pe
door peter007 Jun 8, 2012 om 15:15
Computers & telefonie

WAARSCHUWING YOUFONE!!!

Beste mensen, ik waarschuw jullie voor provider Youfone. Onbetrouwbaar. Ik heb in oktober '11 een abonnement afgesloten en in mei in Spanje kon ik niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb toen direct een mail gestuurd via de site van youfone met het verzoek eea na te kijken en te zorgen voor verbinding. Na 2 dagen nog geen bericht ontvangen van Youfone. Omdat ik niet kon bellen heeft Peter de volgende dag gebeld, maar kreeg vreemd genoeg geen contact. na mijn vakantie ca. 3 mails gestuurd , weer via hum site, maar geen reactie ontvangen. Nu staan zij ook op FB, dus dacht, probeer het hier. Nu daar staat het vol met klachten en werd er aangegeven dat er de 1e 3 maanden een blokkering op staat, als je minimaal 3 facturen hebt betaald wordt de blokkering opgeheven, ik had er inmiddels al 7 betaald!!!! maar helaas ze gaan niet in op mijn klachten, niet op de eigen site en niet op FB. Ook werd er aangegeven dat ik dan maar een klacht moest indienen op hun site, terwijl er al 4 verzonden waren.....(en ook 2 maanden hiervoor, omdat ik alles (facturen die ik dus niet meer kreeg) zou kunnen inzien op hun site, maar niet mogelijk was!!!!! ook hier geen enkele reactie op gekregen!!!!)
Ik ben blij dat ik er maar 1 jaar aan vast zit, maar ga nu aangeven dat ik onder het contract uit wil, omdat zij zich niet houden aan de voorwaarden, die zij zelf hebben opgesteld.

Mijn vrouw is you (not)fone he le maal zat!!!

2344 5 Rapporteer

pe
door peter007 - Jun 8, 2012 om 15:17
16 Antwoorden / 3 Vragen

En imiddels zijn al haar berichtjes op FB verwijderd......bij you not fone dan he ;-)

ab
door abcde - Jun 8, 2012 om 17:04
146 Antwoorden / 11 Vragen

Tja, bij T-Mobile heb ik helaas exact de zelfde ervaringen, ondanks dat ik dacht deze zaakjes van te voren geregeld te hebben. Ik had meerdere wandelingen naar de T-Mobile-shop nodig om buitenland bellen mogelijk te maken......... ....het lastigste was vanaf buitenland naar ander buitenland (bv je bent in Duitsland en wilt naar Luxemburg bellen), heeft me een half jaar gekost!

.......helaas dus niet alleen bij Youfone!

ab
door abcde - Jun 8, 2012 om 17:05
146 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=peter007 schreef op vrijdag 8 jun 2012, 15:17]En imiddels zijn al haar berichtjes op FB verwijderd......bij you not fone dan he ;-)

.....en T-'s toch niet zo Mobile!!!! hahaha

nv
door nvuwnvuiwrnv - Oct 17, 2012 om 13:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit nu een jaar bij Youfone en alleen nog maar ellende gehad: foute facturen, incassobureau achter je aan terwijl de fout bij hen ligt, onbeschofte behandeling en volslagen gebrek aan contact.

BETREED DEZE HEL NIET EN GA LIEVER VOOR EEN PAAR KWARTJES EXTRA NAAR EEN ECHTE PROVIDER.

Dit bedrijf is overigens een doorstart van een failliete voorganger, dit kan ook niet lang goed gaan!!

pe
door peter007 - Oct 18, 2012 om 15:10
16 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn vrouw heeft haar claim gekregen dankzij interventie Tros Radar. Zij is voor 250 gecompenseerd, maar zij heeft wel haar abonnement opgezegd.
Alleen sturen ze nu een factuur t/m 31 oktober, terwijl abonnement op 22-10 stopt. Hopleijk zal er een nabetaling volgen......