cw
door cwijnands Sep 25, 2004 om 16:39
Computers & telefonie

Vastgelopen systeem

Ik heb boven nog een pentium 3, 233 ghz staan met windows me. Tot op heden deed hij het goed, zelfs met draadloze internet. Maar bij het installeren van software van thrustmaster (stuur en gaspedalen) loopt de computer vast bij het opstarten met de mededeling "initialize plug and play cards... card-01 creative sb awe64 gold" De computer blijft bij deze mededeling hangen met een knipperende cursor.

Het rebooten met een opstartdiskette lukt niet, hij leest de diskette niet.

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen

lavast hartelijk dank,

Cees Wijnands

711 3 Rapporteer

themole
door themole - Sep 26, 2004 om 18:01
8 Antwoorden / 2 Vragen

hallo cees

heb je de stuur al losgekoppeld van de computer en geprobeerd opnieuw op te starten? dat kan het brobleem zijn als dat niet werkt kan je nog proberen om de geluids kaart uit de computer te halen dat je in ieder geval in windows kan komen.

heb je de opstart diskette al in een andere computer geprobeert het kan zijn dat de diskette kapot is.

laat het ons weten of dit helpt dan kan ik of anderen jou verder helpen

cw
door cwijnands - Sep 28, 2004 om 19:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Bedankt voor de reactie, na het loskoppelen kon ik het systeem in ieder geval opstarten, heb daarna de schijf geformatteerd en daarna ME opnieuw geinstallerd, alles doet het weer

bedankt

cees

themole
door themole - Sep 28, 2004 om 20:33
8 Antwoorden / 2 Vragen

Leuk om te horen dat alles het weer doet.

Met vriendelijke groet The mole