ro
door roloni Aug 15, 2008 om 15:10
Computers & telefonie

Wat kunnen we doen aan geen tel of internet bij ziggo

hallo zoals iedereen weet is multikabel nu ziggo,maar bij multikabel nooit .in iedergeval weinig problemen .nu bij ziggo zitten we soms we twee dagen per maand zondertel of en internet ,dit begint ons biezonder te iritteren,moet wel telkens de geheele maand betalen

kunnen we hier iets tegen doen???

bedankt voor jullie antw,roloni

467 10 Rapporteer

kiran
door kiran - Aug 16, 2008 om 02:12
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo roloni

Tuurlijk is hier wat aan te doen. Eerst klagen bij Ziggo. Zou het de spuigaten uitlopen, kan je ze in gebreke stellen.

http://www.consuwijzer.nl/

Consuwijzer: Internet aanklikken > kiezen: internet > verder > waar kan ik terecht .....

m.vr.gr. kiran

kiran
door kiran - Aug 16, 2008 om 02:16
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Correctie volgorde:

Internet aanklikken > kiezen: Internet > verder > klacht over internet > waar kan ik terecht .....

in
door infomaker - Sep 2, 2008 om 21:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben volkommen met U eens,het is en het was bij Home ook al een troep,maar nu bij Ziggo is het nog erger geworden,Ik bel en email mij rot,en een fatsoendelijk aanwoord krijg je niet(toen ik dit bericht schreef viel mijn enternet 4 keer uit) en zo gaat het maar door!

Het is nog niet klaar,maar ik bel het 0900 nummer van hun niet meer,ik ben achter een normaal nummer gekomen,en dan kunnen ze ook mensen intern doorverbinden (ze zijn kwaad al je dat doet,maar je moet je niet afschepen!

Ik hoop dat meer mensen deze nummer bellen,tot dat ze er een keer tot fatsoen kommen,en de problemen is een keer oplossen!

Het telefoon van ZIGGO Balie is 0505833333

Veel succes!!!!

no
door nokia - Sep 2, 2008 om 21:36
35 Antwoorden / 21 Vragen

Als je nou dat 0900 nummer belt of het 050 nummer maakt niets uit

Is allebij lokaal tarief

edwardus
door edwardus - Sep 2, 2008 om 22:16
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nee dat is natuurlijk niet hetzelfde. 050 is via VoIP gratis, 0900 niet. 050 is voor mobiele telefoon normaal tarief, 0900 absurd tarief.

sleutelaar
door sleutelaar - Sep 3, 2008 om 09:04
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Roloni

Zit de kabel die van buiten komt in de aansluitdoos wel goed vast

heb dit pas bij kennissen meegemaakt ,viel het internet soms weg later ook de telefoon

na opnieuw monteren geen probleem meer gehad

heb je al een reset toegepast?

succes groet van de sleutelaar

ro
door roloni - Sep 3, 2008 om 09:07
34 Antwoorden / 19 Vragen

moge,bedankt voor de reacties,

ik heb geprobeert te bellen,nou meneer we gaan ff voor u kijken.6 min later ,mijnheer ? er wordt en werd nergens aan de kabel gewerkt hoor !dus wij kunnen niks voor betekenen,HALLOik sta zelf hier aan de kast en kabels te kutten!,nee nee mijnheer ,dat zeg ik niet ,nou dank u voor het niets zegende antw,daaag,dus voor klantvriendelijkheid hoef je ook niet bij ziggo te zijn ,kijkwel naar een andere GOEDE  profider,nogmaals bedankt .roloni

tdehond
door tdehond - Sep 3, 2008 om 09:28
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Maak een log van de problemen rond uitval van telefoon en/of internet van Ziggo.
Bestel vervolgens een monteur om e.e.a door te meten * nadat* u bij u zelf bent nagegaan of het probleem na het punt ligt waar de lijn het huis binnen komt. Is dit niet het geval: U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

sleutelaar
door sleutelaar - Sep 3, 2008 om 18:00
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hoi Roloni

bedankt voor je reactie

hopelijk is het probleem inmiddels opgelost , als er een oorzaak is aan te wijzen ,laat je dit dan nog eens weten kunnen anderen mischien hier iets mee.

groet van de sleutelaar

co
door computerdoc - Sep 18, 2008 om 16:51
7 Antwoorden / 0 Vragen

Vaak wordt het probleem al opgelost door het modem te laten vervangen door een monteur. Controleer wel eerst de aansluitingskabels alvorens dit te doen anders worden er vaak absurd hoge voorrijkosten in rekening gebracht.

met vriendelijke groet,
Computerdoc.

xxx edit xxx links van promotionele aard plaatsen is niet toegestaan. Redactie Kassa-online