ki
door kippie_1 Feb 13, 2004 om 18:24
Computers & telefonie

Wanadoo adsl

Ik heb in oktober 2003 een abonement genomen bij wanadoo. Gratis modem,geen aansluitkosten ,klonk aantrekkelijk. Dan een paar weken later wordt er € 17,90 van mijn bankrekening geschreven en krijg ik van de KPN
een rekening van de aansluitkosten en bel de KPN.Die verwijst mij naar wanadoo,waar ik mijn geld terug moet krijgen.Gebeld met 0900 nummer 0,50 euro ct/min en daar meer dan 15 minuten mee bezig geweest. Binnen 3 weken zou het geld terug gestort worden omdat het hun fout was.Na 6 weken nog niets ontvangen en dan maar een brief geschreven met kopieen van de aansluitkosten en die € 17,90. Op 2 januari gepost en niets van terug gehoord,dan weer hetzelfde gedaan en op 2 februari gepost en tot op heden niets gehoord. Dan per e-mail gevraagd hoe het zit en dan krijg je een bericht terug met: bedankt voor Uw reaktie, u kunt ons bereiken onder nummer 0900 en dat vertik ik.
Ben al zeker 25 euro kwijt aan bellen en doe dat niet meer.Hoor ik op 1 maart nog niets,laat ik alles blokkeren. Wanadoo,oplichters !

368 3 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:38
504 Antwoorden / 8 Vragen

Helaas staat deze aktie nu niet meer vermeld op hun site, maar lang leve internet! Via een site waar je in het archief kan kijken, kon ik toch vinden wat ik zocht. Inderdaad, u heeft helemaal gelijk, de aansluitkosten zijn gratis, dus geen € 74,95 voor de aansluiting bij KPN. Ga naar bijvoorbeeld rechtsbijstand en vraag wat u nu precies kan ondernemen. Mocht u uw machtiging intrekken, dan beïndigd wannadoo uw abonnement (voorwaarden) Het beste is hier werk van maken en niet bij Wannadoo, want deze firma lost het dus niet op. Schrijf bijvoorbeeld een mailtje naar Kassa of naar "de kat in de zak" het mailtje wat u daar heen stuurt, kunt u natuurlijk ook gelijk naar Wannadoo sturen, dan weten zij dat u het er niet bij laat zitten. Succes, Gery.

li
door linnypinny - Apr 16, 2004 om 12:38
4 Antwoorden / 3 Vragen

als je bij wanadoo homepage naar services->bekijk factuur kijkt zie je dat dat bedrag van kpn bij wanadoo in de - staat (zo is dat bij mij) en elke maand wordt dat -bedrag kleiner) ik heb vorig jaar juni adsl via wanadoo gekregen (gratis installatiekosten, gratis modem en 4 maanden gratis m.u.v kpn) en heb tot op heden alleen nog maar kpn betaald. ik heb berekend dat ik pas in mei 2004 mijn maandelijkse betaling moet gaan doen. Ik begrijp niet dat je dan 17.90 heb moeten betalen want dat moet van je saldo afgetrokken worden. Er is trouwens ook een ander helpdesknummer en die kost 10ct p/m 0900 0156. ik hoop dat je er wat aan hebt.

ki
door kippie_1 - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo
Bedankt voor je reaktie en het telefoonnummer die je erbij vermeld hebt.Ik weet dus ook niet hoe het is gekomen dat er 17,90 euro van mijn rekening is geschreven,maar wanadoo zou dat in oktober al terug storten evenals die aansluitkosten die ik aan de kpn betaald heeft.
2 brieven met kopieen en uitleg en e-mails ,maar niets wat terug reageer,maar nu zal ik dan bellen en wacht dan nog 3 weken af,want dat zou in november ook zolang duren en kijken of het dan goed komt,maar een verlenging zit er bij mij naar een jaar niet meer in. Bedankt voor je reaktie waar ik wat aan heb, Gr. Annie Zomer