da
door dada Aug 18, 2013 om 10:36
Computers & telefonie

Verwijderen facebook

Wie kan deze senior(78+) helpen met het verwijderen van facebook??
In een onbewaakt ogenblik heb ik me aangemeld, maar afmelden gaat zo maar niet.
Ik heb nog nooit een bericht geopend en moet het haast dagelijks verwijderen.
Wie helpt ??
Waarvoor mijn dank!!
M.vr.gr. Dada.

7602 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 18, 2013 om 10:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo dada,

Dat kan op de volgende manier:

Dit staat prima beschreven bij Pepermunt.net: klik hier.

Suc6

wendy-claire
door wendy-claire - Aug 18, 2013 om 12:46
619 Antwoorden / 29 Vragen

Wat ik van weet is dat u gedurende veertien dagen na het beëindigen van het account vanFacebook, het uitschrijven dus, niet meer moet inloggen als herkent Facebook dit als uw account heeft heropend, na veertien dagen niet meer inloggen wordt het account definitief gesloten door Facebook.

Vergeet niet nogmaals uw account nu nog eenmalig te beëindigen en de komende veertien dagen niet meer in te loggen.

f.weele
door f.weele - Aug 18, 2013 om 15:25
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Op de site van facebook zelf staat ook hoe je het account definitief kunt verwijderen: klik hier
m.vr.gr.

frits
door frits - Aug 21, 2013 om 12:42
146 Antwoorden / 5 Vragen

Definitief verwijderen gaat niet volgens mij, wel kun je het slapend maken zodat je niet meer te vinden bent en geen berichten meer ontvangt, je moet dus nooit meer inloggen zoals vermeld,

fr
door fredddy - Aug 21, 2013 om 14:28
8 Antwoorden / 1 Vragen

Daar zit wel een knopje voor op Facebook, maar dat is lastig te vinden. Zelfs als je verder geen moeite hebt met die site. Maar als je op de onderstaande link klikt, kom je op de pagina waar je je profiel kunt verwijderen. Dan moet je alleen de twee weken daarna niet meer inloggen, anders maak je de verwijdering automatisch ongedaan.

https://www.facebook.com/help/delete_account?rdrhc

va
door valkono - Aug 24, 2013 om 10:43
2 Antwoorden / 1 Vragen

Helemaal niet meer in loggen of aankliken zelfs een jaar lang niet,gewoon alles ervan negeren.
.Anders maakt u kans het weer te activeren.