to
door tommaassen May 24, 2013 om 16:51
Computers & telefonie

Videokaart besteld en is geannuleerd vanwege verkeerd invoering van bedrag op de site

Beste Kassa,

Op de site www.4launche.com stond een videokaart te koop voor 21€ dit is een fout van het bedrijf want de videokaart is normaal gesproken vele malen duurder 500euro ongeveer.Ik heb dit product 3x gekocht en kreeg een bevestiging van hun terug dat de order verzonden was. Later kreeg ik een mail van een medewerker van het bedrijf dat het een fout van hun was en dat de bestelling is afgeblazen. Kan dit zomaar? En waar heb ik recht op?

529 8 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 24, 2013 om 17:04
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ja, dit kan zo maar, het verschil met het feitelijke bedrag is zo groot dat het hier een kennelijke fout betreft, een overduidelijke fout op de site en daar kunt u geen rechten aan ontlenen. U wist zelf toch ook heel goed dat dit een merkwaardig laag bedrag was?
U heeft natuurlijk recht op het geld dat u al heeft overgemaakt.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 24, 2013 om 17:06
355 Antwoorden / 1 Vragen

Het kan niet zomaar, het kan met de reden die je zelf al wist.
Hier heb je recht op:

Later kreeg ik een mail van een medewerker van het bedrijf dat het een fout van hun was en dat de bestelling is afgeblazen.

gompy2
door gompy2 - May 24, 2013 om 17:11
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Klik-> Hier

Cookies
door Cookies - May 24, 2013 om 18:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......En waar heb ik recht op?........

Op het kopen van de videokaarten voor de echte prijs!

zwemmer
door zwemmer - May 24, 2013 om 19:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je wekt je indruk dat je onrecht is aangedaan. Deze manier van denken is moeilijk te volgen. Je kunt geen recht haken op iets wat per abuis onterecht is. Toch probeer je het maar.... ? Staat je niet netjes.

Zwemmer

dearagain
door dearagain - May 24, 2013 om 21:14
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*ik krijg de indruk dat dit soort vraag van studenten afkomstig is

kaasbroodje
door kaasbroodje - May 24, 2013 om 21:21
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=dearagain schreef op vrijdag 24 mei 2013, 21:14]*ik krijg de indruk dat dit soort vraag van studenten afkomstig is

kan kloppen, laatst ook een met 3 tv's ;)

karinja123
door karinja123 - May 28, 2013 om 08:42
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat en beetje een rare vraag hoor. Dus jij wilt bijna gratis een video kaart van hun uit handen nemen. Die video kaart die je voor 21 besteld heeft ook een inkoop prijs hoor, het is niet zo dat hun een boom hebben die gratis videokaarten groet.Al zou jij daadwerkelijk die kaarten kunnen kopen voor dat bedrag dan zouden zij eer groor verlies lijden.