al
door alice otten Jul 12, 2016 om 21:21
Computers & telefonie

Wat is de beste en goedkoopste anti virus abonnement voor de pc?

Aanbieding van Norton is 60 euro voor 1 jaar, voor 2 jaar 110 euro.
Elk jaar daarop volgend is weer 60 euro.
Kan dit goedkoper?

Betreft:

Norton™ Security Deluxe

4807 17 Rapporteer

ja
door janf43 - Jul 12, 2016 om 21:25
733 Antwoorden / 0 Vragen

Over wat de beste virusscanner is kan lang gediscussieerd worden. Goede, gratis, scanners zijn Avast, Avira voor Windows en Sophos voor OS. Ik gebruik al jaren Avast en laat af en toe Ad-Aware en MBAM een scan doen.

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:36
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor deze snelle en nuttige informatie.

ja
door jackyh - Jul 12, 2016 om 21:32
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb internet via Ziggo en die heeft het in verschillende uitvoeringen en prijzen.  Misschien uw aanbieder ook?

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:39
Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de reactie.

marita5
door marita5 - Jul 12, 2016 om 21:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Alice Otten ,

Ik gebruik hetzelfde als voorganger @Janf43  , maar dit is voor iedereen verschillend .

Voor verdere informatie klik op de rode regels .

http://www.gratisvirusscanner-downloaden.nl/veel-gestelde-vragen-faq/gratis-virusscanner-net-zo-goed-betaalde/

https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/

Keuzehulp virusscanner ,

https://www.seniorweb.nl/artikel/keuzehulp-virusscanner

Prijzen betaalde virusscanners ,

http://www.topreviews.nl/de-beste-antivirus-software/

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:37
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de nuttige en omvattende informatie.

marita5
door marita5 Jul 13, 2016 om 12:41
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Alice Otten , graag gedaan .

simon55
door simon55 - Jul 12, 2016 om 22:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

39,De Norton is nog tot vandaag verkrijgbaar voor € 39,99 klik op de rode tegel

http://nl.northttp://nl.norton.com/on.com/

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:38
Antwoorden / 1 Vragen

geen belangstelling

simon55
door simon55 - Jul 12, 2016 om 22:22
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Wilt u Norton hebben de prijs die ik noem is nog tot VANDAAG geldig , dus wees er snel bij als u deze wilt

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:38
Antwoorden / 1 Vragen

geen belangstelling

crewmember
door crewmember Jul 13, 2016 om 14:08
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Norton is een virus op zich. Het maakt je pc traag met al zijn scans en valt je voortdurend lastig.

Bovendien is het moeilijk te verwijderen!

sw
door swat1500 - Jul 12, 2016 om 23:48
3796 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik al jaren het gratis Avira. Tot op heden nog geen infectie gehad.

costnix
door costnix Jul 13, 2016 om 11:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De beste virusscanner bevindt zich in de interface tussen het toetsenbord en de stoel.

Cookies
door Cookies Jul 13, 2016 om 12:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@costnix: +10.

ha
door harry25961 - Jul 13, 2016 om 07:47
23 Antwoorden / Vragen

De goedkoopste is Defender van Windows zelf. Als U de bestaande scanner eraf gooit, start deze vanzelf op. doe ik al jaren. nooit problemen gehad.
Waarom er een kopen terwijl U al een goede gratis hebt ?   En deze werkt net zo lang als uw windows versie word ondersteunt.

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:39
Antwoorden / 1 Vragen

U hebt helemaal gelijk, bedankt voor de info.

edrick3
door edrick3 - Jul 13, 2016 om 10:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Meningen daarover zijn verdeeld.
Avast is een goede. Is zowel gratis - en dat voldoet prima - als in een uitgebreidere betaalde versie te verkrijgen.

al
door alice otten Jul 13, 2016 om 12:40
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de informatie.

gsm
door gsm Jul 13, 2016 om 13:45
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Avast is goed, maar wel zeer irritant met aanbiedingen voor betaalde totaal overbodige (extra spionage?) rommel en heeft net als sommige (betaalde) andere viruspakketten (o.a. ESET), problemen opgeleverd bij updates naar Windows 10. Avast heeft trouwens AVG overgenomen en het is nog onduidelijk wat hiervan het resultaat zal zijn. Voor normaal gebruik is de detectie door Windows Defender voldoende en met zeer weinig valse positieven, zeker als de gebruiker niet al te handig is in het gebruik van de computer.

crewmember
door crewmember Jul 13, 2016 om 14:11
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen windows defender is zeer zeker niet voldoende. Defender houdt heel specifiek programma's die dingen willen uitvoeren op je pc tegen. Maar virussen die zich als andere programma's vermommen of die bij het opstarten meedraaien niet (90% van de virussen).

Cookies
door Cookies Jul 13, 2016 om 14:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@gsm: inderdaad, zwaar irritant dat lastig gevallen worden met 'koop, koop en nog eens koop'. Alleen daarom al gebruik ik altijd een betaalde versie. Die paar centen (Kaspersky) heb ik er graag voor over. Overigens ben ik het helemaal niet met je eens dat WD voldoende bescherming biedt. Als mijn geheugen mij niet bedriegt, heb je dat zelf ook ondervonden.. En wat is de definitie van 'normaal' gebruik?

gsm
door gsm Jul 13, 2016 om 17:59
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Elk nadeel heeft zijn voordeel, zoals een bekende persoon ooit zei. Windows Defender is zeker wat minder goed, maar geeft van de andere kant ook minder problemen. Als particulier vind ik het niet nodig om een betaalde versie antivirus aan te schaffen. Ik geef toe dat ik Windows Defender ook gebruik om te kijken wanneer het nou eindelijk eens fout gaat ;-).

Ko
door Kosgr - Jul 13, 2016 om 14:11
7 Antwoorden / 1 Vragen
newmikey
door newmikey - Jul 13, 2016 om 14:26
830 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de PC is het goedkoopste en veiligste overstappen op Linux. Dit is echter vaak niet het eenvoudigst. Voor het besturingssyteem Windows (als dit geinstalleerd is op een PC) zijn in dit topic een paar goede suggesties voorbijgekomen. Uit een meest recente test blijkt echter dat alle antivirus programma's zo nu en dan steken laten vallen. Het loont dus om er twee te gebruiken vanuit de gedachte dat wat de één laat liggen de ander wel oppikt. Dat helpt uiteraard niet bij z.g. "zero-day outbreaks" die vrijwel niet met een antivirus buiten de deur te houden zijn.

marita5
door marita5 Jul 13, 2016 om 18:19
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Newmikey ,  Het loont dus om er twee te gebruiken vanuit de gedachte dat wat de één laat liggen de ander wel oppikt.
2 antivirussen is nooit goed geeft conflicten .

gsm
door gsm Jul 14, 2016 om 11:29
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Twee antivirus programma's tegelijk zorgen voor vastlopers, of een zeer trage werking van de PC. Wel is het aan te raden om naast een virusscanner ook een aparte malware scanner te gebruiken, zoals bijvoorbeeld Malware Bytes Anti Malware (MBAM), of AdwCleaner. Kijk uit met teveel scanners, cleaners, optimizers, boosters, tuners, enz. van diverse pluimages en installeer alleen programma's die je ook echt wil gebruiken.

Ko
door Kosgr - Jul 13, 2016 om 14:34
7 Antwoorden / 1 Vragen

De Nederlandse site is: https://licentie2go.com/internet-security-antivirus?mfp=manufacturers[12]

Let op, je koop de licentie, de software moet van Norton als proefversie downloaden en zonder probleem registreren. Norton is een van de beste en complete programma’s.
Gratis software bied niet complete bescherming!

aurora1
door aurora1 - Jul 13, 2016 om 18:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een wonderlijke reactie op de tip van @simon55.
U vraagt of Norton goedkoper kan dan de door u genoemde bedragen, u krijgt daarop antwoord met erbij een voor u opgezochte site, en u reageerft vervolgens met "geen belangstelling"?

