bi
door birgitta Apr 10, 2019 om 12:34
Computers & telefonie

Voicemail blokkeren kan dat?

Sinds kort word ik tot vervelens toe door een mij onbekend nummer 031202170117 op mijn mobiel gebeld. Een korte speurtocht op Google heeft mij al snel duidelijk gemaakt dat zeer veel mensen last hebben van dit gebel. Heb dus meteen het nummer op mijn mobiel geblokkeerd maar nu wordt ik overladen door niet ingesproken voicemails. Is het mogelijk om ook de voicemail op de een of andere manier te blokkeren zodat ik ook niet meer via de voicemail lastig gevallen kan worden?

22581 3 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 10, 2019 om 12:44
11523 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Birgitta ,

Ik lees bij veel providers dat dit niet mogelijk is , de enige oplossing is om Voicemail volledig uit te zetten

Het nummer is van Ismael Energie Bezuinigen , klik op de rode regels.

https://www.tellows.nl/num/%2B31202170117

https://www.tellows.nl/num/%2B31202170117#complaint_list

PerCeptie
door PerCeptie - Apr 11, 2019 om 10:06
26 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is inderdaad niet mogelijk. Het alternatief is je voicemail tijdelijk uitzetten totdat het nummer stopt met bellen. Anders kan je er altijd voor kiezen om een ander nummer aan te vragen.

Yuneec
door Yuneec - Apr 11, 2019 om 19:20
13 Antwoorden / Vragen

Mogelijk een malafide verkoper van energie uit Amstelveen. Het is inderdaad een bekend nummer.

Als u het telefoonnummer op uw telefoon blokkeert (dat kan vaak via de lijst 'gemiste oproepen'), dan wordt de verbinding geweigerd en kan men ook geen Voicemail inspreken.