je ook oneindig blijven doen.

Cookies
door Cookies Jun 24, 2016 om 21:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb de redactie even het volgende gemaild: Leuk, die enquête, maar je kan hem zo vaak invullen als je maar wilt! Als een enquête is ingevuld, zou er een melding moeten komen dat je hem al ingevuld hebt. Als @Kassa altijd op deze manier enquêtes houdt, kan aan de uitslag daarvan dus GEEN enkele waarde worden toegekend!

tenormin
door tenormin Jun 25, 2016 om 00:23
16837 Antwoorden / 108 Vragen

@carola.83, benieuwd of je antwoord krijgt. Heb ik destijds met die appeltaart toestand ook gedaan, dat het allemaal fout liep: geen enkel teken van leven alleen: ik kon mijn appeltaart ophalen. Je weet wel: de code waar met gewoon 1 t/m 9 kon invullen. Is net als deze enquête, niet aan meegedaan.

edrick3
door edrick3 - Jun 24, 2016 om 18:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoezo onbegrijpelijk.
De laatste tijd niet zo vaak op deze vernielde - pardon: vernieuwde - site geweest?
Er gebeuren wel meer rare dingen. ;-)
Wie weet komt het - ooit (maar ik betwijfel het) - nog eens goed.

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2016 om 18:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Even getest. Kan daar gewoon inloggen en een reactie plaatsen. Soms komt het voor dat je een reactie plaatst, en dan je dan eerst verzocht wordt om in te loggen, dan is die reactie wel verdwenen en moet dat opnieuw.

reflecs
door reflecs - Jun 24, 2016 om 22:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen

O, zoiets heb ik ook. Al ingelogd bij Vraag & Beantwoord moet ik bij het nieuwsbericht toch inloggen. Dat werkt niet. Ook meerdere pogingen werkt niet.
Uitloggen en bij het nieuwsbericht inloggen werkt ook niet. Om gek van te worden.
Met Firefox lukt het me sowieso niet, met Internet Explorer als ik geluk heb.
De laatste keer heb ik het maar opgegeven en de redactie gemaild (het was een reactie op de kop van een artikel).

Maar hopelijk werkt het bij u zoals bij tijger1, dan kunt u voor de zekerheid uw commentaar eerst kopieren.

Cookies
door Cookies - Jun 25, 2016 om 02:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Commentaar plaatsen bij een artikel uit de Nieuwsbrief? Kan iemand me vertellen waar dit over gaat? Ik zie nergens een gelegenheid om commentaar te plaatsen, zie ook nergens commentaar staan, behalve hier op V&A.

tenormin
door tenormin Jun 25, 2016 om 07:02
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Commentaar plaatsen bij de Nieuwsbrief kan niet, zo simpel is het.

marita5
door marita5 Jun 25, 2016 om 08:12
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Carola.83 , als u op een artikel klik staat benedenaan schrijf een opmerking , .zeker weten doe ik dit niet .

Cookies
door Cookies Jun 25, 2016 om 09:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, ik zie alleen het artikel staan (ook op mijn tablet met andere browser) meer niet. Uit niets blijkt dat daar ook gereageerd kan worden.

marita5
door marita5 Jun 25, 2016 om 09:49
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Wat dit dan bij u is weet ik niet , als ik op een artikel klik zie ik overal , schrijf een opmerking staan .

Cookies
door Cookies Jun 25, 2016 om 09:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even naar Edge omgeschakeld: daar zie ik dus wel reacties onder artikelen staan. Op Opera en Chrome niet. Herinner me nu ineens weer dat dit 6 maanden geleden ook al zo was. Probleem is na ZES maanden dus nog steeds NIET opgelost. Wat een amateurs van de bovenste plank.

marita5
door marita5 Jun 25, 2016 om 10:01
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Vreemd ik werk met Chrome , Ik kon ook geen link maken in een reactie werkte niet . gisteren tot mijn verbazing werkte een link in een reactie wel .
i.p.v. van de link in een nieuwe zin te plaatsen door op enter te drukken , had ik de link gewoon achter de zin geplaatst en dit werkte , of dit nu de oplossing is weet ik niet , zal ik de volgende keer wel zien .Dat word dan enquete invullen ;-) maar gegarandeerd hier word ook niks mee gedaan .

akkerdistel
door akkerdistel Jun 27, 2016 om 13:11
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Carola83 dat komt opdat er bepaalde scripts draaien op die pagina's, totaal overbodig, maar bij Kassa en de derden waaraan ze onze gegevens (online-profiel) verkopen, althans mag ik hopen dat ze er nog centjes voor krijgen, worden door 'n beetje browser netjes geblokt. Gebruik Umatrix maar eens, dan zie je exact wat ik bedoel.. Note: dit heeft helemaal niets met m'n aluhoedje te maken, dit is gewoon een feit. Meest zorgwekkende is nog dat bedrijven, dus ook Kassa, dit nog altijd, anno 2016, in hun website implementeren. @TS stel je browser zo in dat cookies e.a.d. bij het afsluiten gewist worden.

ph
door philip36 - Jun 25, 2016 om 08:56
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Als het veel tekst is, even voordat u op Posten klikt de tekst selecteren en kopiëren.
Gaat er iets mis, heeft u met  plakken  de tekst weer terug.