Ce
door CeesMaarten Sep 23, 2019 om 18:13
Computers & telefonie

Waarom is het bij simpel niet mogelijk om "op is op" bundel in te stellen??

Ik heb voor onze dochters een abonnement bij Simpel afgesloten, kosten zijn €2,50 per maand. Zodra ze buiten de bundel komen met internet of bellen dan gaan ze extra betalen. Nu is het mogelijk om een plafond in te stellen maar met een minimum van €10,- en €0,50 per maand voor deze dienst.
Ik vind het raar dat ik op een abonnement van €2,50 per maand €10,50 extra moet betalen om te zorgen dat de rekening binnen de perken zou blijven. Waarom niet "op is op" ipv gelijk over te gaan op een buitendebundel tarief? Ik zou hier toch een keuze in moeten hebben?? Ik heb geprobeerd dit via de klantenservice na te vragen maar deze werkte niet, via de what's app heb ik wel contact gehad met een medewerker maar hier werd me vooral gewezen op de mogelijkheden van het instellen van een plafond en werd er geen antwoord gegeven op de vraag waarom op niet gewoon op kan zijn?! Kan iemand mij hier mee helpen??

1015 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Sep 23, 2019 om 18:29
6599 Antwoorden / Vragen
0

Je moet geen €10,50 extra betalen. Je moet een abonnement van €10 nemen wil je gebruik maken van deze dienst.

tijger1
door tijger1 - Sep 23, 2019 om 18:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Die voorwaarden heeft Simpel nu eenmaal, want ze zijn simpel. En u had die voorwaarden kunnen lezen voordat u abonnementjes afsloot. 

Zodra u kunt overstappen, dan maar naar een provider overgaan die biedt wat u wenst.

ne
door neodutchio - Sep 23, 2019 om 18:42
5151 Antwoorden / 12 Vragen
0

Als het op is op zou zijn komen er weer klachten dat er ineens geen internet meer is of dat mensen niet meer kunnen bellen. Een abo van €2,50 per maand is natuurlijk niets. Dat is, naar mijn mening, voor de mensen die zo af en toe even de telefoon moeten hebben of in geval van nood moeten bellen. 
En met 250mb in de maand kan je natuurlijk niks. Even iets opzoeken en je zit er al boven. Als uw dochters meer met hun telefoon doen is het beter of een passende abo af te sluiten.

diumenge
door diumenge - Sep 23, 2019 om 18:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Bij Hollandnieuwe is op daadwerkelijk op, maar het goedkoopste abonnement is daar € 7,50.

Het beste lijkt het mij om het in dit geval op de telefoon in te stellen. Op een Android telefoon kan dat door een Datalimiet in te stellen, die zou ik dan op 90% van de aangeschafte databundel instellen. Op een iPhone zal er ook wel zoiets bestaan.

Donuts
door Donuts - Sep 23, 2019 om 19:00
1203 Antwoorden / 2 Vragen
3

Op = op is natuurlijk niet financieel aantrekkelijk voor Simpel. Voor een paar euro halen ze klanten binnen, dat levert echt niets op, hun verdiensten halen ze uit het buiten de bundel verbruik.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2019 om 19:41
16845 Antwoorden / 202 Vragen
3

Mogelijk een 'dood doener'maar Simpel is niet zo simpel als de bedrijfsnaam wel suggereert.

Een advies: ga na of u de telefoons van uw dochters zodanig kunt instellen (of door hen zelf) dat er een waarschuwing komt bijv. bij 'instellingen', gegevensgebruik en verder. (O.a. mogelijk bij Samsung). Op zich is dat wel simpel te doen.

Up
door Upstairs1900 - Sep 24, 2019 om 09:07
3 Antwoorden / Vragen
0

Zelf heb ik een abonnement van € 2.50 per maand. Mijn belplafond staat op €15,00. Door omstandigheden 1x richting
Belplafond gegaan en dan krijg je tijdig een SMS.
Ook in de App kun je je gebruik makkelijk zien. Daar kun je ook eenvoudig het plafond instellen, dit is gratis.

aurora1
door aurora1 - Sep 24, 2019 om 13:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U heeft zelf voor deze provider gekozen, inclusief de voorwaarden en regels, anders had u een andere provider moeten kiezen, maar lees ook eens hier:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1759461

aurora1
door aurora1 - Sep 24, 2019 om 13:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Misschien heeft u hier iets aan, app om limieten in te stellen:

https://www.simpel.nl/mijn-simpel-app

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer