re
door remysakkers Sep 22, 2005 om 14:06
Computers & telefonie

Wanadoo Family

Enig idee hoe lang het omzetten nu duurt van lite naar Family?

.......1,5 maand. M'n lite verbinding is wel afgesloten maar nog niet administratief bij KPN opgezegd.

Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

242 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 22, 2005 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, had dit nu maar niet gedaan. Binnenkort wordt alles een beetje sneller gemaakt, cadeautje van KPN.

Eerst oriënteren en dan pas doen, jammer je komt hier nu met een vraag die eigenlijk te laat is, kwaad is al geschied.

Als je het voor elkaar kan krijgen, niet betalen zolang het niet in orde is.

Hoop voor je dat het toch nog snel oplost.

Groet

ve
door verwijderd - Sep 22, 2005 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een onzinnige reactie Hell-Rider, Wanadoo Family blijft ver boven de snelheid van KPN ondanks hun gulheid m.b.t. nieuwe snelheden. Vanaf november bij Wanadoo voor €22,50 max. 20Mb. ADSL en daar kan KPN toch echt niet tegenop.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2005 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

OffTopic

De Reactieman geeft aan de verkeerde persoon een reactie, mijn menig is deze en voor huis tuin en keuken gebruik snel genoeg.

Als je een reactie geeft op de vraag is natuurlijk prima maar laat mijn menig daar buiten.

De vraagsteller zelf bepaald wel welke reactie in zijn straatje past.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2005 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zal best, maar KPN levert wél een goedwerkende verbinding.

De helft van de Wanadoo-abonnee's zit al weken of maanden te wachten op
een werkend adsl-lijntje, omdat ze zich hebben laten 'verleiden' om
over te stappen van Lite naar Family.

Het régent al een tijdje klachten over deze 'actie' van Wanadoo...

Niet zo vreemd natuurlijk als je ADSL2 uitrolt zonder dit eerst
uitvoerig te testen (waarom zit Versatel ook alweer in de
problemen...?) ;-)

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2005 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daarbij komt nog eens dat om het helemaal om te zetten je het dus eerst helemaal bij kpn af moet sluiten om het vervoglens weer door wanadoo erop te zetten. Ben je onnodig lang bezig en dan maar hopen dat het allemaal goed komt.

En het is dus zo dat pas wanneer de kpn het adsl signaal van de lijn heeft gehaald je het normaal gesproken pas kunt laten omzetten, omdat dan de lijn pas vrij is om er weer wat op te zetten.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2005 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben een echte familyman, maar van wanadoo moet ik voorlopig niets meer weten. En hoezo voordelig/goedkoop?? KPN is duur, maar wanadoo kan er ook wat van. Deze provider is beslist niet goedkoop of zo je wil voordelig. In tegendeel zelfs. Ik internet via pretium Telecom voor slechts € 13.70 per maand en ook met 20 MB.

Ik schaam me haast voor mijn voordeel! Maar een feit is een feit!

Groet Q.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2005 om 23:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoor eens; bij Pretium Telecom ADSL behoef je voor slechts € 13.70 p/maand al het geinstalleerde of al het gedownloade van je oude provider te verwijderen van je computer en verder alleen maar een aantal snoertjes en je nieuwe modem (incl. Firewall) aan te sluiten. Verder helemaal niets. Je inbelverbinding en je klik op je provider geeft je dagelijks een onbezorgt internet beleven. Zo eenvoudig en ZO goedkoop kan dit zijn. Maar niet met minder kwaliteit. In tegendeel zelfs!!

Groet Q.

ve
door verwijderd - Sep 27, 2005 om 01:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de bijna dezelfde vraag als eerder beantwoord en precies uitgelegd hoe dit aan te pakken...

Klik op me naam en kijk naar mijn antwoorden.

Succes!