mi
door misman_1 Apr 7, 2011 om 07:46
Computers & telefonie

Uitslag postcodeloterij

Nu is de jackpot van de postcodeloterij gevallen en staat dit in de mail die mensen kunnen ontvangen als ze meedoen met de loterij.
Er staan foto's van de winnares en de naam ingemeld. Ik dacht dat dat allng niet meer mocht, in verband met gevaar door bv overvallen enzovoort. Vraag is dan ook , mag dit nog steeds?

596 2 Rapporteer

de motormuis
door de motormuis - Apr 7, 2011 om 09:14
598 Antwoorden / 13 Vragen

Wist niet dat de postcodeloterij al is geweest,maar goed weet ik dat nu ook.
Maar er stond wel altijd bij hun in de voorwaarden/spelregels dat zij promotiefoto's
en stukjes ed mochten gebruiken van de prijswinnaars.En volgens mij zullen die regels niet zijn aangepast.Ik weet niet ofdat dit via internet of via google te controleren is.
En dat het eventueel gevaar op kan leveren ben ik wel met je eens.Maar gelukkig hoor je anders de laatste tijd/jaren weinig meer van ontvoeringen of dergelijke bij mensen die een grote prijs ergens mee hadden gewonnen.
Maar het blijft een risico als je met foto's ed in de krant of op tv komt.
Groeten.

marcel75
door marcel75 - Apr 7, 2011 om 09:41
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Dan moet je meedoen met de staatsloterij. Juist bij de postcodeloterij kun je nagaan dat je buurt "overvallen" zal worden door allerhande goede doelen maar ook minder goedbedoelende medeburgers. Je postcode is immers een deel van je lotnummer.

Dat is ook een deel van de kracht van de postcodeloterij. Je telt niet mee als je niet meedoet en natuurlijk kom je dan helemaal breed uit in beeld. Dat is bedacht om twijfelaars over te halen toch vooral wel mee te spelen zodat je buren dan minder krijgen en jij niet, zogenaamd als enige, met lege handen blijft staan. Stukje psychologische groepsdwang dus eigenlijk om je toch vooral veel loten te laten kopen.