ar
door armojugi Dec 16, 2011 om 13:57
Computers & telefonie

Voorwaarden herroeping

Groupon, Voorwaarden voor herroeping gaan in op het moment van ontvangen van de voucher. maar je kan het product pas een week later kopen. Dat is dan meestal 1 a 2 dagen voordat de mogelijkheid van herroeping afloopt.
Het zou beter zijn als ze hun voorwaarden aanpassen. dat de datum om te herroepen gaat lopen op de dag dat je op de site het product kan bestellen.
Product en groupon zijn twee verschillende dingen.
de groupon heb je nodig om het product goedkoper te kopen. Bij herroeping blijkt er dus 16% met een max van 10 euro Niet teruggestort te worden. Ook niet als je herroept omdat de site van de partner niet werkt. of omdat die site een oplichter is. dat is vreemd. dat is bedrijfsrisico en geen risico voor de consument

841 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 16, 2011 om 14:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo armojugi,

En wat is nu de vraag?

ar
door armojugi - Dec 16, 2011 om 14:32
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik zal niet de enige zijn met een ervaring wat betreft de partner van groupon.
Ik wil er graag op wijzen dat je je kan herroepen. maar dat de spelregels niet eerlijk zijn. kunnen jullie dat in je uitzending kenbaar maken

ar
door armojugi - Dec 16, 2011 om 14:39
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

De vraag is de laatste zin. kunnen jullie dat in je uitzending kenbaar maken?

loreleigil
door loreleigil - Dec 16, 2011 om 14:41
678 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wij zijn mensen ent als jij, wij zijn niet de redactie van Kassa. Die kun je bereiken door op op dit knopje te klikken.

ma
door mandymuller - Dec 17, 2011 om 02:14
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit is inderdaad niet wettelijk toegestaan. Het herroepingsrecht gaat in vanaf het moment dat de consument het product ontvangen heeft en is 14 dagen in Nederland. Zij zijn op het moment van het sluiten van de overeenkomst de aanbieder van het product (zij innen immers ook de betaling) dus zij zijn ook verplicht om te leveren. Wanneer een deal niet tot stand komt zouden zij het bedrag terug moeten storten en zelf moeten verhalen op de "partner"
Als je een camera koopt bij BCC zeggen ze toch ook niet ja dan moet je maar bij Sony je geld terug halen.
Zij sluiten de koopovereenkomst dus zij moeten leveren of vergoeden ongeacht wat de leverancier doet.

Zie ook mijn klacht over groupon over vliegtickets bonnen die korting geven op niets: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/groupon-tickets-airfast/?vHash=c749c73j&cHash=9830850472055584fd3799d0c786c0fa

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer