vo
door vogelnest Oct 17, 2005 om 16:20
Computers & telefonie

Verwijderen programma

  1. Bij het opstarten van de PC verschijnt een  schermpje  met de tekst -Window installer -Photogallery- PLease wait while windows configures Photogallery.Volgende scherm THe feature you are trying to use is on a cd rom or other removeble disk that is not available.Insert "photogalley disk" and click OK/CancelIk heb geen CD Rom.Dan volgt Error 1706 -no valid source could be found.Te windowinstaller cannot continue. OK.
  2. Als ik dan op OK druk begint het hele verhaal opnieuw.Als ik 3 keer op cancel druk is het schermpje weg.
  3. Wat kan ik doen dat bij het opstarten dit scherm niet meer verschijnt

761 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan via confrugratiescherm alles vinden waar je dat mee kan oplossen ge maar eens naar het tabblad software kijken wat ie zegt en meteen doen

Gr Jeffrey

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo vogelnest,

Iemand heeft een (mislukte) poging gedaan om het programma 'Photogallery' te installeren, dat is duidelijk...

Ergens op je PC (misschien in de lijst 'Software' in het
Configuratiescherm) staat een onvoltooide installatie van dit programma.

Je zal dus deze onvoltooide installatie-bestanden moeten verwijderen, of eerst de installatie van Photogallery moeten voltooien.

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Proberen opnieuw te installeren. Lukt dat dan gewoon deinstalleren via Configuratie-> Software en dan pas de installatie map of bestand weggooien.

Dit gebeurt als u een programma download en dan opent, ipv ergens opslaan en dan pas uitvoeren. Als u het direct opent, wordt de installatie opgeslagen bij de explorer en later gewist.

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat zeg ik...

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat het bij het opstarten gebeurt dan even kijken bij "Start",
"uitvoeren", en dan de opstarten tab. In die lijst software zal
mogelijk het installatieprogramma staan. Het vinkje daarbij verwijderen
en het probleem is voorbij.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2005 om 00:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

nee Havana probleem is dan niet voorbij, alleen zie je het niet meer, kijk liever naar de antwoorden erboven

ve
door verwijderd - Oct 18, 2005 om 08:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja klopt hoffie. Overigens vergat ik te vermelden dat je msconfig op moet starten zie ik.

Maar het bestand verwijderen is lastiger dan het uitschakelen, zeker als je als leek niet weet waar(naar) je moet zoeken.

Dat het bestand ergens op de hd blijft staan lijkt me geen groot probleem.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2005 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt. Maar komt vaak voor als mensen gedownloade programma's meteen uitvoeren ipv opslaan en dan pas uitvoeren.