s2
door s2cf Jan 21, 2004 om 12:08
Computers & telefonie

Wat moet ik doen

ik heb een probleem en wil graag hulp over een provinder die me lastig valt met betalen
geef me een nummer van iemand die ik bellen om te kijken wat ik moet doen

692 5 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:29
504 Antwoorden / 8 Vragen

Gaat dit over www.adultlivechatchannel.com , zoals je in een ander bericht schreef of over een normale provider?? In beide gevallen is het zo dat als je niks met hun bent aangegaan, kunnen ze je ook niks maken. met andere woorden negeren. Maar omdat het hier zo onduidelijk staat en ik niet begrijp waar het precies omgaat, kan ik je geen nummer geven of ander advies geven. Schrijf dus even duidelijk hier de ontbrekende informatie. (wie, wat, hoe, waarom, welke manier, welke provider?)

s2
door s2cf - Apr 16, 2004 om 12:29
1 Antwoorden / 2 Vragen

ja het gaat nog steets over adult live chat
ze hebben me een advocaten kantoor op gezet ik heb gebelt naar hun kantoor om te vragen van hoe en wat ze zeggen dat ik me heb ingeschreven ik weet van niets.

remosz
door remosz - Apr 16, 2004 om 12:29
6 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag anders een kopie van je inschrijving. Mochten ze dat niet willen doen dan hoef jij ook niets te doen denk ik!

remosz
door remosz - Apr 16, 2004 om 12:29
6 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien moet je ze even opbellen en vragen of je een kopie mag hebben van je inschrijving. Dan weet je het snel genoeg!

ro
door ronteiwes - Jul 3, 2004 om 11:37
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo het is al weer enige tijd geleden dus ik wil graag weten hoe deze zaak verlopen is