UPC totaalpakket
Ik ben van plan om een totaalpakket van telefonie en internet via UPC te nemen voor € 29,90, wat natuurlijk niet duur is.
Mijn vraag is of de problemen verholpen zijn waar ik vroeger nogal veel over gelezen heb. Graag ook tips waar ik eventueel op moet letten. (Draadloos of via een router bijv.)
Ik heb op dit moment alleen tv van UPC en dat gaat gelukkig tot op heden zonder problemen.
ik zelf heb het betreffende pakket : ben er zeer tevree mee.
Storingen : die heb je gemiddeld 2-3 keer per jaar met internet ( is normaal bij upc , de volgende dag is alles weer werkend )
Telefoon : die kan je alleen hebben als er een totale storing is in de regio , internetten is niet mogelijk en daardoor ook niet bellen. Dit is ook gemiddeld 2-3 keer per jaar ( ook normaal te noemen, liefst nooit natuurlijk ). Bellen naar vaste nummers is gratis hoelang u er ook mee belt. Het geld haalt u er zeker mee uit als u vaak belt
Met de nieuwste routers van upc heeft u zelf geen problemen mee. Die zijn gewoon goed te noemen. Heb daar met een oude versie router wel problemen mee gehad maar met de nieuwe is dat voorbij )
Draadloos : dat kan maar is up cniet verantwoordelijk voor. U kan vrijwel alle draadloze systemen erop de router zetten, deze staat altijd voor de router die in contact staat met de aansluitingin de muur.
TV : ga naar digitaal over , perfect signaal , kan ook nog wel eens problemen geven ( hier zijn soms wat storingen aanwezig die kunnen worden verholpen door de mediabox te resetten , stroom eraf halen )
Ik raad het u zeker aan om het te nemen.
labswans
Ik zou het u zeker afraden! Totaalpakketten hebben tot op heden een groot nadeel, als er een uitval is of als er een meningsverschil is met de aanbieder draait men gewoon de knop om en heeft u niets meer, geen Internet, geen TV en geen Telefoon.
Ooit, als het een en ander uitontwikkeld is, zal het wel goedkomen met dis soort pakketten, maar zover is het nog niet.
Om die reden hou ik dit soort zaken dus nog gescheiden.
O ja.... hou er rekening mee dat als u telefoon heeft van zo'n totaalpakket en dus niet van KPN kan niemand u meer vinden in de telefoongids. Prive misschien niet zo erg maar als u een zaak heeft is dat desastreus.
Wat de vermelding in het telefoonboek betreft: zowel in het 'Telefoonboek' als in 'de telefoongids', die je via internet kunt raadplegen, sta ik als UPC-telefoonabonnee gewoon vermeld. Ik denk dat de meeste mensen tegenwoordig via die manier een telefoonnummer opzoeken.
Verder ben ik erg tevreden over de aansluiting via UPC.
Dan ben ik ook van plan maar bij ons in Wijchen (gld) is dit niet mogelijk omdat het net verouderd is, omdat het power-internet te hoog is kan de kabel dit niet aan.
Maar er wordt wel beweerd dat iedereen het pakket kan nemen, maar dus niet in Wijchen.
Ik heb al jarenlang telefonie van UPC en internet. Nooit klachten gehad. Een paar maanden geleden ben ik tot volle tevredenheid en volkomen probleemloos overgestapt op het totaalpakket van € 29,95. Ik geniet er nog elke dag van!! Ik raad het iedereen aan.
Zeer aan te bevelen dat totaalpakket van UPC.
Zelf heb ik ook al jaren internet, telefoon en (digitale) televisie van hen, alles naar volle tevredenheid. 'Vroeger' was het inderdaad een ramp dat UPC, maar dat is geheel verleden tijd. Ook de helpdesk is vele malen beter dan jaren geleden.
En dan ook nog, je kunt pas oordelen als je het zelf (gehad) hebt. Van 'horen zeggen' schiet je niks op. Kijk maar eens via Google en dan interproviders naar de ervaringen die mensen hebben met de diverse providers. Bij UPC vrijwel allemaal tevreden gebruikers. Zeurpieten hou je overal!
Succes met je totaalpakket.
Dat pakket heb ik op 15 augustus jl. besteld bij UPC. Ik had daarvoor de duurdere Classic-versie voor internet. Het nieuwe abonnement werd onmiddellijk per mail en per brief bevestigd m.i.v. 16 augustus 2007. Het benodigde modem zou binnen 5 dagen worden gestuurd. Aangezien dit modem na enkele weken wachten nog niet was gestuurd, heb ik daarover een klacht ingediend bij UPC. Op 13 september jl. werd mij per mail bevestigd dat er een klacht was binnengekomen, waar UPC aandacht aan zou besteden. Het is inmiddels 21 september. Op papier heb ik een nieuw abonnement sinds 16 augustus. Ik heb echter sindsdien nog geen gebruik van de UPC-telefoon kunnen maken en ik weet ook nog steeds niet waar ik aan toe ben. Een tevreden klant? Nee dus.
Maak al jaren gebruikvan UPC/Chello totaal pakket.Nog nooit geen problemen gehad.
Voor de klagers over dit pakket het volgend advies:Steek je hand ook eens in eigen boezem of zijn jullie bang door jezelf gebeten te worden?Zo nee wees dan ook eens heel duidelijk wat er verkeerd gaat of is gegaan.!!!!!
Ik doe het al anderhalf jaar 1 keer voorgekomen dat ik ongeveer 2 uur niet kon bellen cq internetten. Mijn advies is gewoon proberen.Op deze aardbol zijn er altijd mensen voor cq tegen. Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer