UPC komt belofte niet na
Geruime tijd geleden mij aangemeld bij UPC als klant. Er moest nog een stuk kabel worden gegraven. Ik ontving een offerte van meer dan €600 en dat was me teveel dus wees ik de offerte af.
Weer geruime tijd daarna werd ik door UPC gebeld met "een aanbod". Ik heb in dat gesprek duidelijk gemaakt dat ik op dat aanbod wilde ingaan MITS het aanleggen van de kabel en de aansluiting GRATIS zou zijn. Zowel door de medewerker aan de lijn, als door diens Supervisor is bevestigd dat mijn voorwaarden werden geaccepteerd. Dat is bovendien expliciet op een bandopname vastgelegd.
Later kreeg ik weer een offerte van ruim €700, dus ruim €100 duurder dan de eerste keer (hoe kan dat nou?). Na verschillende malen contact wilde UPC zich niet aan zijn woord houden.
In het meest recente gesprek werd gezegd dat "de bandopname inmiddels is vernietigd". Dat is niet mijn fout. Als ze me niet zolang aan het lijntje hadden gehouden zou die termijn nog lang niet zijn verstreken.
Al met al vind ik dit een misselijkmakend geval van woordbreuk. Dat men bij een call centre een belofte doet die niet volgens protocol is is een interne UPC zaak en niet die van mij als klant. Ondanks de belofte in 5-voud mondeling en op bandopname vastgelegd geeft UPC "niet thuis".
Nu kom ik, als eerlijke klant, dus van een koude kermis thuis.
UPC wees eens eerlijk en kom je belofte na. Als je een fout hebt gemaakt geef dat dan eerlijk toe, maar laat een klant niet stikken!
Zet uw klacht op de klachtenkompas.nl daar is webcare van UPC aanwezig.
Bent u nu geen klant van UPC? Als dat wel zo is kunt u zich ook nog op het forum van UPC begeven.
Beste apvw,
Heel vreemd dat de voorwaarden eerst zijn geaccepteerd en dat er vervolgens op terug wordt gekomen. Kun je een mail sturen naar webcare@upc.nl met je postcode en huisnummer en de vermelding "Reactie Kassa"? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt uitgezocht en dat er contact met je wordt opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Marcel | UPC Webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer