Vooruit betalen bij Multikabel
omdat @home casema en multikabel samen gaan word de factuur veranderd en moeten de abonees 2 maanden vooruit betalen en komen in geld problemen. zelf ben ik ook abonee en heb ze hierover ge-mailt en aangeschreven. omdat ik het goed zat ben wat multikabel betreft want de verbindingen van telefoon en internet deugd te vaak niet en dan kan je weer mailen en bellen of je kan helemaal niet meer bellen. kortom multikabel mag weleens de problemen op gaan lossen.
P.S. ik zie net dat het ook voor internet en telefonie geldt, dus wel meer dan €18. De rest van mijn reactie geldt nog steeds. Misschien niet een leuke verrassing, maar volgende maand het bedrag opzij zetten en je moet er tegen kunnen.
Nogmaals: als je door nu eenmalig (want volgende maand kun je sparen) pak 'm beet €50 extra te moeten ophoesten in de problemen raakt, dan moet je je ernstig afvragen of je je kabeltv met internet en telefonie wel kunt veroorloven.
Veel providers doen dit net als energiebedrijven. Helaas voor u is er op het kabelgebied geen vrije marktwerking en zou u uitsluitend kunnen overstappen naar i-net en bellen via een telefoonprovider (en Radio en TV via Cala Digitaal of Digitenne). Overigens lijkt mij dit geen vraag maar een opmerking die beter op het forum thuishoort.
Dit begrijp ik niet zo goed. Hoe kun je nou door zeg €18 extra vooruit te betalen in geldproblemen komen?
Dit betekent dat je bijv. in mei voor mei en juni teglijk betaalt. In juni hoef je niets te betalen, dus kun je die betaling opzij leggen (sparen heet dat) zodat je die in juli weer over hebt om voor juli en augustus tegelijk te betalen.
Ik zie het probleem niet zo, maar als je iets niet betalen kunt, doe het dan niet.
het gaat wel om een bedrag van familybundel en dan komen de gesprekskosten er nog bij . en tv radio zit er ook in . dus ruim 50€ per maand dat is niet niks
Edwardus je begrijpt het niet helemaal. Er valt niks te sparen. De abonnementskosten moeten voortaan 1 maand vooruit betaald worden. Op dit moment betalen we voor de maand zelf. Dus moeten we eenmalig dubbel betalen.
In mei wordt er dus geld voor mei en juni afgeschreven. (in mijn geval 74 euro extra). In juni betaal je dan voor juli. In juli betaal je dan voor augustus enz.
Ik heb er geen problemen mee dat ze het op die manier willen gaan doen, maar waarom zo laat een brief sturen??? Dit houdt in dat wij in mei rood komen te staan, want we hebben geen tijd gehad om 74 euro aan extra uitgaven te reserveren.
Als ze een beetje fatsoen hadden gehad, hadden ze de klanten een paar maanden van te voren laten weten dat er eenmalig dubbele abonnementskosten worden afgeschreven. Zo had iedereen dat in zijn uitgaven in kunnen plannen zonder in de financiele problemen te komen.
Edwardus begrijpt het echt helemaal niet en houdt zichzelf voor de gek. Hoezo sparen? Wat ik ook niet begrijp is dat bijna iedereen hier geen problemen heeft met het beleid van @ahome, casema en multikabel. Je moet nu betalen voor iets wat je nog niet ontvangen hebt. Dit is toch krom? Als er problemen zijn, dan moet je maar zien hoe je je geld terugkrijgt. Waar blijven de rechten van de klant? Slikken wij alles tegenwoordig? Blijkbaar wel. Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op met Nederland en daar werken we met z'n allen aan mee als we overal accoord mee gaan.
daarom is er vandaag een brief voor een regeling naar multikabel in alkmaar gegaan want als er meer klagen helpt t mss nog wat, maar op de manier hoe heb ik geen goed woord over. de verbinding is nog steeds slecht te noemen maar ben t zo zat met emailen en bellen naar ze. wanneer worden zij nu eens aangepakt in plaat wij
hallo
Hoe zou Multikabel dit anders moeten doen? Ze gaan samen met Ahome en Casema, bij Casema betaald de klant al vooruit, dan zouden ze bij Casema de klanten dubbel moeten gaan factureren om op dezelfde lijn te komen met Multikabel?
Het is krom, maar het is niet anders als ik het zo lees.
OK, ik begrijp het inderdaad niet.
Het kan zijn dat ik me iets anders voorstelde bij "2 maanden vooruit betalen" zoals de vraagsteller schrijft. Ken beuren.
Wat ik zéker niet begrijp is hoe je door eenmalig ca. €50 extra te betalen (die je later weer "terugverdient" als je opzegt) in geldproblemen kunt raken. Kassa heeft afgelopen weekend een artikel uitgezonden over de Stadsbank van Lening, misschien kun je daar dan sieraden o.i.d. belenen om je Multikabel te financieren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer