ss
door ssoepie Jan 12, 2006 om 17:50
Computers & telefonie

Update naar ADSL2

Wie heeft er sinds de updat van de KPN naar ADSL2 ook last van een stuiterende verbinding en heeft de indruk dat hij door de KPN niet serieus genomen wordt met zijn probleem.


Ben vorig maand begonnen met een 6 mbs verbing en via 3 en 1,5 vandaag terug gezet naar ene 756 kbs down en 126 up lijn. De KPN doet aan struisvogel politiek en de provider XS4all (ja je weet wel de tot beste uitgeroepen provider) laat je als particulier gewoon stikken.


 


 

401 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Jan 16, 2006 om 14:15
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Voor ADSL2 heeft u een ander modem nodig dan voor lagere snelheden. Heeft u een ander modem in gebruik genomen? Zo nee, neem contact op met uw provider voor een ander modem.


Dam

ru
door rule - Jan 16, 2006 om 19:11
20 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het 6mbps abonnement van KPN is geen ADSL2+, maar gewoon ouderwetse ADSL. Het feit dat de verbinding niet goed werkt en wordt teruggezet in snelheid heeft waarschijnlijk te maken met de afstand tot de telefooncentrale. Hoe groter deze is, hoe slechter het signaal. Een ISP als KPN of xs4all kunnen hier zelf dan ook weinig tegen doen, behalve dan het terugzetten van de snelheid.



er
door eriklion - Jan 20, 2006 om 13:35
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ssoeppie,


Dat had ik ook nog net toen ik de laatste maand bij HetNet zat, nu gelukkig niet meer :-)


Het modem kan die snelheid niet aan en dus is de enige oplossing je modem vervangen. Dus ga vooral niet allerlei dingen doen die de overbelaste helpdesk van HetNet je adviseert, die snappen er echt niets van.


Beste advies is gewoon overstappen met je abo naar een ander krijg je weer een gratis modem.


Succes!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer