br
door brui0929 Sep 5, 2016 om 19:24
Computers & telefonie

Vodafone prepaid aboonement prepaid

Ik ben sinds 1 mei 2016 bezig om nijn huidige telefoon nummmer terug gezet te krijgen naar een prepaid nummer voordat dit een abonnement nummer was.
De simkaart waarop mijn telefoonnummer als prepaid nummer stond heb ik in 1994 gekocht toen nog Lilbertel.
Nu krijg ik een aanbieding om voor € 7,50 per maand te gaan bellen een belbundel dit heb ik geweigerd op aandringen van Vodafone toch ja gezegt,
en na een uitzending van AVROTROS opgelicht op de aanbieding alsnog nee gezegt dit alles voor 9 mei 2016 op deze dag zou mijn abbonnement ingaan.
Tot opheden heeft vodafone niets gedaan ook niet na een storing en heeft ook geen bevestiging gestuurd.
Nu ben ik onder tussen twee nieuwe simkaarten verder en er veranderd niets.
Het tweede simkaart bevat een tijdelijk telefoonnummer dit dient om het omzetten naar het te behouden nummer te regelen en is een tussen stap.
Wat Nu?  Beste kassa vraag en antwoord vrienden vriendinnen Help!!

3045 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2016 om 19:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat heeft Avro opgelicht hiermee van doen?

U zegt Vodafone heeft niets gedaan, maar u hebt wel al twee nieuwe simkaarten gehad, dus niet niks.

Verder begrijp ik eigenlijk niets van uw verhaal. Maar hebt u al eens geklaagd op het Vodafone forum?

br
door brui0929 - Sep 5, 2016 om 21:53
635 Antwoorden / 10 Vragen

Dit speelt al voordat ik mijn simkaart verving omdat de simkaart met het Libertel logo stuk was.
Bij vodafone heb ik herhaaldelijke geklaagd ook in de winkel.
Vodafone maakt afspraken zou alles als nog regelen en als ik *101# in typ om het bel te goed op te vragen
verschijnt de fout melding Dit mobiele nummer is geen vodafone prepaid nummer wat wel altijd een prepaid nummer is geweest.
Hieruit blijkt dat vodafone dus niets doet anders kreeg ik wel mijn bel te goed te zien.
AVROTROS opgelicht had een onderwep dat mensen op kosten worden gejaagt door telefoonnummers die iemand bellen,
de telefoon een keer overlaten gaan waardoor de eigenaar terug gaat bellen en dit vaker gebeurd.
Dit zijn ongewenste telefoontjes zie uitzending van 19-04-2016 en uitzending 26-04-2016 op www.avrotrosopgelicht.nl

gerbera
door gerbera - Sep 5, 2016 om 22:28
7368 Antwoorden / 14 Vragen

*101# is het juiste nummer voor opvragen beltegoed alleen moet u dan wel gebruik maken van het netwerk van Vodafone.
Verder, zo begrijp ik, moet Vodafone een Libertelnummer overzetten op uw huidige simkaart. Afhankelijk van de periode dat u het Libertelnummer niet meer in gebruik had kan het zo maar wezen dat Libertel dit nummer opnieuw heeft uitgegeven.
En dat opgelicht gedoe snap ik niet veel van, dat terug bellen heeft u geheel zelf in de hand. Heeft totaal niets met dit onderwerp of Vodafone te maken.

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2016 om 22:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u had een abonnement, wilde dat dat prepaid werd, Vodafone haalde u over een ander abonnement te nemen, dat hebt u gedaan, maar weer opgezegd. Dus mijns inziens hebt u nu gewoon uw oude abonnement weer. Of misdchien juist helemaal niets.

Betaalt u iets per maand?

br
door brui0929 - Sep 5, 2016 om 22:40
635 Antwoorden / 10 Vragen

Vodafone was in de begin jaren Libertel en om gebruik te maken van prepaid kon in de winkel een starters pakket gekocht worden.
Deze simkaart ben ik blijven gebruiken als ik een nieuwe telefoon kocht en ben altijd bij Vodafone gebleven.
Het telefoonnummer wat op de simkaart staat was ook een prepaid nummer omdat vodafone mij een belbundel vna 7,50 € aanbood kon
ik het telefoonnummer behouden dit heet nummer behoud vandaar die tweede simkaart.
Nu het abonnement is geannuleerd heb ik vodafone gevraagd van dit nummer weer een prepaid nummer te maken.
ik heb een 0 contract betaal geen abonnements kosten.

br
door brui0929 - Sep 5, 2016 om 23:00
635 Antwoorden / 10 Vragen
aurora1
door aurora1 - Sep 5, 2016 om 23:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In 1994? Vergist u zich niet een beetje?
Dat Vodafone niets gedaan zou hebben zoals u zegt, klopt natuurlijk niet.
Verder begrijp ik eigenlijk weinig van uw verhaal, maar misschien komen uw vrienden en vriendinnen van de webcare van Vodafone nog langs.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Sep 6, 2016 om 08:16
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Brui0929,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | BRUI0929 | 05-09-2016 | Vodafone prepaid aboonement prepaid"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Astrid
Vodafone 24/7 Web Crew