me
door melanie471 Jan 2, 2005 om 21:57
Computers & telefonie

Wat kan het zijn?

sinds mijn computer een worm heeft gehad. Krijg ik op sommige sites geen plaatjes te zien maar een wit vlak met een rood vierkantje, groen rondje en blauw driehoekje. Ik heb java opnieuw  geinstalleerd, tenminste dat heb ik geprobeerd, en flash plug in heb ik ook geprobeerd te installeren, maar het probleem blijf ik houden. Wat kan het zijn? Hoe kan ik het oplossen?

groetjes

453 9 Rapporteer

cats
door cats - Jan 2, 2005 om 22:10
153 Antwoorden / 16 Vragen

Controleer even of in ieder geval bij extra > internetopties > geavanceerd , het vakje bij multimedia >>> afbeelding > aangevinkt staat.
Groet
cats

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 22:14
280 Antwoorden / 0 Vragen

Net een fractie van een seconde eerder cats! Nog even een toevoeging,
na het aanvinken van afbeelding en op toepassen te hebben gedrukt de
browser afsluiten en deze opnieuw starten zodat de nieuw gekozen
instellingen van kracht worden,

Bram

me
door melanie471 - Jan 2, 2005 om 22:39
12 Antwoorden / 5 Vragen

daar had ik ook al gekeken en dat staat goed.

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 23:04
280 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft ook al de quicktime plugin geinstalleerd? Deze plugin is niet
alleen bedoeld om video weer te geven, maar geeft ook bepaalde typen
afbeeldingen weer.

cy
door cyrix - Jan 3, 2005 om 03:36
9 Antwoorden / 0 Vragen

java heeft hier niets mee te maken. Java is een programmeer taal en zort er voor dat je bepaalde applicaties binnen een website kan draaién. Waarscheinlijk heeft u last van spy-ware of heeft u een proxy server (de verkeerde) ingesteld. Controleer eerst of deze is uitgeschakeld on het menu extra->internet opties->verbinding->lan instellingen. Als deze is uitgeschakeld download dan het programma spybot search & destroy of ad-aware se van www.download.com (titel van programma invullen in het zoekveld) en installeer deze programma's. laat deze uw computer doorzoeken. Mogt dit niet werken installeer dan internet explorer opnieuw (windows update in het startmenu)

cats
door cats - Jan 3, 2005 om 19:28
153 Antwoorden / 16 Vragen

Ik ben blij, dat ik deze vraag niet heb gesteld, want dit antwoord zou ik beslist niet gesnapt hebben!
A2i, kan dit ook in begrijpelijke taal uitgelegd worden??

a2i
door a2i - Jan 8, 2005 om 18:35
407 Antwoorden / 14 Vragen

hey cyrix? een rood kruis is een pluggin hold op je inet explorer die niet gestart kan worden kan dus iedere activex applicatie zijn.

En dus ook java compatible sites applicaties.

en alle direct media applets.

welke site blokkeert kun je beter eerst vermelden dan weet je onder welke applicatie het runned.

Ook kun je alles van je inet explorer privacy settings even op standaart herstellen, geld ook voor opties in beveiliging terug zetten op standaart. (alle opties dus standaart, ook als het niet aan te vinken is even balk verschuiven en standaart klikken ok)

En bij inet Extra/opties/geavanceert alles op standaart terug resetten.

evt TLS 1.0 aanvinken.

groeten.

me
door melanie471 - Jan 8, 2005 om 18:35
12 Antwoorden / 5 Vragen

sorry dit snap ik inderdaad niet.  zou je het iest simpeler uit willen leggen. a.u.b

me
door melanie471 - Jan 8, 2005 om 18:38
12 Antwoorden / 5 Vragen

ben er uiteindelijk toch uitgekomen wat je schreef, maar dat helpt allemaal ook niet :(