robtien
door robtien Jul 30, 2012 om 11:42
Computers & telefonie

Verklaring winkel Dynabyte

Is het normaal dat een winkel zoals Dynabyte zomaar een verklaring schrijft over privé situaties van klanten. die niet eens op waarheid berust zijn en volkomen uit de lucht gegrepen zijn?

tot mijn grote verbazing ben ik hier afgelopen week achter gekomen. Dynabyte is niet bereid tot een oplossing laat staan om er over te praten ook die desbetreffende persoon krijg je niet te spreken die het gedaan heeft.

zijn er meer mensen met deze ervaring?!

heeft er iemand nog tips?

594 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Que?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is een beetje een vaag verhaal hoor, waarom zou Dynabite een verklaring moeten schrijven en naar wie dan wel?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tappie schreef op maandag 30 jul 2012, 11:47: Dit is een beetje een vaag verhaal hoor, waarom zou Dynabite een verklaring moeten schrijven en naar wie dan wel?
lees even goed.

ik zeg niet dat ze moeten schrijven. maar dat hun een verklaring geschreven hebben voor zaken die niet behoren bij hun taak als winkel. voor een privesituatie van een paar klanten. waarbij de waarhied geheel verdraaid is.

nu durf ik die winkel niet meer in en hun zijn niet bereid tot een oplossing.

en wat jij vaag vind prima maar dit is helaas de waarheid.

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oplossing waarvoor?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0


Hallo robtien,

Het mag voor jou dan misschien niet vaag zijn, maar als je schrijft:

"....dat een winkel zoals Dynabyte zomaar een verklaring schrijft over privé situaties van klanten...."

dan kan ik mij echt géén voorstelling maken wát je daar nu mee bedoelt.....

Kortom, wát voor een 'verklaring'? Wát wordt er geschreven?

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De vragen die beantwoord moeten worden alvorens iemand kan helpen:

1) Wat staat er in de verklaring.
2) Aan wie is die verklaring verzonden.
3) Wat zijn de gevolgen van de verklaring voor u

ve
door verwijderd - Jul 30, 2012 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

......lees even goed......

Heb goed gelezen, maar begrijp er geen bal van.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

traporgel schreef op maandag 30 jul 2012, 12:05: De vragen die beantwoord moeten worden alvorens iemand kan helpen:

1) Wat staat er in de verklaring.
2) Aan wie is die verklaring verzonden.
3) Wat zijn de gevolgen van de verklaring voor u

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer