WAARSCHUWING YOUFONE!!!
Beste mensen, ik waarschuw jullie voor provider Youfone. Onbetrouwbaar. Ik heb in oktober '11 een abonnement afgesloten en in mei in Spanje kon ik niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb toen direct een mail gestuurd via de site van youfone met het verzoek eea na te kijken en te zorgen voor verbinding. Na 2 dagen nog geen bericht ontvangen van Youfone. Omdat ik niet kon bellen heeft Peter de volgende dag gebeld, maar kreeg vreemd genoeg geen contact. na mijn vakantie ca. 3 mails gestuurd , weer via hum site, maar geen reactie ontvangen. Nu staan zij ook op FB, dus dacht, probeer het hier. Nu daar staat het vol met klachten en werd er aangegeven dat er de 1e 3 maanden een blokkering op staat, als je minimaal 3 facturen hebt betaald wordt de blokkering opgeheven, ik had er inmiddels al 7 betaald!!!! maar helaas ze gaan niet in op mijn klachten, niet op de eigen site en niet op FB. Ook werd er aangegeven dat ik dan maar een klacht moest indienen op hun site, terwijl er al 4 verzonden waren.....(en ook 2 maanden hiervoor, omdat ik alles (facturen die ik dus niet meer kreeg) zou kunnen inzien op hun site, maar niet mogelijk was!!!!! ook hier geen enkele reactie op gekregen!!!!)
Ik ben blij dat ik er maar 1 jaar aan vast zit, maar ga nu aangeven dat ik onder het contract uit wil, omdat zij zich niet houden aan de voorwaarden, die zij zelf hebben opgesteld.
Mijn vrouw is you (not)fone he le maal zat!!!
Tja, bij T-Mobile heb ik helaas exact de zelfde ervaringen, ondanks dat ik dacht deze zaakjes van te voren geregeld te hebben. Ik had meerdere wandelingen naar de T-Mobile-shop nodig om buitenland bellen mogelijk te maken......... ....het lastigste was vanaf buitenland naar ander buitenland (bv je bent in Duitsland en wilt naar Luxemburg bellen), heeft me een half jaar gekost!
.......helaas dus niet alleen bij Youfone!
[quote=peter007 schreef op vrijdag 8 jun 2012, 15:17]En imiddels zijn al haar berichtjes op FB verwijderd......bij you not fone dan he ;-)
.....en T-'s toch niet zo Mobile!!!! hahaha
Ik zit nu een jaar bij Youfone en alleen nog maar ellende gehad: foute facturen, incassobureau achter je aan terwijl de fout bij hen ligt, onbeschofte behandeling en volslagen gebrek aan contact.
BETREED DEZE HEL NIET EN GA LIEVER VOOR EEN PAAR KWARTJES EXTRA NAAR EEN ECHTE PROVIDER.
Dit bedrijf is overigens een doorstart van een failliete voorganger, dit kan ook niet lang goed gaan!!
Mijn vrouw heeft haar claim gekregen dankzij interventie Tros Radar. Zij is voor 250 gecompenseerd, maar zij heeft wel haar abonnement opgezegd.
Alleen sturen ze nu een factuur t/m 31 oktober, terwijl abonnement op 22-10 stopt. Hopleijk zal er een nabetaling volgen......
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer