ko
door konijntjes Jan 4, 2006 om 21:33
Computers & telefonie

Versatel problemen

de vraag gaat alsvolgt:


ik heb een adsl breedband family aansluiting bij versatel ,zonder belbudget abonoment .Ik betaal hiervoor 19,95 euro in de maand , maar de maand november en december  en januarie betaal ik plotseling 24,95 euro ,ik heb in november al gebelt hierover ,en december weer en nu vandaag weer .Wat ik te horen krijg is heeft u wel u bel budget abonoment stopgezet bij ons? ik zeg dan dat ik dat niet heb en ook niet wil hebben , in november zijden ze u ontvangt een credit nota en die wordt verwerkt met de eeerst volgende nota , de credit nota heb ik geh volgende maand dus weer 24,95 euro afschrijven , en de volgende maand wer .Ik heb vandaag gebelt met de vraag wat dat voor onzin is en hoe dat zit , ik krijg allen maar weer te horen dat ik mij belbudget abonoment moet opzeggen ,(die ik niet heb dus knap he !)vervolgens wordt er gezegt kan ik nog wat voor u doen ? ik zeg ja dit probleem verhelpen ,hij verbind mij door met de andere afdeling waar ik weer het verhaal vertel , en die zegt gewoon en wat moet ik daar aan doen?, toen ik zij ik ben het zat met jullie ik haal mijn geld terug bij de bank en zet mijn incasso stop werdt er gezegt dat zal ik maar niet doen als ik u was . Dus dit betekent dat zij de macht hebben over mijn geld? mijn vraag is weet iemand een oplossing voor dit probleem ,en kan ik de incasso stopzetten zonder problemen en mijn teveel betaalde geld terug halen bij de bank?.


en wat kunnen de gevolgen zijn?


het is een lang verhaal , maar ik hoop dat iemand mij kan antwoorden ,want ik weet het even niet . b.v.d

510 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Jan 5, 2006 om 22:32
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Een automatisch geïncasseerd bedrag kunt u altijd terug laten draaien door uw bank, mits u dat binnen 30 dagen na de afschrijving doet. U kunt tevens een zgn "rode kaart" inleveren bij uw bank waarmee u voorkomt dat er opnieuw afschrijvingen gedaan worden die u niet aanstaan.


Ga naar het dichtstbijzijnde kantoor van uw bank voor een rode kaart en nadere uitleg als u daar behoefte aan hebt. Neem meteen de gegevens mee die van toepassing zijn, zodat u ter plaatse en met hulp van de bankmedewerker uw geld terug kunt laten storten en de rest kunt laten blokkeren.


Dam

ijzerbroot
door ijzerbroot - Jan 6, 2006 om 10:41
460 Antwoorden / 6 Vragen
0


Beste konijntjes,


U heeft een abonnement afgesloten en de leverancier levert: dan heeft u wel een betalingsverplichting. Uiteraard hoeft u "slechts" E 19,95 te betalen en geen E 24,95...


Mijn advies aan u is: stuur versatel een kopie van uw overeenkomst, samen met een briefje waarin u aangeeft dat u het niet afgesloten bel-budget abo stopzet, zoals de medewerker u adviseerde. Stop de automatische incasso niet. Bij iedere incasso zal een factuurnummer staan. Wacht zo’n te hoge incasso af en storneer deze (via uw bank) zodra deze heeft plaatsgevonden. U heeft dan het factuurnummer en stort, onder vermelding van dat factuurnummer wel die E 19,95.


Zolang u aan kunt tonen dat u niet meer dan E 19,95 moet betalen loopt u met deze werkwijze geen risico’s, anders dan dat versatel onterrechte acties zou gaan ondernemen, omdat ze hun administratie niet op orde hebben. Mocht er een incasso-bureau aan te pas komen, dan stuurt u hen ook gewoon een kopie van de overeenkomst.


Hopelijk worden ze bij versatel snel wakker.


IJzerbroot

es
door esjuh - Jan 24, 2006 om 08:51
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

je ken t geld terug vorderen daarvoor moet je naar je bank bellen


je krijg dan wel gelijk een brief dat je binnen 7 dagen moet betalen anders kom er een incassoburo aan te pas


als je dan gaat mailen naar dat rekening adres zeggen ze dat dat automatische brieven zijn (na 24 uur pas natuurlijk!!)


en zeggen ze dat je toch moet betalen....


bellen ken je niet daar naartoe , niet dat het wat uitmaak want bij klantenservice?! zouden ze je ook niet kunnen helpen...


mijn advies : vorder je geld terug bij je bank en zeg versatel zo snel mogelijk op!!!


niks dan ellende daar!

br
door braider - Jan 25, 2006 om 13:45
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

gewoon naar de bank.Stopzetten die handel,en terug vorderen wat van jou is,en de bank de mededeling geven,dat ze niet meer automaties geld van je rekening afschrijven,zonder jou toestemming.De gevolgen nul.Laat ze maar komen.Ga naar de bank,en stopzetten,jij bent de baas van jou rekening,en niet andersom.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer