ok
door okidoki Apr 7, 2004 om 22:09
Computers & telefonie

Wat moet ik doen met Fast-XS/Dutchweb?

Hallo allemaal,

Ik begin nerveus te worden. Fast-XS zegt dat alels goed gaat komen en Dutchweb stelt mij voor de keus om voor hun te tekenen (wat dan zou beteken dat ik twee contracten heb lopen) of dat mijn lijn wordt afgesloten.
Dutchweb heeft wel een hele goede aanbieding een hele duidelijke voorlichting. Beter dan de schriftelijke voorlichting van Fast-XS waar ik al een aantal dagen op zit te wachten. Kent iemand de voorwaarden van Fast-XS en kan iemand mij vertellen dat als Dutchweb de lijn afsluit ik dan ook echt van het Fast-XS abb. af kan of ben? Want stel nu dat Fast-XS gewoon achter de schermen gewoon een doorstart aan het maken is en een andere DSL-provider vind dan sta ik mooi te kijken met twee contracten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bedankt!

653 6 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:12
763 Antwoorden / 1 Vragen

niet nerveus worden, laten beide partijen dit maar uitvechten, je ziet het vanzelf wel wat er gebeurd, Ik heb al veel antwoorden gegeven op fast-xs vragen deze kun je allemaal nog nalezen door even achter het kassa logo fast-xs in te typen en op zoek te klikken de vetgedrukte tekst kun je aanklikken en zo nalezen, een klein overzicht vrijdag heeft dutchweb beslag laten leggen op fast-xs, zaterdag uitzending kassa meld de directeur van fast-xs dat er niets aan de hand is ze spannen wel dutchweb een proces aan voor het onrecht matig gebruik van de persoonsgegevens, dit is een kat en muis spellletje aan het worden zoals het er nu naar uitziet wordt het huidige pand van fast-xs waar beslag op is gelegd verkocht 14 april, maar fast-xs is druk bezig met de verhuizing naar een nieuw pand dus waarschijnlijk een herstart. zo een klein overzicht van de afgelopen dagen, wat je contract betreft dit loopt gewoon nog via fast-xs, ga dus even nog niet in zee met dutchweb betaal dus niets (dit kan altijd nog). aanstaande zaterdag wordt dit onderwerp vervolgt in de kassa uitzending, in de tussentijd kun je zelf nog even bijhouden hoe de zaak zich ontwikkelt ga hiervoor naar de volgende internetsites, http://fast-xs.nl http://dutchweb.nl http://incassotwente.nl groeten en vooral niet nerveus worden je kunt er toch niet veel aan veranderen.

ar
door ar - Apr 16, 2004 om 13:12
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo, het is http://www.incassobureautwente.nl/, kijk onder het item "verkopingen". Maar veel schiet je er niet mee op. Hoe kom je er bij dat het goed is om geen actie te ondernemen ? Dutchweb heeft aangeboden om de abonnementen tegen dezelfde prijs over te nemen. Dat geldt tot 12 april. Daarna moet je maar afwachten wat ze gaan doen. Fast-XS is op sterven na dood. Ik wil mijn ADSL behouden, dus ik ga tekenen voor DutchWeb. Mocht later blijken dat de zaken anders liggen dan DutchWeb ons voorhoudt, dan is dat toch ook weer aanvechtbaar. Voorlopig geeft het een boel rust.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:12
763 Antwoorden / 1 Vragen

ar ik zeg niet dat je geen actie moet ondernemen maar wel even op moet letten wat er aan de hand is, het is vind ik van dutch web ook niet zo correct om een ultimatum tot 12 april te stellen als je weet dat veel mensen komende week op vakantie zijn en zaterdag kassa uitgezonden wordt. de uitzending is zaterdag om 7 uur op 9 maart. dan heb je dusnog even de tijd. sorrie van die typefout ar

ar
door ar - Apr 16, 2004 om 13:12
5 Antwoorden / 1 Vragen

Zowel BBNed als het callcenter zijn duidelijk in hun antwoorden. Zie: http://82.199.142.221/forums/index.php?s=80ce85f1b710d42387565f9c215174ac&showtopic=298

Afgezien van het feit dat de werkwijze van DutchWeb naar de klant toe niet helemaal corect is zie ik geen reden om niet met DutchWeb in zee te gaan. Een doorstart van Fast-XS misschien ? Voor mij hoeft het niet.

s3
door s3v3r3 - Apr 16, 2004 om 13:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is het handig even de brief te lezen die de consumentenbond en HCC samen naar DutchWeb hebben gestuurd:
http://www.computerconsument.nl/artikelen/Fast-XS/hccconsumentenbond.htm

Ik zou nog even wachten met tekenen

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:12
763 Antwoorden / 1 Vragen

de consumentenbond en HCC ondernemen actie om te voorkomen dat fast-xs gebruikers vanaf 12 april zonder internet zitten. of dit lukt is nog niet bekend. ga ook even naar de fast-xs site voor het laatste nieuws.