mienkereltie
door mienkereltie Aug 20, 2012 om 13:41
Computers & telefonie

Vaste klanten minachting Ziggo

Sinds het allereerste begin ben ik klant bij EGD, Home, Ziggo.
Ik heb een digitale ontvanger van het eerste uur. Nu is dit ding, wat eigenlijk al in het musuem thuis hoorde, kapot. Ik kan maar naar 1 kanaal kijken, hij reageert verder nergen op, kan niet uit gezet worden etc. Mijn vraag aan Ziggo was, hoe kom ik aan een nieuwe. Antwoord van het call center in Maastricht: door € 105 euro te betalen of op marktplaats te kijken of iemand een door Ziggo gratis verstrekte wil verkopen. Zijn er meer die hier tegen aan lopen? Hetzelfde met de recorder van Ziggo. Een nieuwe klant krijt het ding voor € 99, wij als eerste klanten moeten € 449 betalen
Wij houden van onze eerste uur klanten denken ze waarschijnlijk, we kleden ze uit, als ze maar lang genoeg bij ons blijven.

1081 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 20, 2012 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer zoveel mogelijk Ziggo callcentre te vermijden. U krijgt nutteloze en vaak foute informatie die het callcentre vanaf een scherm opdreunt. Kennis van zaken heeft het callcentre niet. Vaak hebben callcenters meerdere producten, bijv. informatie over zeeppoeder etc., te bedienen.
Zonde van Uw tijd en zonde van Uw geld.
Vrijwel alle mediawinkels verkopen producten geschikt voor de plaatselijke kabelaar.
Koop liever een digitale box e.d. bij de plaatselijke handelaar. Kost meestal niet veel meer of bij een aanbieding ook nog wel goedkoper dan ziggo en het is makkelijker met de garantie. Verwacht niets van Ziggo.
Voordat U dat iets nieuws aanschaft, controleer nog eens op Uw "Mijn Ziggo" of de kaart niet opnieuw geactiveerd moet worden. Dat is ook nog wel eens het geval.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2012 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is bij alle bedrijven hetzelfde.

Je kunt beter kiezen om het hele zaakje op te zeggen en een leuke deal bij een andere aanbieder te nemen.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2012 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toen de gratis verstrekte humax de geest gaf heb ik een nieuwe gekocht, maar niet bij Ziggo.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2012 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan gewoon zelf in de winkel een prima Humax decoder voor Ziggo digitale TV kopen!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuwe klanten moeten nu 119 euro betalen (aanbieding tot 1 oktober) terwijl er voor bestaande klanten niets veranderd is. Klagen werkt dus contraproductief?

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het met je eens. Ik ben ook al 15 jaar klant (waarvan de eerste 13 redelijk tevreden), en vind dat Ziggo ons best wat tegemoet had mogen komen met die interactieve decoders.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet hoe jij aan je prijzen komt, maar een nieuwe ontvanger koop je voor rond de €50. Een interactieve decoder kost zo'n €230.

Acties zijn er altijd en overal. Ik betaal voor mijn krant ook de volle mep, terwijl niieuwe abonnees hem in het begin zo goed als gratis krijgen.

Wil je daar ook van profiteren, dan moet je gewoon vaak overstappen. Onzin om hierin iets van Ziggo te verwachten. Ik zou trouwens liever die €119 in mijn zak houden en een goede decoder kopen.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2012 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Winterman,

Heb jij aandelen bij ZIggo? Werk je bij Ziggo? Ik heb al een aantal antwoorden van jou gelezen op klachten over Ziggo en jouw reactie is steeds dat mensen zeuren en dat Ziggo fantastisch is.

Mijn mening over jou: als je niets zinnigs te vertellen hebt, reageer dan niet!

ve
door verwijderd - Oct 28, 2012 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Winterman,

Maak het adres even bekend waar u die dingen koopt, nieuw voor € 50.
Als u deze l;ink aan klikt, http://tweakers.net/pricewatch/306467/humax-irhd-5300c.html, dan komt u er achter dat u; of in een andere tijd leeft, jarenlang onder een steen hebt geleefd, of gewoon wat loopt te roeptoeteren. Bij Plasma Diccounter komen ze zlfs over de € 220 per decoder.
De prijs welke ik genoemd had, zijnde € 119, had ik, had u kunnen lezen, van Ziggo. Dus uw informatie was niet volledig. Maar als u ze nieuw voor € 50 kunt leveren wil; ik graag met u in contact komen. Ik denk dat er wel een groot aantal te levern valt door u.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2012 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

hereistom schreef op maandag 20 aug 2012, 21:20: Je kan gewoon zelf in de winkel een prima Humax decoder voor Ziggo digitale TV kopen!

Zoek maar eens op internet zat aanbiedingen, maar als er eentje goedkoop is eerst maar eens op internet zoeken naar vertrouwde adressne.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2012 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

mienkereltie schreef op zondag 28 okt 2012, 20:33: Winterman,

Maak het adres even bekend waar u die dingen koopt, nieuw voor € 50.
Als u deze l;ink aan klikt, http://tweakers.net/pricewatch/306467/humax-irhd-5300c.html, dan komt u er achter dat u; of in een andere tijd leeft, jarenlang onder een steen hebt geleefd, of gewoon wat loopt te roeptoeteren. Bij Plasma Diccounter komen ze zlfs over de € 220 per decoder.
De prijs welke ik genoemd had, zijnde € 119, had ik, had u kunnen lezen, van Ziggo. Dus uw informatie was niet volledig. Maar als u ze nieuw voor € 50 kunt leveren wil; ik graag met u in contact komen. Ik denk dat er wel een groot aantal te levern valt door u.

De goedkoopste SD decoder kost rond de 50,- euro. De goedkoopste HD decoder kost 120,- euro. De goedkoopste HD interactieve decoder kost 122,- euro. De goedkoopste HD decoder met harde schijf kost 225,- euro. De goedkoopste HD interactieve decoder met harde schijf kost 250,- euro.

Kortom: je kan het zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. En heeft Winterman gelijk als hij schrijft dat ze al vanaf 50,- euro te koop zijn.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2012 om 02:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja de EGD , waar je nog geld gewoon terug kreeg als je klaagde over een storing die er ook was. En klaagde je niet kreeg iedereen dezelfde vergoeding . Toen gold kwaliteit en klanten werden byzonder serieus genomen.

Echter ik kan je hier niet helpen. EGD bestaat niet meer en is nu beursgenoteerd en heet Ziggo. En als je wilt geholpen worden moet als bestaande klant vooral gaan shoppen bij de concurrent. Reken op 1 maand geen televisie of bellen.Daarna kun je als nieuwe klant wel profiteren.