be
door benben Jun 7, 2009 om 10:24
Computers & telefonie

Vliegtickets.nl

Hallo allemaal,

ik ben van plan een reis te boeken via het internet, en ik heb een leuke gevonden , althans wat het vliegticket betreft, op vliegtickets.nl. Mijn vraag is, of er iemand ervaring, goed of slecht, heeft gehad met deze site. Alvast bedankt voor jullie reacties.

mvrgr Ben

878 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Jun 7, 2009 om 10:49
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Het is een velige site om te boeken. Het is aangesloten bij deorganisaties waar u kan terugvallen om verhaal te halen

zie de informatie op hun site ( wat u had kunnen lezen )

labswans

door labswans - Jun 7, 2009 om 10:49
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Over Vliegtickets.nl
Vliegtickets.nl is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland.
Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegtickets prijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.

IATA gekwalificeerd Contact Center
Vliegtickets.nl heeft een IATA gekwalificeerd contact center voor hulp bij het online reserveren en telefonische reservering van alle denkbare vliegroutes.

Vliegtickets.nl is aangesloten bij ANVR, SGR, IATA en Thuiswinkel Waarborg
In 2009 is Vliegtickets.nl onderscheiden tot beste webwinkel voor vliegtickets door de Thuiswinkel Organisatie!

Diverse betaalopties
Betaling kan eenvoudig en veilig per creditcard of internet bankieren (iDEAL). Afhankelijk van de gekozen vliegmaatschappij bieden wij ook spoedoverboeking of contact betalen bij een GWK Travelex kantoor. De verschillende betaalopties worden automatisch aangeboden in boekingstap 4.

Ook hotels, autohuur en verzekeringen
Naast vliegtickets kunt u ook uw huurauto en hotelovernachting reserveren en een annulerings-, reis- en vliegticketverzekering afsluiten.

Aktie: Als u uw vliegtickets online boekt op Vliegtickets.nl dan krijgt u 5% korting op uw huurauto!

Vliegtickets.nl Reserveringen
Telefoon : 0900 - 9556 (€ 0,45 p.m.) vanuit Belgie belt u
070-659002 (€ 0,30 p.m)
Bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 22.00 uur
Zaterdag, zon- en feestdagen 10.00 - 16.00 uur

Vliegtickets.nl, Vlieg Vrolijk!

mariegh
door mariegh - Jun 7, 2009 om 10:56
263 Antwoorden / 13 Vragen

Ik boek regelmatig bij hen goedkope tickets naar mijn dochter in Londen. Altijd netjes verzorgd met terugmeldingen op je mail en geen problemen met e-tickets.

mi
door miraltje - Jun 7, 2009 om 11:22
462 Antwoorden / 0 Vragen

je moet wat ze op de website zetten niet al te letterlijk nemen,

ze verkopen niet alle bestemmingen en ze zijn ook niet altijd de goedkoopste.

de 5% korting op een eventueele autohuur is ook meer een wassen neus rechtstreeks een huur auto boeken is vaak voordeliger vzeker als het gaat om een autohuur langer dan 7 dagen.

het is lekker makkelijk als je geen zin hebt om zelf het www af te zoeken naar de juiste aanbiedingen voor je reis.

matusso
door matusso - Jun 7, 2009 om 17:29
191 Antwoorden / 4 Vragen

Ik raad u aan om de ticketprijs die u op vliegtickets.nl heeft gevonden
te checken op de boekinggsite van de bewuste luchtvaartmaatschappij.

Ik ben tot nu toe altijd voordeliger uitgeweest door rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappijen tickets te bestellen. Vliegtickets.nl en soortgelijke sites "vergeten" soms speciale actieprijzen door te rekenen. Daarnaast kun je op de sites van de luchtvaartmaatschappijen veel flexibeler op vertrekdagen zoeken. Ik bespaar regelmatig honderden euro's door net een dag eerder of later te reizen dan gepland.