tu
door turidje Jan 17, 2010 om 17:28
Computers & telefonie

Video bewerken

Ik wil mijn camvordervideo's (JVC GZ-MS120BE) bewerken in Window's Movie Maker.... das nou jammer WMV "ziet" mijn video's niet.
Hoe bewerk ik video's op mijn pc?

518 5 Rapporteer

drevil
door drevil - Jan 17, 2010 om 17:43
225 Antwoorden / 14 Vragen

Das nou jammer. Uw Camera neemt op in MPEG2 formaat. Deze wordt alleen ondersteund door Windows Movie Maker van de Vista Ultimate- en Home Premium Edition. Welk besturingssysteem gebruikt u?

U zou een programma moeten vinden die uw MPEG2 bestanden om kan zetten naar bijvoorbeeld AVI. Zoek dit op google door 'MPEG2 naar AVI' in te tikken en kijken of er een gratis programma beschikbaar is.

Vriendelijke groeten,

DrEvil

drevil
door drevil - Jan 17, 2010 om 17:46
225 Antwoorden / 14 Vragen

... En dit zou de oplossing wel eens kunnen zijn. Een gratis programma:
http://www.free-codecs.com/VirtualDub-MPEG2_download.htm

tu
door turidje - Jan 17, 2010 om 17:56
5 Antwoorden / 3 Vragen

XP home.
Kga dat programmaatje proberen.
Thx.

akkefiet
door akkefiet - Jan 17, 2010 om 18:02
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Je kunt ook even de testversie van Adobe Premiere Elements downloaden.
Werkt een stuk lekkerder als Moviemaker onder XP en heeft veel meer mogelijkheden.

Zie (klik) : http://www.adobe.com/nl/products/premiereel/

Vrgr. AF

magicscanman
door magicscanman - Jan 17, 2010 om 19:57
261 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt u video ook online converteren ,kijk eens op deze site