ro
door roloni Aug 15, 2008 om 15:10
Computers & telefonie

Wat kunnen we doen aan geen tel of internet bij ziggo

hallo zoals iedereen weet is multikabel nu ziggo,maar bij multikabel nooit .in iedergeval weinig problemen .nu bij ziggo zitten we soms we twee dagen per maand zondertel of en internet ,dit begint ons biezonder te iritteren,moet wel telkens de geheele maand betalen


kunnen we hier iets tegen doen???


bedankt voor jullie antw,roloni 

467 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Aug 16, 2008 om 02:12
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo roloni


Tuurlijk is hier wat aan te doen. Eerst klagen bij Ziggo. Zou het de spuigaten uitlopen, kan je ze in gebreke stellen.


http://www.consuwijzer.nl/


Consuwijzer: Internet aanklikken > kiezen: internet > verder > waar kan ik terecht .....


m.vr.gr. kiran

kiran
door kiran - Aug 16, 2008 om 02:16
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Correctie volgorde:


Internet aanklikken > kiezen: Internet > verder > klacht over internet > waar kan ik terecht .....

in
door infomaker - Sep 2, 2008 om 21:03
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben volkommen met U eens,het is en het was bij Home ook al een troep,maar nu bij Ziggo is het nog erger geworden,Ik bel en email mij rot,en een fatsoendelijk aanwoord krijg je niet(toen ik dit bericht schreef viel mijn enternet 4 keer uit) en zo gaat het maar door!


Het is nog niet klaar,maar ik bel het 0900 nummer van hun niet meer,ik ben achter een normaal nummer gekomen,en dan kunnen ze ook mensen intern doorverbinden (ze zijn kwaad al je dat doet,maar je moet je niet afschepen!


Ik hoop dat meer mensen deze nummer bellen,tot dat ze er een keer tot fatsoen kommen,en de problemen is een keer oplossen!


Het telefoon van ZIGGO Balie is 0505833333


Veel succes!!!!


 

no
door nokia - Sep 2, 2008 om 21:36
35 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als je nou dat 0900 nummer belt of het 050 nummer maakt niets uit


Is allebij lokaal tarief

edwardus
door edwardus - Sep 2, 2008 om 22:16
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Nee dat is natuurlijk niet hetzelfde. 050 is via VoIP gratis, 0900 niet. 050 is voor mobiele telefoon normaal tarief, 0900 absurd tarief.

sleutelaar
door sleutelaar - Sep 3, 2008 om 09:04
249 Antwoorden / 20 Vragen
0

Hallo Roloni


Zit de kabel die van buiten komt in de aansluitdoos wel goed vast


heb dit pas bij kennissen meegemaakt ,viel het internet soms weg later ook de telefoon


na opnieuw monteren geen probleem meer gehad


heb je al een reset toegepast?


succes groet van de sleutelaar


 

ro
door roloni - Sep 3, 2008 om 09:07
34 Antwoorden / 19 Vragen
0

moge,bedankt voor de reacties,


ik heb geprobeert te bellen,nou meneer we gaan ff voor u kijken.6 min later ,mijnheer ? er wordt en werd nergens aan de kabel gewerkt hoor !dus wij kunnen niks voor betekenen,HALLOik sta zelf hier aan de kast en kabels te kutten!,nee nee mijnheer ,dat zeg ik niet ,nou dank u voor het niets zegende antw,daaag,dus voor klantvriendelijkheid hoef je ook niet bij ziggo te zijn ,kijkwel naar een andere GOEDE  profider,nogmaals bedankt .roloni

tdehond
door tdehond - Sep 3, 2008 om 09:28
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Maak een log van de problemen rond uitval van telefoon en/of internet van Ziggo.
Bestel vervolgens een monteur om e.e.a door te meten * nadat* u bij u zelf bent nagegaan of het probleem na het punt ligt waar de lijn het huis binnen komt. Is dit niet het geval: U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

sleutelaar
door sleutelaar - Sep 3, 2008 om 18:00
249 Antwoorden / 20 Vragen
0

Hoi Roloni


bedankt voor je reactie


hopelijk is het probleem inmiddels opgelost , als er een oorzaak is aan te wijzen ,laat je dit dan nog eens weten kunnen anderen mischien hier iets mee.


groet van de sleutelaar


 

co
door computerdoc - Sep 18, 2008 om 16:51
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vaak wordt het probleem al opgelost door het modem te laten vervangen door een monteur. Controleer wel eerst de aansluitingskabels alvorens dit te doen anders worden er vaak absurd hoge voorrijkosten in rekening gebracht.

met vriendelijke groet,
Computerdoc.


xxx edit xxx links van promotionele aard plaatsen is niet toegestaan. Redactie Kassa-online


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer