disneymania
door disneymania Apr 8, 2004 om 10:19
Computers & telefonie

Verhoging Casema/Wanadoo

Hallo
Ik loop nu al een aantal dagen te zoeken op verschillende consumenten sites. Maar niemand reageert op de verhogingen van Casema/Wanadoo. Ik ben van de 38,= naar de 48,75 gegaan. Hoe kan dit?? Ik heb wel ergens gelezen dat de gemeente Gouda eist van Casema dat ze het moeten terug draaien.
Ik heb geen bericht gehad van Casema, alleen emails dat de snelheid wordt aangepast. Ik check elke dag de speedtest.nl en ik zie geen verschil.
Ik heb een Breedband Basic abonnement. En heb verleden jaar heel veel problemen gehad met Casema. Totaal 2 maanden offline en veel geld verspilt aan het bellen.
Dus mijn buik is vol van de service van Casema.
Ik woon in omgeving Den Haag, misschien ligt het daar aan!?

Groetjes Mo

513 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ch
door christa_1 - Apr 16, 2004 om 13:12
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb ook casema/wanadoo en bij mij is het niet verhoogt ik betaal nog steeds 38 euro per maand ik woon in de omgeving van utrecht

ee
door eeyore - Apr 16, 2004 om 13:12
23 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb weliswaar kabelinternet van een andere provider, maar de verhoging van de snelheid werd bij mij pas effectief na het resetten van het modem (= een kwartiertje uit het stopcontact en dan er weer in). Hope it helps, succes verder!

er
door ericdevet - Sep 3, 2004 om 12:03
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

1) de snelheidsverhoging is op 30 september voor iedereen doorgevoerd. Hierdoor kan het zijn dat jij nog geen hogere snelheid hebt, omdat september nog niet voorbij is.


2) de verhoging van de 38,= naar 48,75 geeft jou de mogelijkheid (als je dat wil) om per direkt op te zeggen (1 mnd opzeg termijn).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer