disneymania
door disneymania Apr 8, 2004 om 10:19
Computers & telefonie

Verhoging Casema/Wanadoo

Hallo
Ik loop nu al een aantal dagen te zoeken op verschillende consumenten sites. Maar niemand reageert op de verhogingen van Casema/Wanadoo. Ik ben van de 38,= naar de 48,75 gegaan. Hoe kan dit?? Ik heb wel ergens gelezen dat de gemeente Gouda eist van Casema dat ze het moeten terug draaien.
Ik heb geen bericht gehad van Casema, alleen emails dat de snelheid wordt aangepast. Ik check elke dag de speedtest.nl en ik zie geen verschil.
Ik heb een Breedband Basic abonnement. En heb verleden jaar heel veel problemen gehad met Casema. Totaal 2 maanden offline en veel geld verspilt aan het bellen.
Dus mijn buik is vol van de service van Casema.
Ik woon in omgeving Den Haag, misschien ligt het daar aan!?

Groetjes Mo

513 3 Rapporteer

ch
door christa_1 - Apr 16, 2004 om 13:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb ook casema/wanadoo en bij mij is het niet verhoogt ik betaal nog steeds 38 euro per maand ik woon in de omgeving van utrecht

ee
door eeyore - Apr 16, 2004 om 13:12
23 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb weliswaar kabelinternet van een andere provider, maar de verhoging van de snelheid werd bij mij pas effectief na het resetten van het modem (= een kwartiertje uit het stopcontact en dan er weer in). Hope it helps, succes verder!

er
door ericdevet - Sep 3, 2004 om 12:03
3 Antwoorden / 0 Vragen

1) de snelheidsverhoging is op 30 september voor iedereen doorgevoerd. Hierdoor kan het zijn dat jij nog geen hogere snelheid hebt, omdat september nog niet voorbij is.

2) de verhoging van de 38,= naar 48,75 geeft jou de mogelijkheid (als je dat wil) om per direkt op te zeggen (1 mnd opzeg termijn).