re
door redz - Jul 13, 2016 om 18:12
5 Antwoorden / 1 Vragen

Tuurlijk kan dat goedkoper. Sterker nog het kan zelfs gratis! Kijk maar eens op de site van AV-test of AV Comparatives en dan zie je dat de gratis versies van bijvoorbeeld Avast en Panda al prima scoren!

gsm
door gsm - Jul 13, 2016 om 19:14
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Norton is zeker goed en is er al voor €29,99 per jaar, voor 1 PC of Mac.

kv
door kvjapio - Jul 13, 2016 om 19:21
281 Antwoorden / Vragen

Na jaren tevreden gratis Avast gebruik ik nu AVG. Ook gratis en erg goed.

gsm
door gsm Jul 13, 2016 om 23:23
5940 Antwoorden / 47 Vragen

AVG is recentelijk overgenomen door Avast.

gsm
door gsm - Jul 13, 2016 om 23:34
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Virusscanners, zeker de gratis versies voor privégebruik, verzamelen privé informatie:

Voorbeeld van Avast voorwaarden, waarmee je akkoord moet gaan.

The Software collects certain information, which may include personally identifiable information, from the computer on which it is installed, including:

  1. URLs of any websites you have visited;
  2. Information and files (including executable files) on your computer identified by the Software as potentially infected, together with the information about the nature of identified threats;
  3. Information about the sender and subject of emails identified by the Software as potentially infected, together with the information on the nature of identified threats;
  4. Information contained in emails reported by you as spam or as incorrectly identified as spam by the Software;
  5. Copies of the files identified by the Software as potentially infected or parts thereof may be automatically sent to AVAST for further examination and analysis;
  6. Certain information about your computer hardware, software and/or network connection;
  7. Certain information about the installation and operation of the Software and encountered errors or problems; and
  8. Statistical information about threats detected by the Software.

AVAST reserves the right to store and use the information collected by the Software and to share such information within the AVAST Group in order to improve the AVAST Group’s current and future products and services, to help the AVAST Group develop new products and services, and to better understand the behavior of AVAST’s users. AVAST may publish or share such information with third parties that are not part of the AVAST Group but will only ever do so after removing personally identifiable information. For the purposes hereof, “AVAST Group” means AVAST, its parent companies and any company that is controlled by or under common control with AVAST or its parent companies.

By using the Software you acknowledge and agree that AVAST Group or its distributors or agents may collect and use the information as described above. You are giving this consent on behalf of all users of all computers where the Software will be used under this license and you accept full responsibility for informing all users and acquiring their fully informed, free and valid consent with processing of their personal information by the Software as described above.

The collected information may be transferred to third parties or to other countries that may have less protective data protection laws than the country or region in which you are situated (including the European Union). AVAST takes measures to ensure that any collected information will receive an adequate level of protection if and when transferred. Notwithstanding anything to the contrary in this Agreement or any Documentation or other materials provided to you in connection with the Software, AVAST reserves all rights to cooperate with any legal process or government inquiry (including, but not limited to, court orders and law enforcement requests) related to your use of the Software. In connection with such cooperation, AVAST may provide documents and information relevant to a court subpoena or government or other legal investigation, which may include disclosure of your personally identifiable information. AVAST may also use statistics derived from the collected information to track and publish reports on security risk trends. By using the Software, you acknowledge and agree that AVAST may collect, transmit, store, disclose and analyze such information for any of the foregoing purposes listed in this Section.

Notwithstanding anything to the contrary in the AVAST privacy policy, you consent during the term of this Agreement and for one (1) year thereafter to (i) AVAST sharing information collected by you during your purchase, installation or registration of the Software with AVAST’s distributors and other business partners and (ii) use of such information by AVAST, its distributors and other business partners to present you with information that may be relevant to you, including offers of software, services or other products.

Furthermore, when you install and use Browser Clean Up add-on (“BCU”), you authorize BCU to change your existing browser setting to the new browser setting.

pi
door pieterwolters - Jul 14, 2016 om 08:55
3610 Antwoorden / 0 Vragen

De goedkoopste zit in je hoofd....