ma
door madwim Aug 21, 2011 om 13:57
Computers & telefonie

Vodafone truc?

Vodafone bood telefonisch verlenging mob. internet abonn. aan. E. 15,00 per maand bij 2-jarig abonn. Ik stemde toe en herhaalde dat ik een verlenging met 2 jaar wilde ad. E. 15,00 p.mnd. Het gesprek werd opgenomen door Vodafone, reden om de deal uitdrukkelijk te herhalen. "Dus U ( Vodafone ) biedt mij een verlenging aan met 2 jaar ad. 15,00 p.mnd?"
Het antwoord was JA. Wat bleek later: E. 15,00 p.mnd voor het EERSTE jaar. Nergens werd dit gedurende het gesprek naar voren gebracht. Klacht ingediend, zij wensten de telef. verslaglegging niet na te luisteren....einde verhaal.

361 2 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 21, 2011 om 14:06
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Niet erg aardig van Vodafone.

M.i. had u op het moment dat u de verkeerde schriftelijke bevestiging binnen kreeg schriftelijk aangetekend bezwaar kunnen maken met het verzoek u de voicelog - waaruit volgens u bleek dat u een overeenkomst voor deze prijs voor 2 jaar afsloot heeft gesloten - toe te sturen.

Of, als de dienst niet meteen ingegaan was op het moment dat u het contract af sloot: deze overeenkomst annuleren.

U heeft geen herroepingsrecht:
1. Als u een dienst afneemt en de uitvoering met uw instemming is begonnen binnen de termijn van zeven werkdagen.
anders had u dus binnen deze termijn kunnen annuleren.

he
door henkhh - Aug 24, 2011 om 22:28
174 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is de voicelog leidend dat is tenslotte wat er onderling is afgesproken. Ik zou een klacht bij de Opta neerleggen en mij niet zomaar bij het antwoord van Vodafone neerleggen! Succes.