houpsty
door houpsty Jan 2, 2010 om 14:48
Computers & telefonie

UPC !

UPC fiber power ?! hahahah Ja werkt goed al MODEM niet reset, schijn nieuw type modem te hebben en die reset zich waneer hij wil!!!

Heb nu 2 x in huis monteur gehad en 3 keer netwerk monteur ging paar dagen goed en Vandaag waardeloos reset zo maar .

heb 2 de modem al en vele uren bellen met de geweldige helpdesk na netwerk monteur geweest was en lijn gemeten had naar de kast enz WAT GOED WAS! dus tot in huis is ok maar dat MODEM motorola !!! waardeloos
nu a.s dinsdag komt weer monteur heb al gezegt hang dan 2 kastjes op 1 voor telefoon en 1 voor internet. maar goed is weer afwachten.nu komt moneur 6 en nu eindelijk gezegt dat expert er na kijken moet snappen het ook niet meer !!!

Lukt dit niet dan zeg ik de boel op en KOMT HIER nooit geen UPC meer in huis.

had voor heen het net(nu KPN) nooit geen problemen mee gehad maar was maar 8 mb snelheid.

nu wel lekker snel ja ALS werkt is snel dat klopt maar stabiel?! verre van OK

mail kassa en maak er een aflevering van AUB aan pakken die UPC.

Wel graag geld ontvangen maar goede kwaliteit leveren ho maar!

HOOP KASSA REACTIE mee leest!

reageer !!!!

gr houpsty

399 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u zo graag contact wilt dan de knop contact kunt u ze berijken staat op het aanvangscherm onderin.
Valerius

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laten we even aannemen dat dit een exemplarisch geval is, anders had het hier n.l. compleet bol gestaan van dergelijke klachten en dat is duidelijk niet het geval.
Om nu voor een enkel probleemgeval een uitzending te maken .... lijkt me niet.
Als het nodig is kun je ook contact opnemen met de Belbus.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor de reactie, maar even ben niet UIT op uitzending nee maar wil wel dat opgelost word en dat UPC keer luisterd ipv weer monteur te sturen.ben al 2 x gemonitord en geven toe niet klopt maar er wat aan doen?!

Ben niet eens met dat niet genoeg klachten zijn denk er een legio zijn alleen die maken zich niet bekend want het heeft toch geen zin!!!!

dat weet ik zeker vooral als je beetje gaat googlen.lees je genoeg.

gaat puur om hun wat zeggen (upc) en niet kunnen nakomen! terwijl ze wel die aansluitgarantie hebben. maar vergeten ze wel bij te zeggen je er vrij voor nemen moet want monteur komt overdag ! dan weet je hoe erg lastig dat is.

Kan in log bestand kijken en kan je gewoon zien niet stabiel is en het modem zich reset weaneer hij wil!

en raar dat 3 netwerk monteurs alle 3 ve3rschillende dingen zeggen.

ja belbus mischien wel wat maar zou dat helpen?!

gr houpsty

vind zo jammer er in de uitzending geen KLACHTEN top 5 MEER is

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja als je denkt dat het geen zin heeft, wat doe je hier dan.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hallo, ben er toch voor probleem en zei ANDEREN het niet doen omdat geen zin heeft!

zoals gezegt werd en geen klachten waren omdat hier niet bom vol stond !!

Ik denk juist dat wel werkt als kassa zich erin mengt!

hoop nu duidelijk is.

gr houpsty

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

edwardus schreef op zaterdag 2 jan 2010, 15:31: Tja als je denkt dat het geen zin heeft, wat doe je hier dan.

Oh dat werkt zo hahahahah weet ik dat ook weer.

hoop echt meer mensen met de problemen zich melden en vraag hoe kan ik belbus benaderen?!

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

via email belbus apestaart vara punt nl
Zie ook http://omroep.vara.nl/TV.1379.0.html#2040