sm
door smoking185 Oct 3, 2011 om 23:13
Computers & telefonie

Vodafone/Sizz Ontvangs Probleem

beste mensen.
ik had 3jaar terug een abbonement met Vodafone heel tevreden tot ik ging verhuizen. naar een flat 17e etage.
tot ik in eens niet meer kon bellen verbinding wert verbroken signaal wegvalt en terug komt. erg iritant mensen die mij sms of belde kregen mij niet te pakken. ams die met vertraging binnen komen. soms wel paar uur vertraging.
dus ik belde vodafone. met de klacht wat ik had. ze zijden van ga naar servicepoint dan kan je een nieuwe simkaart halen. ik dacht prima dat doe ik even 1maal daar gekomen kreeg ik nieuwe simkaart helemaal happy zal je zeggen.
en jou hoor zelfde problemen. ik weer klanten service gebeld van ik heb nog steeds het zelfde probleem. ze zijden dan zal ik een ander toestel probleren zal daar aan liggen. (ik wist van me zelf dat me toestel goed was) en ik bleek gelijk te hebben. lag aan vodafone. ik weer aan de telefoon en gemeld dat ik nog steeds het zelfde had. hun opgenomen om een onderzoek te starten. en dat ze met mij contact zullen opnemen 2 weken later belde een specialle afdeling mij op om testen uitevoeren omte kijken wat de oorzaak is. dus moest hem op gsm zetten alles goed. en umts gezet en jahoor verbinding viel weg hun belde weer op en zijden wat raar joh. wat er gebeurde ze dachten dat ik opgehangen had ik zij nee dit gebeurd er iederekeer. dus huin opnieuw testen en kijken en tussendoor viel de verbinding weg en zagen ze het wat de oorzaak is dat me telefoon swapt tussen 2 zendmasten. normaal klaagje als je geen berijk hebt maar deze probleem lijkt mij meer voortekomen maar zie er weinig van. ik zij tegen die man van wat kunnen jullie voor me doen. hij zij niet veel zet hem op. gsm en je zal geen last van hebben. ik zij dat weet ik. en hij zij waarom maak je melding er van ik zeg wil ook internetten op me telefoon. zij ken je verder ook niet helpen. ik natuurlijk boos. maar hij zij wel het dootesturen. zodat het probleem opgelost zal worden. wanner wist hij niet maar kon wel paarjaar duren. ik ondertussen opzoek naar een nieuwe abbonement omdat die vodafone verloop en kreeg t-mobile. normaal is die slechter dan vodafone. wordt gezegt. maar bij mij huis nergens last van bellen sms geen probleem 2jaar later nu. heb ik vodafone weer genomen met de hoop dat ik er vanaf was. en nee hoor nu heb ik het zelfde probleem. weer nu gemeld en zij zeggen nieuwe simkaart halen bij de servicepoint. ik zij duidelijk dat ik eerder hun gehad hebt. en het zelfde probleem. had met swappen van zendmasten. en hun kunnen mij niet helpen ik hoop dat iemand weet wat ik ken doen. 3g ken niet gebruiken terwijl er internet op zit en vodafone ken niks voor me doen. of als ik moet bellen moest ik maar een stukje lopen en dan bellen. echt onbeschofte uitspraak. ik wil dat ze dit probleem aanpakken. ligt echt bij vodafone (andere mensen gevraagt buren die hadden het ook. maar wisten niet wat te doen. hun hadden kpn-t-mobile die hebben er geen last van. ik hoop dan echt dat iemand mij kan helpen. of anders hoe ik moet stop zetten van het abbonement.

1030 4 Rapporteer

sm
door smoking185 - Oct 3, 2011 om 23:15
38 Antwoorden / 13 Vragen

ff update ams=sms toetsenbord is beetje stuk excuus voor spel fouten.

sm
door smoking185 - Oct 3, 2011 om 23:17
38 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=smoking185 schreef op maandag 3 okt 2011, 23:13]beste mensen.
ik had 3jaar terug een abbonement met Vodafone heel tevreden tot ik ging verhuizen. naar een flat 17e etage.
tot ik in eens niet meer kon bellen verbinding wert verbroken signaal wegvalt en terug komt. erg iritant mensen die mij sms of belde kregen mij niet te pakken. sms die met vertraging binnen komen. soms wel paar uur vertraging.
dus ik belde vodafone. met de klacht wat ik had. ze zijden van ga naar servicepoint dan kan je een nieuwe simkaart halen. ik dacht prima dat doe ik even 1maal daar gekomen kreeg ik nieuwe simkaart helemaal happy zal je zeggen.
en jou hoor zelfde problemen. ik weer klanten service gebeld van ik heb nog steeds het zelfde probleem. ze zijden dan zal ik een ander toestel probleren zal daar aan liggen. (ik wist van me zelf dat me toestel goed was) en ik bleek gelijk te hebben. lag aan vodafone. ik weer aan de telefoon en gemeld dat ik nog steeds het zelfde had. hun opgenomen om een onderzoek te starten. en dat ze met mij contact zullen opnemen 2 weken later belde een specialle afdeling mij op om testen uitevoeren omte kijken wat de oorzaak is. dus moest hem op gsm zetten alles goed. en umts gezet en jahoor verbinding viel weg hun belde weer op en zijden wat raar joh. wat er gebeurde ze dachten dat ik opgehangen had ik zij nee dit gebeurd er iederekeer. dus huin opnieuw testen en kijken en tussendoor viel de verbinding weg en zagen ze het wat de oorzaak is dat me telefoon swapt tussen 2 zendmasten. normaal klaagje als je geen berijk hebt maar deze probleem lijkt mij meer voortekomen maar zie er weinig van. ik zij tegen die man van wat kunnen jullie voor me doen. hij zij niet veel zet hem op. gsm en je zal geen last van hebben. ik zij dat weet ik. en hij zij waarom maak je melding er van ik zeg wil ook internetten op me telefoon. zij ken je verder ook niet helpen. ik natuurlijk boos. maar hij zij wel het dootesturen. zodat het probleem opgelost zal worden. wanner wist hij niet maar kon wel paarjaar duren. ik ondertussen opzoek naar een nieuwe abbonement omdat die vodafone verloop en kreeg t-mobile. normaal is die slechter dan vodafone. wordt gezegt. maar bij mij huis nergens last van bellen sms geen probleem 2jaar later nu. heb ik vodafone weer genomen met de hoop dat ik er vanaf was. en nee hoor nu heb ik het zelfde probleem. weer nu gemeld en zij zeggen nieuwe simkaart halen bij de servicepoint. ik zij duidelijk dat ik eerder hun gehad hebt. en het zelfde probleem. had met swappen van zendmasten. en hun kunnen mij niet helpen ik hoop dat iemand weet wat ik ken doen. 3g ken niet gebruiken terwijl er internet op zit en vodafone ken niks voor me doen. of als ik moet bellen moest ik maar een stukje lopen en dan bellen. echt onbeschofte uitspraak. ik wil dat ze dit probleem aanpakken. ligt echt bij vodafone (andere mensen gevraagt buren die hadden het ook. maar wisten niet wat te doen. hun hadden kpn-t-mobile die hebben er geen last van. ik hoop dan echt dat iemand mij kan helpen. of anders hoe ik moet stop zetten van het abbonement.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 10, 2011 om 12:04
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste smoking185,

Wat vervelend dat je problemen met het netwerk ondervindt.
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.
Stuur een e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com. (Vervang [at] door @).
In het onderwerpveld vermeld je kassa/smoking185.
Vermeld in je e-mail ook je naam, adres, geboortedatum, klantnummer en de laaste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Als je e-mail is behandeld ontvang je een reactie.

Met vriendelijke groet,

Shirley
Vodafone Webcare Nederland

sm
door smoking185 - Oct 19, 2011 om 15:06
38 Antwoorden / 13 Vragen

beste vodafone bedankt voor deze reactie. was er super blij mee maar nu ik een email hebt gehad. van jullie ben ik erg droefig. anders gezegt teleurgesteld. of ik nou binnen bent of balkon. ik blijf hinder ondervinden. hoogte heb ik uitgezocht dat maakt niet uit. waarom ondervindt andere profiders geen hinder en vodafone wel. dat begrijp ik gewoon niet UMTS ken ik niet gebruiken. GSM stoort ook regelmatig ik hoop dat jullie met een beter onderzoek komen. mij huis heeft helegrote ramen dus telefoon heeft er geen moeite mee. alleen met vodafone. ik hoop dan dan ook dat jullie echt meer onderzoek doen of dat julie langs kunnen komen en kan kijken dan zal je echt op een ander conclusie komen. en dit is jullie andwoord teleurstelend.

Beste smoking185,

Naar aanleiding van je bericht op Kassa heb ik jouw klacht onderzocht.

De postcode 3069 zou een goede dekking moeten bieden voor zowel 3G/UMTS als GSM.
Het is echter moeilijk om 3G bereik binnenshuis te garanderen en ook het feit dat je op de 17e etage woont, kan van invloed zijn op de kwaliteit van de dekking.
Als je in de Vodafone winkel je sim en toestel hebt laten testen, kunnen we uitsluiten dat het hier niet aan ligt.

Ik raad je aan om je toestel in te stellen op GSM wanneer je thuis bent, zodat je gebruik kunt maken van GPRS internet. Dit zou wel moeten werken, maar het is trager dan 3G/UMTS.
Zodra je buitenshuis bent zou je zonder problemen gebruik moeten kunnen maken van 3G/UMTS internet.

Met vriendelijke groet,