sascha_1
door sascha_1 Oct 6, 2003 om 17:17
Computers & telefonie

Wat is de prijs van een liter benzine?

Wat doet een liter benzine tegenwoordig?

1371 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

1,15 euro

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goeie foto man

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

de bezine (euroloodvrij) kost nu 1.14

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Tango betaal je nu maar 1,04 euro de liter

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals je in de antwoorden al ziet is het verschil nogal groot. Het is maar net bij wie je de brandstof koopt en WAAR. En dan doel ik op waar in Nederland. In de grensstreek is de brandstof over het algemeen goedkoper dan in de randstad. Prijzen van de brandstof zijn vaak bij de pompstations op grote borden aangegeven. Als je daar naar kijkt weet je wat de brandstof bij ej in de buurt kost. Niet te veel op letten want 1 ding is zeker. De brandstof in Nederland is VEEl te duur.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan morgen weer anders zijn. Wasbenzine is meestel wel constant van prijs. Wellicht nog een voordeeltje uit de supermarkt oorlog te halen. Maak een rondje langs de winkels.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

De prijs van benzine is idd heel erg moeilijk aan te geven. Het veranderd per dag. Over het algemeen ligt de prijs tussen 1,05 en 1,15. Shell is meestal de duurdere, texaco ook. WIl je voordelig tanken kun je het beste naar de TANGO, de FIREZONE of de ANWB tank gaan. Woon je dicht bij de grens dan raad ik je aan in Belgie te gaan tanken. Daar liggen de prijzen over het algemeen tussen 0,95 en 1,05 euro. Stuk voordeliger dus

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

de prijzen langs de grensstreken zijn niet zo groot meer maar je kan er altijd nog een paar euro's per tank aan verdienen,dus kik goed rond

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik werk op een tankstation ,en m,n benzine is op dit moment voor de euro 1,09,ken je nog een bakkie koffie krijgen ook

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, ik geef het op. Wat doet die liter benzine?

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

de benzineprijzen varieren niet alleen bij welke maatschappij je gaat tanken, maar ook de prijzen langs de rijksweg zijn duurder dan in de stad. Maar ook de prijzen in de randstad zijn hoger dan b.v in het noorden van het land. Maar 1 ding is zeker; in Belgie heb ik van de week zo goedkoop getankt, dat had ik nog nooit meegemaakt 83 cent, super he!!!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de ting 1 ,2.5

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk maar op een van deze sites
http://www.tango.nl
http://www.tinq.nl
http://212.61.44.89/ANWB_Tanken_Portal.asp

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met het tanken bij Tango zou ik voorzichtig zijn!! probeer eerst eens uit te vinden wat de auto normaal verbruikt, het kan zijn dat de auto op de brandstof van tango meer gaat verbruiken en dan kun je je voordeel wel weer vergeten!! succes

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Branden als je onvoorzichtig bent. Deed het vroeger ook al.

ve
door verwijderd - Mar 8, 2011 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

1,70 euro

ve
door verwijderd - Mar 8, 2011 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die goede oude tijd?

ve
door verwijderd - Mar 8, 2011 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

0,25 van KOK
Wanneer gaat kwartje van meneer KOK van de benzineprijs af?
Kwartje was bedoeld om in het vooruitzicht z'n salaris/bonus veilig te stellen.