db
door dbkouwen Dec 13, 2005 om 23:32
Computers & telefonie

Wanandoo 20mb/s Livebox













Zijn er mensen die kunnen zeggen of Wanadoo een goede keus is voor supersnel internet?


Ik hoor slechte verhalen over Versatel, is Wanadoo een goed alternatief?


 

341 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ruud123456
door ruud123456 - Dec 14, 2005 om 21:34
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kijk even naar de vragen en antwoorden op
http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=616&qid=119273
Of je een goede verbinding krijgt, is erg afhankelijk van waar je woont. Telefonie schijnt nog niet zo best te zijn, dus daarmee kun je beter bij KPN (of wat je nu gebruikt) blijven zitten.
Suc6!




qu
door queen1976 - Jan 29, 2006 om 17:03
25 Antwoorden / 43 Vragen
0

Mij is wanadoo heel erg slecht bevallen. Ik heb het voor me moeder geinstalleerd maar dan zonder de livebox. Het zou in een paar uur gebeurt zijn maar ik heb er 3 dagen over gedaan. De helpdesk van WANADOO stelt niets voor zitten mensen die er niets van af weten en die ESSENTIEELE INFORMATIE achter houden. Heb dit aan den lijve ondervonden. Moest virusscan van hun verwijderen, hadden me alleen niet verteld dat ik alleen verbinding had. Gevolg 4 TROJAANSE PAARDEN. Heb een boze brief op gestuurd daarna geen reactie. Nog een brief AANGETEKEND  geen reactie. Alleen telefoontje of we geintresseerd waren in iets nieuws. Wanadoo is snel om iets te verkopen maar als het op het behandelen van een klacht aan gaat zijn ze NIET THUIS. Lekkere provider. Mijn advies kijk bij een andere of die iets heeft. doe wanadoo als allerlaatste  dit is echt een organisatie. De snelheid valt ook zeker tegen van familie. Als je wanadoo neemt moet je er op rekenen dat de verbinding nog op zich kan wachten en dat je zelf je abbonnement moet opzeggen bij KPN.


Succes wilco

ruud123456
door ruud123456 - Jan 31, 2006 om 00:42
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het is bij de Wandoo Helpdesk erg afhankelijk wie je toevallig aan de telefoon krijgt. Ze werken daar (zoals bij de meeste helpdesks) met draaiboeken. Tref je iemand die niet zo deskundig is, dan reutelt hij/zij het draaiboek op en dan kan je wel eens op het verkeerde been gezet worden. Ik was wel in no time online met een gewoon ADSL modem, omdat de persoon van de helpdesk me wel de goede aanwijzingen gaf.
Ook willen ze natuurlijk bij Wanadoo graag live boxen verhuren, dus lopen ze niet zo hard om je te helpen als je een ander modem hebt. Ook haal je de snelheid van 20 Mbit/s waarschijnlijk nooit met een ander modem dan de live box. Nog een punt is dat de snelheid ook nog afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. Volgens hun eigen snelheidsmeter kom ik hier bijvoorbeeld nooit hoger dan 5 Mbit/sec. En als je goed leest staat er ook altijd: snelheid TOT 20 Mbit/s. Kan dus ook veel minder zijn.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer