UPC, Tele2, Multikabel, KPN..????
Hallo!
Graag zou ik 'm'n telefoon, internet en tv allemaal van 1 bedrijf willen regelen met als hoofddoel; wat is het voordeligst voor mijn portemonee. Maar het duizelt me met al de aanbieders. Het lijkt allemaal via sommige bedrijven heel goedkoop zoals bij UPC en Tele2; alles voor gemiddeld E 40,- per maand. Wie kan mij adviseren over wat ik moet doen, welke aanbieder is daadwerkelijk het goedkoopst of komt er bij allemaal nog diverse kosten bij?
Bedankt voor de hulp!!
kijk altijd hoeveel het kost na 6 maanden, daar de eerste maanden altijd een aanbieding is, ik heb alles bij Casema en ben zeer tevreden, dus geen vast abonnement bij KPN meer
als U hier Uw postcode zou zetten kan ik alles wel uitrekenen, zowel de eerste actie periode, daarna het normale tarief is soms erg lastig te vinden, maar we vergeten dan het belangrijkste, hoe betrouwbaar wilt U het, als U deze namen hierboven invult en op ZOEK drukt, ziet U wat de problemen bij sommige zijn, en hoeveel....
Prijs is leuk, maar de rest..
Zelf heb ik gekozen;
Sateliet, goedkoper dan kabel tv en na enkele jaren terug verdient.
Slimbellen en internetten voor E19,95, goedkoper bellen en traag internet, en dat laatste, dat trage accepteren vele niet meer, dus moet je in dat geval meer betalen, dus wat ik goed vind, zou voor jou persoonlijk wel eens anders kunnen zijn....
Stel eerst eens je minium eisen op papier, en via bellen.com kun je zowel de telefoon mobiel+vast en internet kiezen, kabel tv is voor mensen die meerdere zenders tegelijk willen kijken en opnemen, sateliet zapt lastiger, en als je heel veel wilt opnemen, en steeds een ander kanaal lukt het niet...
Johan Cruyff zij het al, ELK NADEEL HEEFT ZIJN VOORDELIGER....!
Hoi,
Kijk eens op deze site: http://www.speedtest.nl
Je vindt hier ook links naar andere breedband, telefonie en radio/TV diensten.
Goedkoop is vaak duurkoop dus let goed op wat je kiest. Op het Kassa en *hoest* Radar *hoest* forum vind je heel veel informatie (en klachten) over de diverse aanbieders. De keuze zal er niet makkelijker op worden, helaas. Ik persoonlijk heb noch problemen met Essent (voor de kabel, gas en energie) noch met KPN (voor telefonie + internet). Toch wordt er over deze bedrijven heel veel geklaagd. Een echt goed advies zou ik u niet kunnen geven. Ik kan u alleen mijn ervaringen mededelen.
Succes. ;-)
Dag veeranne,
Ik weet nu al dat je op mijn antwoord niet zit te wachten, maar............................. Op de verschillende consumentensites zijn zeer veel klachten over deze all-in overeenkomsten. Alle grote bedrijven buitelen over elkaar heen om maar klanten binnen te halen en daar eindigt dan ook meteen hun service. Veel consumenten zijn handen vol euro's kwijt om hun klacht en probleem op te lossen (meestal tegen geen enkele vergoeding) maar hun probleem wordt (meestal) NIET opgelost. Alles op dit gebied staat nog in de kinderschoenen. Het zou verstandiger zijn om nog minstens 1 zo niet 2 jaar te wachten, zodat de kinderziektes eruit gefilterd zijn.
Vriendelijke groet, Read.
Gezien de ervaringen van veel overstappers op diverse forums raad ik u aan om nog even te wachten en als u wilt besparen op uw telefoonrekening, miicshien de moeite waard om eens rond te surfen bij diverse Carrier Select aanbieders.
B.v 1643 , bellen naar vaste net 0,5 cent per minuut en naar mobiel 10 cent per minuut en 0,5 cent per minuut naar talloze landen
Bassie
Het ligt er aan waar je woont. Woon je in de Randstad, zou ik zeggen: gewoon overstappen. Je hebt dan drie keuzes: UPC / Casema / Multikabel (wat er leverbaar is, ligt aan je woonplaats), KPN en Tele2. Woon je buiten de Randstad, zou ik nog even wachten totdat KPN landelijke dekking heeft met Digitenne.
Om nog even wat in perspectief te plaatsen: er zijn heel veel mensen die je bang proberen te maken om over te stappen cq een combipakket te nemen. Ze verwijzen dan naar de 'vele' klachten. Laat je niet bangmaken en misleiden door deze angstzaaiers! Als je het aantal klachten afzet tegen het aantal aansluitingen kun je niet anders dan concluderen dat het in >98% van de gevallen allemaal zeer goed gaat. Van de overige 2% zit ongeveer 25% écht serieuze en terechte klachten; de resterende 75% heeft zich óf niet goed voor laten lichten, óf overdrijft aantoonbaar.
Nogmaals veeranne,
Als je gewoon de feiten op een rijtje zet dan kun je zonder meer concluderen dat het nog heel vaak fout gaat met dit soort abonnementen. Zoek maar eens op RADAR, KASSA, en de site van de Consumentenbond. Bovendien staan de belangrijkste aanbieders met dit aanbod regelmatig in de Top 3 van KASSA (en dan hebben we het dus over duizenden klachten). Dat zijn feiten die niets te maken hebben met angstzaaiers en opportunistische figuren die je het tegendeel willen doen geloven. In percentages gezien moet je niet denken aan 1 of 2 % maar meer aan 10 tot 20% of zelfs nog meer én je zal daar dan maar bij zitten!!! Het is maar het topje van de ijsberg dat op de sites naar boven komt. Bovendien hebben de opportunisten die je terugvindt op de sites vaak direkt danwel indirekt economische bindingen met deze bedrijven en zijn ze dus verre van objectief. Mijn advies (en ik sta niet alleen in dit draadje) is nog steeds: wacht nog een jaartje!
Vriendelijke groet, Read.
<SCRIPT language=javascript>postamble();
Hallo,
Ik heb ± 4Jr. @home gehad.
In de eerste 2 jr. goed, daarna steeds meer klachten zoals Slechte intern.Verbinding of Geen verbinding.
Sinds 7 mnd. heb ik nu Wanadoo (tegenwoordig Orange)Family,
en ik ben er nodg steeds ZEER over te spreken.
De Intern.verb. is 2x zo snel als @home/de telefoon werkt ALTIJD Perfect.
En Last but not Lest,ik betaal nu Iets meer dan de Helft.
Grtz. J v Hest
ik woon in rotterdam zuid en ben al 6 jaar aangesloten bij upc en sinds 3 jaar ook telefoon digital anny time sinds oktober 2006 en easy internet sinds 2000 ik heb geen klachten meer de laatste 2 jaar en mijn gemiddelde maandbedrag is €40.00 per maand incl gesprekken.
de storingen die er inde afgelopen jaren zijngeweest waren meestal opstart problemen door eenn te groot aanbod die upc niet kon verwerken
Het nadeel van zoeken op internet is, is dat je alleen de klachten ziet verschijnen. Tevreden klanten hoor je vaak niet. Ook ik ben een tevreden kiant van UPC/Chello (al 8 jaar), en sinds kort ook telefonie en digiTV via de kabel.
Het is JUIST heel verstandig om gewoon zo'n combinatiepakket te kiezen - kwa prijs en overzichtelijkheid.
Ik heb (ook) slechte ervaringen met KPN, Tele2 en Scarlet.
Kort en goed; ik kan UPC aanraden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer