be
door beautiful Mar 26, 2023 om 13:35
Computers & telefonie

Vaste telefoon zonder internet

ik heb via ziggo internet, telefoon en televisie
nu heb ik geregeld problemen rondom mijn vaste telefoon waardoor ik niet meer kan bellen( geen kiestoon)
is het mogelijk om over te stappen naar een andere provider waar ik alleen telefoon af neem?
mocht dit niet mogelijk zijn en je ook internet af moet nemen kan ik er dan voor kiezen om internet niet te laten aansluiten en hiervoor bij Ziggo te blijven?

4893 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

st
door stanleyvc - Mar 26, 2023 om 14:05
15 Antwoorden / 5 Vragen
1

Wat je kunt doen is bij een VoIp aanbieder een VoIp abonement afsluiten, dan bel je over het internet. Je moet dan nog wel een VoIp toestel aanschaffen.

Ja
door JannyBoe - Mar 26, 2023 om 14:21
521 Antwoorden / Vragen
2

Als u geregeld problemen hebt met vast bellen via Ziggo is het dan niet tijd om een monteur over de vloer te vragen?
Dat moet toch op te lossen zijn?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 26, 2023 om 14:41
1781 Antwoorden / 31 Vragen
2

Geachte Beautiful,

Ik heb hetzelfde gehad bij KPN: het bleek aan de modem te liggen. 

Ik raad u aan om contact op te nemen met de klanten service van Ziggo.

Even Googlen op "Ziggo contact".

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 26, 2023 om 16:04
7209 Antwoorden / 3 Vragen
3

Wat u ook nog kan proberen is om de telefoon van het modem los te koppelen en de telefoonstekker uit de muur halen, na  10 minuten alles weer inschakelen. Een stapje verder is ook het internet gedurende die tijd uitschakelen.

Mabelle
door Mabelle - Mar 26, 2023 om 16:06
448 Antwoorden / 1 Vragen
2

Je telefoon kan ook te oud zijn. Laatst ook meegemaakt bij iemand die een nieuw Ziggo modem kreeg, waar zijn oude dect toestel niet meer op werkte. Nieuwe telefoon, alles werkte weer.

Als je toestel oud is, probeer dan eens een toestel van buren of familie.

rj
door rjw - Mar 26, 2023 om 16:15
3278 Antwoorden / 5 Vragen
0

En de telefoon doet het nog wel goed?

marita5
door marita5 - Mar 26, 2023 om 16:23
11532 Antwoorden / 15 Vragen
2
br
door bravehenk - Mar 26, 2023 om 17:21
206 Antwoorden / 0 Vragen
1

Wat zegt Ziggo erover ik neem aan dat je daar eerst geinformeerd hebt alvorens de vraag hier te stellen.Bij mij viel het modem steeds uit,na allerlei tests via klantenservice  monteur geweest nieuwe contactdoos probleem opgelost..Soms is het maar iets kleins dus eenvoudig op te lossen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 26, 2023 om 17:26
2093 Antwoorden / Vragen
0

U hebt "gewoon" storing en tenzij je zelf over de benodigde vaardigheden beschikt haal je d'r dan een storingsmonteur bij. Hebt u daar geen vertrouwen in, switch dan maar helemaal naar een provider, waar u wel vertrouwen in heeft, want alle andere oplossingen zijn lapmiddelen.

gerard van kooten
door gerard van kooten - Mar 27, 2023 om 16:55
9 Antwoorden / Vragen
0

https://www.kpn.com/bellen/abonnementen/belbasis-en-belbudget.htm?s=09

De
door De Cynist - Mar 28, 2023 om 07:22
4 Antwoorden / Vragen
0

Hadden wij ook een keer. Het stekkertje in de 2e aansluiting achter het het modem ingeplugt en hij deed het weer.

ja
door jandeK - Mar 28, 2023 om 10:41
1 Antwoorden / Vragen
0

Ziggo modem geeft waarschijnlijk het probleem. U kunt een nieuw modem aanvragen en dan is het probleem opgelost. Uiteindelijk kwam er een ziggomedewerker die mij daar op wees na zoveel keer bellen.

rj
door rjw Mar 28, 2023 om 22:01
3278 Antwoorden / 5 Vragen

Knap dat je zo'n diagnose kunt stellen op basis van zo weinig informatie.

Co
door Contentino - Mar 28, 2023 om 12:27
16 Antwoorden / Vragen
0

Na jarenlang Ziggo terreur ben ik overgestapt naar KPN bellen en internet.
Wat een verademing voor een schappelijke prijs van 54 euro.
Dááááág Ziggo !.






rj
door rjw Mar 28, 2023 om 22:02
3278 Antwoorden / 5 Vragen

Over KPN zijn er natuurlijk nnnnooooooiiiiiiiitttttt klachten.....

JMA2
door JMA2 Mar 28, 2023 om 23:35
120 Antwoorden / 2 Vragen

Precies na jarenlange ellende bij de KPN overgestapt naar Ziggo. Nu al jarenlang een uptime van 100% op enkel vooraf aangekondigde netwerk werkzaamheden na.
Ook geen problemen meer met blikkerig beeld. Dus bye bye KPN

1paul
door 1paul - Mar 28, 2023 om 14:52
3173 Antwoorden / 0 Vragen
0

men neme een mobiel en laat deze thuis, walla,"vaste" telefoon!

optie 2 neem kontakt op met ziggo en leg daar je klacht voor!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer