t1
door t1coby Nov 7, 2004 om 21:33
Computers & telefonie

Waarom werkt mijn webcam niet?

Na problemen met de update van service pack2 heb ik windows XP opnieuw moeten installeren.Na het opnieuw installeren van mijn webcam werkt mijn camara niet meer goed.het blijkt dat ik wel te zien ben maar ik zelf krijg geen beelden te zien. Wie helpt mij

368 1 Rapporteer

th
door theone56 - Nov 10, 2004 om 10:14
9 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag:

Heb je servicepack 2 wel of niet erop gezet.

Hoe heb je windows xp opnieuw geinstalleerd ( Eerst c schijf geformateerd of over de oude installatie heengezet?

theone