lu
door lubbers73 Sep 8, 2015 om 21:11
Computers & telefonie

Vodafone cash back

heb in april een contract bij vodafone afgeloten met 80 cash back deze zou in de tyweede maand over gemaakt worden.
nu raad je het al vadafone geeft niet thuis.
heb meerdere malen contact gehad en ze beloven veel en doen niks.
via de bel company waar ik het contract afsloot hoorde ik dat er nog n iemand zijn geld terug had en ze niet zo veel voor me konden doen.

zijn er inderdaad meerdere die deze fijne ervaring met vodafone hebben, en wat kan ik hier mee.

863 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 8, 2015 om 22:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hier komt later wel iemand van het web care team. Die gaat het misschien oplossen.

diumenge
door diumenge - Sep 8, 2015 om 22:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Het begint hier wel héél druk te worden met klachten over Vodafone, die hebben hun zaken echt niet op orde. Sterkte.

tijger1
door tijger1 - Sep 8, 2015 om 22:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op dinsdag 8 sep 2015, 22:10]Het begint hier wel héél druk te worden met klachten over Vodafone, die hebben hun zaken echt niet op orde. Sterkte.


Het is hier toch de klantenservice van Vodafone ?;-))

bc webcare
door bc webcare - Sep 9, 2015 om 09:30
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemorgen lubbers73,

Vervelend om te lezen dat de cashback nog niet is gelukt. Graag zoeken wij dit voor je uit. Kun je ons in een e-mail naar webcare@belcompany.nl je NAW-gegevens en het betreffende BelCompany filiaal waar het contract is aangesloten doorgeven?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

BelCompany

edrick3
door edrick3 - Sep 9, 2015 om 10:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lubbers73,

Hé, BC webcare!
Nog niet eerder gezien (maar dat kan aan mij liggen).
Wellicht kunnen die je probleem sneller oplossen dan Vodafone.
Ben benieuwd.

Suc6

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 9, 2015 om 19:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op woensdag 9 sep 2015, 10:26]Wellicht kunnen die je probleem sneller oplossen dan Vodafone.
Wil helemaal niet negatief doen of zo; maar BelCompany = Vodafone. Heb zo dus mijn twijfels, maar wie weet, dus TS houd ons op de hoogte hoe dit afloopt.
Een nieuw wereldwonder is natuurlijk nooit weg :-).

lu
door lubbers73 - Sep 13, 2015 om 21:23
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

beste BC webcare,

ben al drie keer in de winkel van bc in zwolle geweest en ondanks hun goede wil en hulp heeft dat nog niks extra uitgehaald.

ik zal contact met jullie opnemen.

inmiddels van Vodafone via Facebook ook al weer wat lege loze beloften gehad.
als je door de reacties op Facebook van Vodafone scrold dan zakt je de broek af er is echt iets goed mis daar.

ben benieuwd waar en vooral wanneer dit eindigt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer