to
door ton271143 Oct 8, 2004 om 10:13
Computers & telefonie

Wat moet ik doen?

Regelmatig verschijnt er bij mij onder in de balk "Er zijn ... updates gevonden" wat moet ik doen? ik ben een leek op computergebied.Ze zijn van Windows XP en dan denk ik het zal wel goed zijn en heb de "Updates" laten installeren.

Mijn vraag is dan : Is dat installeren nodig?Zo ja zijn daar kosten aan verbonden of is dat een service van Window?

372 3 Rapporteer

th
door theone56 - Oct 8, 2004 om 10:58
9 Antwoorden / 0 Vragen

Om je vraag te beantwoorden:

Ja, dat is zeker nodig. het gaat om updates van windows XP, die te maken hebben met beveiliging e.d., kortom, voor een goede en veilige werking van windows xp. Als je nog nooit geup-dated hebt, dan reken er maar op dat er heel wat updates zullen zijn. ( Service pack 2 e.d.). Er zijn geen kosten aan verbonden en volkomen te vertrouwen. Voor de servicepacks 1 en 2 is het nodig dat er een legale versie van windows XP op je pc staat ( dus geen kopie), anders krijg je wel problemen. Omdat het om grote bestanden gaat, hoop ik dat je een adsl-aansluiting hebt. heb je een telefoonaansluiting, laat het dan even weten. Dan kan je update beter uitzetten.

Theone56

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 8, 2004 om 17:10
763 Antwoorden / 1 Vragen

Windows update kunnen inderdaad geen kwaad dit zijn ook over het algemeen beveiligings updates (op deze manier worden lekken in windows gedicht, soms zitten er ook wat updates bij die wat dingen verbeteren, deze service kost niks en is gratis en wat beveiligingsupdates betreft zelfs noodzakelijk.

wat betreft het updaten wil je niet meer dat dit automatisch gebeurt nu worden de updates automatisch gedownload en moet je ze alleen nog instaleren (dit instaleren is inderdaad nodig) dan kan je dit naar wens aanpassen door met je rechtermuis knop op deze computer te klikken ga nu naar eigenschappen en ga vervolgens naar het tabblad automatische updates hier kan je als je dat wil de manier van updaten veranderen.

groeten tuinfreak

to
door ton271143 - Oct 8, 2004 om 17:12
10 Antwoorden / 21 Vragen

Hartelijk dank voor het gegeven antwoord.

Groetjes, Ton