UPC wijzigen abonnement
Beste hopelijk niet UPC gebruikers,
Begin januari constateerde ik dat mijn abonnement oud was (basis pakket) en ik voor hetzelfde bedrag een royaal pakket kon krijgen (betaalde 53,50). Ik was echter gewaarschuwd om niets te wijzigen bij UPC want dat gaat geregeld fout.
Ik dacht nog mooi. Wat kan er fout gaan er hoeft alleen maar een ander abonnement geselecteerd te worden en ik blijf gewoon hetzelfde bedrag betalen.
Het is nu inmiddels 29 juli en na 50 telefoontjes en mailtjes is het UPC nog steeds niet gelukt om te zorgen dat het juiste bedrag van mijn rekening wordt geschreven. (heb inmiddels gelukkig sinds enkele maanden wel het royaal pakket) maar betaal hier nu gemiddeld € 60,- voor.
Omdat ik het nu helemaal heb gehad met UPC heb ik dit op als discussie op de site van Kassa gezet. Wellicht zijn er nog meer mensen die last hebben van het incompetente gedrag van UPC medewerkers. Ook de 20x beloofde bevestigingsmail van wat er is gewijzigd blijft achterwege.
Hopelijk kan er via Kassa eindelijk eens gezorgd worden dat de klantenservice (zoals ze dit zelf noemen) eens wordt aangepakt en onderzocht.
Eerlijk wat een waardeloze service voor bestaande klanten. Hoe moeilijk kan het zijn om een simpel abonnement te wijzigen.
Hopelijk heeft iemand anders dit ook al meegemaakt en kan wat tips geven hoe dit aan te pakken. Wellicht het mailadres van een directielid?!.
Beste Rene Smits,
We vinden het vervelend de lezen dat de omzetting van je abonnement niet goed is gegaan. Graag willen we hiervoor een oplossing vinden.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@upc.nl met daarin je klantgegevens? En zou je daarin kunnen verwijzen naar dit bericht?
Alvast bedankt!
Het duurt wel een beetje lang eer je je geld krijgt. Persoonlijk heb ik nooit poblemen met UPC. Bij een conflict stuur ik een mail op de site (klantenservice) en daarop wordt altijd op oplossende manier gereageerd. Zoek onder 'çontact' op de site het contactformulier en zo komt een en ander wel aan het rollen.
Ik kan me hier wel in vinden. De service van de upc klantenservice is RONDUIT ERBARMELIJK. Bij abonnementsaanpassing verlengd UPC ook fijn het contract voor weer een jaar. Zij noemen het dus heel mooi een aanpassing van je bestaande abonnement. MAAR JURIDISCH GEZIEN ZIEN ZIJ HET NATUURLIJK MOOI ALS NIEUW ABONNEMENT VAN 1 JAAR EN DAAR PLUKT UPC DAN WEER DE VRUCHTEN VAN (LEKKER JE BESTAANDE KLANTEN OPNIEUW VASTLEGGEN VOOR EEN JAAR) . De klantenservice is verder een moedwillig omslachtig proces. Wachttijd is meer dan 5 minuten of meer dan 10 minuten ongeacht het tijdstip waarop je belt. Op deze manier ontmoedigd UPC de klant om contact op te nemen met het bedrijf. Op deze manier komen er ook weinig klachten, aangezien je het al snel spuugzat bent (een hele slimme maar toch aardig valse strategie).
[quote=upcwebcare schreef op maandag 30 jul 2012, 10:41]Beste Rene Smits,
We vinden het vervelend de lezen dat de omzetting van je abonnement niet goed is gegaan. Graag willen we hiervoor een oplossing vinden.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@upc.nl met daarin je klantgegevens? En zou je daarin kunnen verwijzen naar dit bericht?
Alvast bedankt!
Zou ik toch even als ik in u schoenen stond een reactie op geven .
[quote=888niels888 schreef op vrijdag 20 sep 2013, 20:37]Ik kan me hier wel in vinden. De service van de upc klantenservice is RONDUIT ERBARMELIJK. Bij abonnementsaanpassing verlengd UPC ook fijn het contract voor weer een jaar. Zij noemen het dus heel mooi een aanpassing van je bestaande abonnement. MAAR JURIDISCH GEZIEN ZIEN ZIJ HET NATUURLIJK MOOI ALS NIEUW ABONNEMENT VAN 1 JAAR EN DAAR PLUKT UPC DAN WEER DE VRUCHTEN VAN (LEKKER JE BESTAANDE KLANTEN OPNIEUW VASTLEGGEN VOOR EEN JAAR) . De klantenservice is verder een moedwillig omslachtig proces. Wachttijd is meer dan 5 minuten of meer dan 10 minuten ongeacht het tijdstip waarop je belt. Op deze manier ontmoedigd UPC de klant om contact op te nemen met het bedrijf. Op deze manier komen er ook weinig klachten, aangezien je het al snel spuugzat bent (een hele slimme maar toch aardig valse strategie).
Na 14 maanden deze discussie uit de mottenballen gehaald.
Bij UPC geldt (gold) dat bij elke wijziging van een product het vernieuwde contract als nieuw contract wordt beschouwd met bepaalde duur (12 maanden).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer