yv
door yvonne-1972 Feb 1, 2012 om 17:42
Computers & telefonie

Upc pakketten

graag wil ik vragen hoe het kan dat bij upc de 3in 1 pakketten aangeboden worden inclusief radio en tv kabel
en dat ze toch extra nog de kabel tv en radio erboven op berekenen
terwijl ze zelf zeggen dat het iclusief is in het pakket

3028 29 Rapporteer

eenigma
door eenigma - Feb 1, 2012 om 17:55
252 Antwoorden / 14 Vragen

Het zou kunnen dat u ongemerkt extra opties erbij heeft genomen en deze apart vermeld staan en bovenop het bedrag komen van het alles in 1 pakket.

Wat geeft UPC zelf voor verklaring voor de extra bedragen die volgens u ten onrechte op uw nota staan?

freya
door freya - Feb 1, 2012 om 17:56
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo yvonne-1972,

Wáár zie je dat staan, dat er bij die voordeelpakketten nog eens extra kabelTV en radio bovenop komt? Volgens mij is het bij die pakketten inderdaad inclusief....

m.vr.gr. Freya

zwemmer
door zwemmer - Feb 1, 2012 om 17:59
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Als de kosten apart genoteerd staan betekent dat nog niet dat zij apart danwel ekstra berekend worden. Kijk maar eens goed naar het te betalen bedrag.

Zwemmer

yv
door yvonne-1972 - Feb 1, 2012 om 17:59
7 Antwoorden / 1 Vragen

als je op de site bij upc bij alles in een pakketten kijk staat er bij 58 euro is het duurste pakket en dat is inclusief zeggen ze
maar als je op de afrekening kijk die je maandelijk krijg staat 58 euro en dan 17,50 euro eronder extra dus
dus zoals ze zelf zeggen aan de telefoon ook dat doen we bij iedereen maar ik en vele andere vinden dat niet kloppen

yv
door yvonne-1972 - Feb 1, 2012 om 18:02
7 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.upc.nl/pakketten/
hier staat onderaan inbegrepen in pakket prijs de kabel en tv
maar hoe kunnen ze dat zo neer zetten en dan boven op de 58 euro pakket nog is 17,50 euro rekenen?

dr
door drcomputer - Feb 1, 2012 om 18:14
35 Antwoorden / 4 Vragen

Yvonne-1972,

Het kan zijn dat dit de standaard kosten zijn die berekent worden voor levering. Als ik mijn eigen pakket bekijkt (ik heb ziggo overigens) dan moet ik 52 euro betalen. Hierbij in zit ook de aansluiting van 16.25 euro (basis voor levering anologe tv, enz). Mogelijk dat dit het basis abonnement is.

Het enige wat je kan doen is je factuur na kijken en vragen stellen bij UPC.

zwemmer
door zwemmer - Feb 1, 2012 om 18:20
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Stuur toch een mailtje via 'contact' onder "klantenservice" en laat je een en ander uitleggen door UPC.

ro
door ron530 - Feb 1, 2012 om 18:23
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Upc afrekeningen blinken niet uit in simpelheid maar alles wordt uitgesplitst. Aan het eind van de rit betaal je toch maar 58 euro voor het abonnement.

yv
door yvonne-1972 - Feb 1, 2012 om 18:27
7 Antwoorden / 1 Vragen

op de reking van upc staat alles in 1 pakket 58 euro en daarna onder 17,50 euro vermeld terwijl er op de site staat dat het inclusief is
daar gaat het om het staat op de site ook zo inclusief en aan de telefoon zeggen ze ook eerst inclusief maar als je dan zeg waarom word er dan extra nog 17,50 euro gerekend zeggen ze ja dat doen we bij iedereen en dat vind ik niet kloppen zo mis leiden ze wel alle klanten

freya
door freya - Feb 1, 2012 om 18:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@yvonne-1972:

Het lijkt inderdaad dubbelop. De informatie op de website suggereert dat het inclusief 'kabelTV en radio' is en dat is toch de basis analoge aansluiting.....

Maar ik heb UPC even een twitterberichtje gestuurd en gevraagd of ze hier op de website duidelijkheid kunnen verschaffen. Ben dus benieuwd naar hun uitleg.....

Freya

f.weele
door f.weele - Feb 1, 2012 om 18:31
1085 Antwoorden / 27 Vragen

zie link:klik hier
Onder het kader met de pakketten staat dus: Kabel Tv en radio: inbegrepen
in pakketprijs!
Heb je geen pakket met telefoon en internet, dus alleen analoge tv en radio,
zoals de meeste mensen dat in het verleden hadden, dan betaal je € 17,50/mnd.
m.vr.gr.

yv
door yvonne-1972 - Feb 1, 2012 om 18:33
7 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb al jaren alles bij upc tv telefoon internet en kabel alles in 1

f.weele
door f.weele - Feb 1, 2012 om 18:57
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste yvonne-1972, met "in het verleden" bedoelde ik; jaaaaaaaaaaaaren geleden.
Overigens heeft mijn buurvrouw nog steeds analoge tv en radio van upc voor
€ 17,50 /mnd.
klik hier
m.vr.gr.

godefrieda
door godefrieda - Feb 1, 2012 om 19:01
195 Antwoorden / 12 Vragen

In het alles-in-1-pakket zit standaard het maximum bedrag van ca. € 17,05 (analogie) inbegrepen.

yv
door yvonne-1972 - Feb 1, 2012 om 19:03
7 Antwoorden / 1 Vragen

godefrieda dat is het punt juist ik heb alles in 1 pakket maar daar boven op betaal ik dus ook 17,50 (analogie) zoals jij zeg

yv
door yvonne-1972 - Feb 1, 2012 om 19:09
7 Antwoorden / 1 Vragen

hier zal ik laten zien wat ik bedoel

PAKKET
01/01-31/01 UPC Pakket bestaande uit: 57,00
01/01-31/01 Abonnement 60 Mb Fiber Power Internet
01/01-31/01 Abonnement Bellen Onbeperkt + Europa
01/01-31/01 Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
01/01-31/01 Alles-in-1 met meer TV en sneller internet
Totaal Pakket 57,00
RADIO EN TELEVISIE
01/01-31/01 Standaardpakket Radio/TV 17,50
Totaal 17,50

zo staat het op de rekening dat is 57 + 17,50 dat is niet 57 wat hun zeggen inclusief

f.weele
door f.weele - Feb 2, 2012 om 08:31
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste yvonne-72, het pakket zoals jij dat hebt, bestaat niet of niet meer in het overzicht van upc. Wat jij nu hebt is eigenlijk een zelf samengesteld pakket.
Tel je deze componenten bij elkaar op, dan kom je uit op een totaalprijs van
€ 83,50 t.w. € 35,00 voor 60 mb fiberpower, € 17,50 kabeltv &radio, € 11,00
royaal met dvr, € 20,00 bellen onbeperkt + europa.
Het totaal wat je zelf opgeeft is € 57,00 + € 17,50 = € 74,50.
Waarschijnlijk krijg je voor één component een korting van € 9,00.
Kijk na wat je nodig hebt en pas eventueel je pakket aan en ga dan naar een
upc-winkel toe waar ze je persoonlijk kunnen uitleggen hoe het e.e.a. in elkaar
zit.
m.vr.gr.

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 2, 2012 om 09:25
842 Antwoorden / 1 Vragen

yvonne-1972, ik moet eerlijk zeggen dat ik al lang niet meer naar de factuur heb gekeken van UPC, maar van m'n bankrekening wordt toch echt telkens hetzelfde (pakket-)bedrag afgeschreven, dus ik betaal niet extra voor analoge radio / tv. Wordt die 17 euro ook extra van je rekening afgeschreven, of zie je dat bedrag alleen staan op de factuur?

Mogelijk dat er ooit iets misgegaan is toen je overstapte van analoge radio / tv naar een alles-in-1-pakket? Dat je oude abo niet is opgezegd, maar je een nieuw abo erbij hebt gekregen?

f.weele
door f.weele - Feb 2, 2012 om 10:55
1085 Antwoorden / 27 Vragen

@ naitsoezn; op pagina twee van de factuurspecificatie staat bij abonnementen
Pakket: .....componenten......., € .........
Radio en Televisie: ......standaardpakket radio/tv........ € 17,50
totaal abonnementen € ............
daaronder staat;
telefonie: verbruik , tijdsduur, €...............

Het vervelende bij deze dienstverleners zoals UPC/Ziggo/KPN etc. is
dat de samenstelling van de pakketten regelmatig worden aangepast
of technisch worden gewijzigd. Het overzicht wat upc op het moment geeft is wel duidelijk, maar door de regelmatige mutaties wordt het verwarrend.
m.vr.gr.

chris74
door chris74 - Feb 2, 2012 om 11:37
564 Antwoorden / 44 Vragen

In de voorwaarden als u dat gelezen heeft. Onderaan het pakket staat zo'n linkje naar de voorwaarden. Kopje televisie.
De eerste alinea daar staat namelijk dit in:
UPC Digitale TV is alleen beschikbaar in combinatie met Kabel TV en Radio. Het maximale tarief voor Kabel TV en Radio voor 2012 is € 17,50.

Dit geldt natuurlijk ook voor het alles in 1 pakket. Daarom wordt het apart op je rekening gezet. En daarom betaal je dat extra bovenop die 58 euro

yv
door yvonne-1972 - Feb 2, 2012 om 13:56
7 Antwoorden / 1 Vragen

hallo naitsoezn het pakket word afgeschreven en ook de 17,50 die inclusief de 57 euro zou zijn

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 2, 2012 om 14:03
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=chris74 schreef op donderdag 2 feb 2012, 11:37]
Dit geldt natuurlijk ook voor het alles in 1 pakket. Daarom wordt het apart op je rekening gezet. En daarom betaal je dat extra bovenop die 58 euro

Onzin. Een alles-in-1-pakket is alles-in-1, ook bij UPC. Ik betaal gewoon de pakket-prijs, en daar komt niet ook nog eens 17,50 bovenop.
[quote=yvonne-1972 schreef op donderdag 2 feb 2012, 13:56] hallo naitsoezn het pakket word afgeschreven en ook de 17,50 die inclusief de 57 euro zou zijn
Ik zou toch echt nog eens contact opnemen met UPC, want dit klopt gewoon niet.

freya
door freya - Feb 2, 2012 om 14:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Heb nogmaals een tweet gestuurd naar UPC, met het verzoek hier te reageren......

Freya

ge
door geeta21 - Feb 2, 2012 om 14:24
69 Antwoorden / 30 Vragen

Je betaald 17.50 voor het annaloge pakket. Upc heeft geen paketten zonder annaloog.Een instinker!

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 2, 2012 om 14:28
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=geeta21 schreef op donderdag 2 feb 2012, 14:24]Je betaald 17.50 voor het annaloge pakket. Upc heeft geen paketten zonder annaloog.Een instinker!
Jaha, je betaalt die 17,50 wel, maar dat is (of hoort te zijn) inbegrepen in de pakket-prijs.

Heb het net even nagekeken, en bij kost het pakket 55 euro: 37,50 voor de verschillende diensten, en 17,50 voor analoge tv. Dit klopt precies met het pakket wat ik heb en zoals die wordt aangeboden op de website. De prijs op de website is dus precies de prijs die ik betaal.

upcwebcare
door upcwebcare - Feb 2, 2012 om 15:57
46 Antwoorden / 0 Vragen

De gecommuniceerde tarieven voor onze Alles-in-1 pakketten zijn altijd inclusief de kosten voor analoge Kabel TV en Radio (Standaardpakket Radio/TV, afhankelijk van uw woonplaats maximaal € 17,50 per maand).

Deze dienst vermelden wij echter altijd los op de factuur.

Indien u bijvoorbeeld een abonnement op het Alles-in-1 Voordeelpakket van € 46,00 per maand heeft dan ziet u per maand twee bedragen op uw factuur vermeld staan. Namelijk € 28,50 per maand voor het pakket met internet, bellen en digitale TV en € 17,50 per maand voor het Standaardpakket Radio/TV.

go
door goldensky - Feb 2, 2012 om 16:29
20 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had eerst een oud totaalpakket waarbij de standaard kabel radio en tv niet inbegrepen was,ben vorig jaar overgegaan naar een nieuw totaal pakket waarbij het wel inbegrepen is.
Misschien is dit bij u ook nog zo,sinds wanneer heeft u het totaalpakket en misschien kunt u het omwisselen naar een nieuw pakket waarbij alles is inbegrepen.

ro
door ron530 - Feb 3, 2012 om 14:42
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=yvonne-1972 schreef op woensdag 1 feb 2012, 19:09]hier zal ik laten zien wat ik bedoel

PAKKET
01/01-31/01 UPC Pakket bestaande uit: 57,00
01/01-31/01 Abonnement 60 Mb Fiber Power Internet
01/01-31/01 Abonnement Bellen Onbeperkt + Europa
01/01-31/01 Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
01/01-31/01 Alles-in-1 met meer TV en sneller internet
Totaal Pakket 57,00
RADIO EN TELEVISIE
01/01-31/01 Standaardpakket Radio/TV 17,50
Totaal 17,50

Zo staat het op de rekening dat is 57 + 17,50 dat is niet 57 wat hun zeggen inclusief
Bij het standaardpakket radio/tv zit hem de crux, die vallen buiten de pakketprijs wat betreft het UPC pakket. Ergo de extra pakketten staan los van de standaard radio/tv aansluiting. met alle afgesloten extra's is de totaalprijs toch zeer concurrerend,

go
door goldensky - Feb 3, 2012 om 16:15
20 Antwoorden / 2 Vragen

Dan heb je nog een oud pakket waarbij standaard radio en tv nog niet inbegrepen was,kijk maar bij de pakketten die nu aangeboden worden daar zit geen 60Mb internet bij maar max 50 Mb internet en bij deze pakketten is standaard wel radio en tv,maar ook al heb je deze pakketten dan nog staat het bedrag van 17,50 er op maar is de pakket prijs 17,50 lager.