yv
door yvet Mar 24, 2004 om 23:34
Computers & telefonie

Verkeerde prepaid kaart gekocht

Ik heb via Mobile2pay een telfort pre-paid telefoonkaart gekocht. Ik bestelde deze omdat ik dacht dat ik deze nodig had voor mijn telefoon. (Ik heb via tel2 een pre-paid kaart maar in mijn display staat telfort, ging er vanuit dat ik deze kon gebruiken). Via telfort kreeg ik een prepaid code om op te waarderen, dit ging natuurlijk niet want blijkbaar kan ik alleen via tele2 opwaarderen, wist ik toen niet. NU heb ik over en weer gemaild met Telfort en mobile2pay omdaty ik niks aan de kaart heb. Krijg als antwoord dat ze hem niet meer in kunnen nemen en moet hem maar in mijn kennissen kring zien te verkopen, want ze konden niet nagaan of ik de code al had gebruikt. Nu heb ik in mijn kennissenkring toch rond gevraagd en niemadn heeft een telfort prepaid kaart, heb nu wel al 20 euro voor de kaart betaald maar kan hem niet kwijt. Wat kan ik hier nog aan doen om mijn geld terug te krijgen?

3354 3 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:06
504 Antwoorden / 8 Vragen

vraag het aan iedereen in je omgeving (dus niet alleen vrienden, maar ook vage kennissen) dat is de enige manier om de opwaardeer kaart te 'slijten' en op die manier je € 20,00 terug te krijgen. Bij opwaardeerkaarten is het belangrijk om vantevoren te weten welke je nodig hebt en dan pas gaat kopen, omdat opwaardeerkaarten niet terug gebracht kunnen/mogen worden. Ik lees dat je de code al hebt proberen te gebruiken, dus hij is open gekrast, dit wordt wel lastiger met het doorverkopen van de kaart, vandaar dat je het echt in de omgeving moet zoeken. Dus probeer het nogmaals in je omgeving, weggooien is ook zonde.

yv
door yvet - Apr 16, 2004 om 13:06
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb nog niks open gekrast, heb mijn code via de email verkregen, vandaar mijn probleem omdat telfort zelf wel kan zien dat hij ongebruikt is, maar dat weigeren ze. Ze kunnen toch ook de code weer blokkeren. Vind het erg raar omdat je normale aankopen ook kunt ruilen als het niet goed is. Heb de kaart al sinds begin februari en aan mensen die ik ken gevraagd of zij iemand weten die telfort gebruikt. Kan me haast niet vorostellen dat ik nu mijn 20 euro kwijt ben namenlijk.

disneymania
door disneymania - Apr 16, 2004 om 13:06
8 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo
Er is een oplossing voor. Bel de klantenservice van de verkeerd gekochte kaart. Leg het probleem uit en geef evt. gevraagde gegevens door. Als het goed is vragen ze je bank of giro gegevens en storten ze het geld terug!
Dit gebeurt ook bij de normale mobieleopwaardeerkaarten. Ik verkoop ze dus heb het vaker meegemaakt.

Suc6!