ki
door kinders_1 Aug 28, 2007 om 00:35
Computers & telefonie

Wat moet ik aanklikken bij Ccleaner

Ik ben 57 en wil nog leren, ik heb gelezen van jullie dat Ccleaner mijn  PC kan opschonen, ik ben op die site geweest en ik moet een sms sturen, is dat OKE? Ik vind het nogal eng want ik weet niet wat ik doe, kan iemand de stappen even voor mij op een rij zetten, dank jullie wel

1526 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 00:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben (bijna) 64 en gebruik Ccleaner bijna dagelijks.

Met Ccleaner heeft u 2 mogelijkheden waarbij Ceaner u de mogelijkheid geeft overbodige bestanden (zg Tempbestanden = tijdelijke bestanden) kunt wissen waaronder ook cookies.
Dit doet u door op Cleaner te klikken en dan op Analyseren te klikken en dan Opschonen.
Vaak is dit in twee beurten, bij veel overbodige bestanden meer dan 2 keer Opschonen te kiezen.

En dan het register dat verwijzingen gaat bevatten naar bestanden die u verwijderd heeft maar waarvan de sporen nog wel in het register aanwezig zijn.
Om het register te schonen kiest u eerst Problemen en dan Scannen naar fouten.
Krijgt u enkele fouten dan kunt u veilig Herstel geselecteerde bestanden kiezen.
Zijn het er veel dan kunt u deze opslaan- dan dat opgeslagen bestand een makkelijk te onthouden naam geven zoals bijv de datum van opslaan.
In de meeste gevallen hoeft ook dat niet eens.
-------------------------------------------------------
Voor andere vragen op ditzelfde gebied, bijv bij programma's willen verwijderen kunt u later altijd weer de vraag stellen.

M.vr.gr;

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 07:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kinders

Als u in Google > Handleiding Ccleaner selecteerd < krijgt u veschillende opties , die van > Jawwi < is heel duidelijk . Veel opschoon plezier ermee.

Vr. gr. Wil. R

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

aan Oneey,

Een keurige link!
Daarom de URL ook opgeslagen.
Men weet maar nooit.

En aan de laatste reageerder.......

"kinders" ?????
Wel rekening houden met het feit dat wij babyboomers wel een van de machtigste,zo niet de machtigste groep zijn !!
Ik ken oudjes die aan karate doen!

(niet serieus en melig)

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

off topic

Vrije Vogel Ik probeer altijd te openen met een naam en in dit geval vergeet ik bij de aanhef DHR./ MEVR. te vermelden, maar ik vind u reactie niet Kinderachtig hoor, ik hou wel een kwinkslag van met respect ouderen onder elkaar. Maar laten we wel bij de les blijven

Groet Wil. R

ve
door verwijderd - Aug 28, 2007 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar waarom moet de pc opgeschoont worden?
Wat doet ie niet goed dan ?
Vaak wil cookies verwijderen en temperary internetfiles leeg maken ook al helpen.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 00:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien interpreteer ik de vraag niet helemaal juist, maar ik zou aanraden nooit een programma te installeren waar je voor het gebruik ergens een sms naar toe moet sturen. Dat is hetzelfde als een blanco cheque op de post doen.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 00:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Kinders,

Ik weet niet op welke site u geweest bent, maar een sms sturen is niet nodig.
Hier kunt u Ccleaner downloaden zonder een sms te sturen in ieder geval.

www.gratissoftwaresite.nl/ccleaner.html

Let wel op dat u de Basic versie neemt!

Als u via Google gaat zoeken naar Ccleaner, dan zijn er nog wel honderden sites waar u Ccleaner kunt downloaden, ook Nederlandse handleidingen over het gebruik van Ccleaner kunt u daar vinden.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je dan toch graag wilt leren ga naar de volgende link, beter kan ik het niet uitleggen.
Alles wordt behandeld, klik op de link.

Een schoone PC

One Eye

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb deze in mijn favorieten gezet, en ga deze stap voor stap oefenen, dank je wel.

want er zit veel heel veel rotzooi op mijn pc, ik heb deze pc al 10 jaar en nooit schoon gemaakt, dus dat wil ik leren en goed bijhouden, maar ik weet nog niet hoe ik dat moet doen, en als ik op een engelstaligesite ben, of een programma ervan downlaod is dit engels en dan begrijp ik niet wat ik doen moet.

Ik heb nederlands hulp nodig

Dank je wel

Carla

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

u heeft mij goed begrepen, toen ik naar een Ccleaner site was en deze wou downloaden werd er om een sms gevraagd, dat vond ik vreemd, dus niet gedaan, ik weet nog steeds niet waar ik de Ccleaner gratis kan vinden, via google krijg ik er zoveel dat ik niet weet welke in het nederlands is, en goed is.

Er zit veel rotzooi op mijn pc en foutmelding van Kernel nod32 krijg ik steeds, en windows updaten die geeft ook een foutmelding nummer, zodoende wil ik via Ccleaner gaan opruimen.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoe kom ik op de juiste site van Ccleaner?

Ik ga via google, en dan klik ik er 1 aan en dan blijkt dat het engels is, dan begrijp ik niet wat ik doen moet. ik weet dus niet welke ik moet hebben. maar dank u wel voor u hulp dat waardeer ik super. want ik begrijp alles nog niet zo goed, en wil leren mijn pc schoon te maken en te houden

groetjes Carla

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelfs die laatstgegeven link is niet nodig.
Met Google Ccleaner intikken is voldoende.
Er komen dan twee mogelijkheden; die van Hippo en een ? andere.
En tien jaar met diezelfde PC?
En nog nooit geschoond?
Nou, dan moeten er wel enkele duizenden, zo niet een paar tienduizenden cookies op die PC staan!

Alleen die Ewido schoonde alle cookies!!
En dit Ewido blijkt nog steeds te bestaan.
Ook in een nederlandse versie.
Gewoon ook gratis via google van het internet te plukken!

Neem echter daar dan wel de tijd voor.
Zeker na tien jaar nog nooit geschoond te hebben.
Overigens is dit Ewido ook een anti-spyware,trojan- en malwareverwijderaar en kan als zodanig ook als een antivirusprogramma geinstallleerd worden al beveel ik liever daar de betaalde versie van Norman/shark aan omdat deze een uitstekende helpdesk heeft die zelfs (op afstand) een door malware beschadigde computer weer (schoon)kan laten werken.

De ouwe,grijze, maar Vrije Vogel
dus behorend bij de oudere macht/macht der ouderen!!

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Carla ga even naar deze link, CCleaner v1.41.544 - Basic als het goed is start deze zelf op met downloaden.

Als je deze ergens hebt opgeslagen dan kan je met een dubbelclick ccleaner installeren en in het begin geeft hij aan welke taal je wilt.
Hij begint met de keuze Nederlands.
Succes dan maar, en met dank voor de link aan Dirk

One Eye

ve
door verwijderd - Aug 29, 2007 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

QUOTE>De ouwe,grijze, maar Vrije Vogel
dus behorend bij de oudere macht/macht der ouderen!<QUOTE

off topic: U wordt inmiddels behoorlijk irritant met dit soort overbodige toevoegingen!