to
door tolgahan03 Nov 9, 2010 om 21:46
Computers & telefonie

Vodadone stel zakkevullers,abbo sim only te hoge rekening

e hoge rekening vodafone simonly,
Bericht: Hallo Ik heb een abbonement bij vodafone, een sim only kaart.Ik betaal normaal 5 euro permaand ,en ze sture me ineens een torenhoge rekening van 283 euro van de maand oktober terwijl ik nu een nieuwe prepaid simkaart heb en die sim only kaart niet gebruik al 2maanden niet omdat ik daarvoor rekeingen kreeg van ongeveer 200 euro terwijl ik niet eens voor zoveel bel. Ik vind het echt belachelijk dat ze me voor de maand oktober ook nog dus vorig maand een rekening sturen van 283 euro, terwijl ik die kaart niet eens gebruik,ligt gewoon in mn portomonnee,Ik zou echt hulp willen, dit is gewoon te belachelijk voor woorden, stelletje zakkevullers die vodafone [edit redactie]!!!!!!

1476 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Nov 9, 2010 om 21:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

---ineens een torenhoge rekening van 283 euro van de maand oktober terwijl ik nu een nieuwe prepaid simkaart heb en die sim only kaart niet gebruik al 2maanden niet omdat ik daarvoor rekeingen kreeg van ongeveer 200 euro terwijl ik niet eens voor zoveel bel --

Ja, nieuwe sim kopen is dan niet zo zinvol hè ?!

Je had moeten uitzoeken Waarom de rekening zo hoog is..........!

Ik verwacht dat de boosdoener een Dure sms (abonnements) dienst is en die loopt dan gewoon lekker door of jij je sim nu gebruikt of niet......dus je kunt maandelijks op zo`n rekening rekenen als je dit niet stopt !

Dus controleer je specificatie (viercijferige) sms dienst nummers en meld de dienst per direkt af.
Meld je ook aan bij SMSdienstenfilter voor blokkade.

to
door tolgahan03 - Nov 9, 2010 om 22:05
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb daarvoor nog een hoge rekeningen betaald terwijl ik ni eens vaak belde, zou er een kans zijn dat ik de betaalde geld zou kunnen terugvorderen want ik vind dit echt belachelijk.geldklopperij van VODAFONE ze zouden zich moeten schamen!!!

stacey
door stacey - Nov 9, 2010 om 22:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=tolgahan03 schreef op dinsdag 9 nov 2010, 22:05]Ik heb daarvoor nog een hoge rekeningen betaald terwijl ik ni eens vaak belde, zou er een kans zijn dat ik de betaalde geld zou kunnen terugvorderen want ik vind dit echt belachelijk.geldklopperij van VODAFONE ze zouden zich moeten schamen!!!

Zoals ik al zei, Vodafone int niet zomaar geld voor niet gemaakte kosten..............
Controleer je specificatie !

Je denkt wellicht dat er geen sms dienst in het spel kan zijn omdat je nooit iets ontvangen hebt maar dat is fout die wel meer mensen maken helaas........
Als je gsm bv Niet geschikt/(niet ondersteunt) is voor Wall paper en er is een abo op een wall paper dienst dan worden die braaf verstuurd en ontvang jij dus niets........Maar die betaal jij wel want er is wel (uit)geleverd.........

Dus controleer je specificatie en kijk waar die hoge kosten vandaan komen.

to
door tolgahan03 - Nov 9, 2010 om 22:12
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

wat is dan de volgende stap wat kan ik daarna doen na het controleren van de specificatie dank u wel

stacey
door stacey - Nov 9, 2010 om 22:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Kijk even waar veel of grote bedragen heen gaan, sms diensten hebben 4 cijferige code of er staat een naam van bedrijf dat incasseert voor de sms diensten.

Die kun je even hier plaatsen eventueel, kunnen we afmeldcodes nakijken.

Mocht je op slinkse wijze ongemerkt aan een sms dienst verbonden zijn dan onderneemt Vodafone wel degerlijk actie, maar moet je wel zo snel mogelijk aan de bel trekken..........

---Vodafone-klanten die zonder dat ze het door hadden een duur abonnement op een sms-dienst hebben afgesloten krijgen dat geld voortaan direct terug. Het bedrijf gaat vervolgens het geld verhalen op de aanbieder van de misleidende sms-dienst...........--Artikel

moonacrobat
door moonacrobat - Nov 9, 2010 om 23:29
32 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ter aanvulling op het goede advies van stacey: zie www.vodafone.nl/smsklacht

Heb je inmiddels de specificatie gecontroleerd?

Gr. Henry

to
door tolgahan03 - Nov 10, 2010 om 12:24
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Maar ik heb nog nooit aan zon smsdienst ofso gedaan of iets gekocht byv wallpaper ofso enz. ma ik was wel xtje op internet maar daarna had ik m uitgedaan.ik had niks gedaan op internet

to
door tolgahan03 - Nov 10, 2010 om 14:45
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik zou ook willen vragen als ik naar de vodafone winkel ga wa ik bij me moet hebben om een specificatie aan te vragen dankuwel

to
door tolgahan03 - Nov 10, 2010 om 16:16
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik mocht bij vodafone winkel kyken naar de nummers naar wie i heb sms maar de sms zat niet in de bundel maar er is allemaal gesmst naar nummers die ik niet ken zelfs midde in de nacht en ook naar een nummer met 4 cijfers en een letter ofso en twee

moonacrobat
door moonacrobat - Nov 10, 2010 om 18:38
32 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat zijn de sms-nummers die op de specificatie staan?

Gr. Henry

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer