su
door suuusaan Oct 4, 2011 om 18:49
Computers & telefonie

Wat kan ik doen tegen pro assist???

hallo,
ik heb een mobiel met abonnement bij t mobile en deze is verzekerd bij pro assist
nou is de tel. in mei voor het eerst opgestuurd voor waterschade. na ong. 8 weken kon ik hem weer ophalen en moest 30 euro eigen risico betalen in die acht weken heb ik een niet vergelijkbaar toestel gehad waar ik niet mee kon internetten waar ik wel voor betaal! ong. 4 weken later kon ik pro assist weer bellen ik had geen netwerk hup tel weer terug en gevraagd om een beter leentoestel!! maar helaas weer geen internet na 7 weken wachten zelf maar eens gebeld en wat denk je ??? telefoon is al aantal weken geleden terug gestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht had maar ik wist van niks en moest hier dus zelf achter komen! direct tel opgehaald en 3 dagen later... hetzelfde probleem!!! weer terug sturen na pro assist en weer een klote leen toestel waar ik niks mee kan!!! na 7 weken zelf maar eens weer gebeld en??? tel. is niet te masken!! word ook niet even gemeld ofzo nee moet ik weer zelf achter komen! ik krijg een nieuw toestel maar wanneer en hoe weet niemand niemand kan mij ergens mee helpen of ik enige vergoeding krijg of wat ik heb in totaal 3 maand plezier gehad van mijn telefoon en al 6 maand ellende !!
ik betaal internet maar heb het niet ik betaal verzekering maar het is flut!!! als ik bel ben ik gemiddeld 20 bel min kwijt omdat ik 15 min in de wacht sta en dan nog kan er niemand iets voor mij betekenen!!!
WAT KAN IK HIER NOG AAN DOEN OM GEWOON MIJN EIGEN DUUR BETAALDE TELEFOON WEER TE KRIJGEN?????

453 2 Rapporteer

ti
door timfelix - Oct 4, 2011 om 19:16
270 Antwoorden / 13 Vragen

Pro assist een ultimatum stellen van een maand in een aangetekende brief. Of anders even bellen, pro assist is zo erg nog niet qua service. Ik heb namelijk ook een nieuwe telefoon gekregen nadat ik hem gesloopt had. Verder kan je niet zomaar zeggen dat je een gelijkwaardig leentoestel wilt, dat omvat het contract simpelweg niet. Die verzekering is ervoor om een toestel te hebben in geval van nood en niet als equivalent van je kapotte toestel.

Maar goed, in principe heb je dus gewoon recht op een nieuwe telefoon en ik zou daar gewoon om vragen bij Proassist.

li
door lionking4272 - Oct 7, 2011 om 23:04
8 Antwoorden / 3 Vragen

Bij dezen wil ik mijn beklag doen over de service die door Proassist geleverd word.

Op 30 augustus 2011 heb ik mijn telefoontoestel ter reparatie laten ophalen en tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen over de reparatiestatus.

In week 37 heb ik contact gehad met de klantenservice op de reparatiestatus van mijn telefoon toestel. Ik kreeg toen te horen dat de reparatieduur uiterlijk 4 weken zou zijn.

In week 38 heb ik contact gehad met de klantenservice die mij vertelde dat ik mijn toestel vrijdag 23 september 2011 of maandag 26 september 2011 tegemoet zou kunnen zien.

Helaas was mijn telefoontoestel deze week (week 40) nog steeds niet geleverd en hierop heb ik maandag 3 oktober 2011 weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat de reparatie 4 tot 6 weken zou kunnen duren, en dat de informatie die mij eerder verstrekt was niet klopte. Op aandringen van mijzelf is er toen een “navraag” gedaan om de actuele status van de reparatie op te vragen. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk diezelfde dag nog terug gebeld zou worden, maar dat dit eerder de dag erna zou worden omdat het reparatie centrum niet altijd snel reageert.

Op woensdag 5 oktober 2011 had ik nog steeds niets vernomen van de klantenservice en ik heb toen zelf weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat het uiterlijk 5 werkdagen zou kunnen duren voordat ik een terugkoppeling zou krijgen over mijn reparatiestatus, in tegenstelling tot wat mij 2 dagen eerder verteld was. Ik zou uiterlijk vrijdag 7 oktober 2011 iets mogen vernemen van de klantenservice.
Omdat ik hele grote twijfels had of ik mijn toestel na 6 weken terug zou hebben, heb ik de medewerker gevraagd of dit termijn gehaald zou worden. Mij werd toen verteld dat dit waarschijnlijk wel het geval zou zijn, maar er konden mij geen toezeggingen gedaan worden. Als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden dat zou dit een uitzondering zijn.
Toen ik vroeg of ik op de hoogte gesteld zou worden als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden, werd mij verteld dat dit niet zou gebeuren. Ik zou zelf contact moeten opnemen met de klantenservice als ik mij telefoontoestel na 6 weken nog niet retour zou hebben. De reden hiervoor was het feit dat de klantenservice gewoon geen tijd zou hebben om zich met dit soort zaken (lees: uitzonderingen) bezig te houden, aldus de medewerker van de klantenservice.

Vandaag, 7 oktober 2011 heb ik wederom niets mogen vernemen van Proassist.

Door de misleidende informatie die mij door verschillende medewerkers word verstrekt, en doordat gemaakte afspraken niet worden nagekomen kan ik u vertellen dat ik absoluut geen tevreden klant ben.
Op de website van Proassist word gesproken over “Gegarandeerd goed verzekerd” en “Optimale afhandeling”, maar helaas blijken dit loze woorden te zijn.
Op verschillende websites ben ik ernstig schokkende berichten tegengekomen over de service van Proassist, waaruit blijkt (als ik deze berichten voor waaraan zou nemen) dat mijn klacht niet de enige is en dat er heel veel gedupeerden van de slechte service die geleverd zou worden. Dit zijn o.a de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
Helaas voel ik mijzelf op dit moment gedwongen om mezelf bij deze klachten aan te sluiten door op o.a. op de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
mijn klacht met anderen te delen.

Er doemt bij mij een beeld op van een bedrijf die het niet nauw neemt met het verschaffen van de juiste informatie, die geen afspraken kan nakomen, die klanten in onduidelijkheid laat zitten, die de verantwoording bij de klant neerlegt om het proces te controleren en die werknemers in dienst heeft die geen verstand van zaken hebben.