thomik
door thomik Jul 13, 2012 om 21:24
Computers & telefonie

Webdesign

Mijn gebouwde website is op een gewone computer uitstekend in beeld maar op een ipad komt hij maar ten dele in beeld terwijl andere website's er wel volledig opkomen.

Wat mankeert er aan en hoe aan te passen?

1957 23 Rapporteer

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 13, 2012 om 21:30
146 Antwoorden / 2 Vragen

Heb je gebruikt gemaakt van een goede web builder? aangezien er de laatste paar jaar nog al wat veranderingen aan HTML zijn doorgevoerd. Verder worden veel website speciaal gebouwd voor mobile devices. Deze kun je onder anderen maken door met een CMS zoals joemla te gaan werken. Deze kunnen verschillende resoluties herkennen en op die manier de template aanpassen.

Neem een goede bijspijker cursus en koop een goed programma of ga veel zelf oefenen. Het kost je of veel tijd, of veel geld ;) maar een goede mooie website maken kan al snel lastig worden als je veel functies wilt hebben en met flash etc. wil werken.

Huur een pro!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 13, 2012 om 22:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Microsoft FrontPage 4.0 is van 1999, daaruit kun je neem ik aan zelf wel 'n conclusie trekken waarom het niet goed werkt.

mastag
door mastag - Jul 13, 2012 om 23:06
955 Antwoorden / 19 Vragen

Ik wil niet lullig doen maar dit ziet er toch niet uit.
Kan me niet verbeelden dat een serieuze adverteerder hier geld voor zou betalen.
En inderdaad met software van 13 jaar oud gaat het niet lukken.

Mastag

thomik
door thomik - Jul 13, 2012 om 23:19
5 Antwoorden / 11 Vragen

Dit was niet mijn vraag en ik weet ook niet wat u bedoelt met "dit". U weet niet eens over welke en wat voor website het gaat.
U gaat zeker uit van het logo.

pino123
door pino123 - Jul 14, 2012 om 00:07
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=thomik schreef op vrijdag 13 jul 2012, 23:19]Dit was niet mijn vraag en ik weet ook niet wat u bedoelt met "dit". U weet niet eens over welke en wat voor website het gaat.
U gaat zeker uit van het logo.

Ik heb je website wel bekeken! http://www.thomik.nl/

Dit ziet er echt te amateuristisch uit voor het doel wat je het voor wil gebruiken. Neem iemand in dienst die een knappe website kan en wil bouwen, dit neemt geen mens meer serieus. Zelfs geen Ipad.....

Kost en paar euro meer, maar levert vaak ook veel meer op!

ba
door badaboem - Jul 14, 2012 om 00:07
13 Antwoorden / 0 Vragen

Gaat het om de website www.thomik.nl?

Ik ben zelf webdesigner van beroep en deze website is zwaar verouderd. Als ik de broncode hiervan mag geloven, is de website gemaakt in Frontpage, niet het beste programma om mee te werken als ik het zacht mag uitdrukken.

Frontpage stamt uit een tijd zonder smartphones en tablets. Er staat ook op de homepage dat de website het best te bekijken is in een resolutie (1680x1050) die groter is dan wat een smartphone en de meeste tablets kunnen weergeven.

Uitleggen hoe je dit moet oplossen gaat niet lukken. Het is een technisch verhaal waarvoor je verstand moet hebben van CSS, media queries, en (x)HTML.

Mijn advies is om een professional in te schakelen om de website compleet opnieuw te laten maken. Dat hoeft niet eens zo heel duur te zijn, aangezien het een kleine website betreft met weinig poespas.

vr1944
door vr1944 - Jul 14, 2012 om 09:05
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Waarschuwing: Gevaarlijke website

Ho!

Weet u zeker dat u daar naartoe wilt gaan?

Een bezoek aan http://www.thomik.nl/ kan riskant zijn.

Waarom bent naar deze pagina geleid?
Bij ons bezoek aan deze website hebben wij riskant gedrag aangetroffen.

TerugToch bezoeken
© 2003-2012 McAfee, Inc.

Zou dit de oorzaak zijn???Ik heb je vorige vraag over je hoe je een website moet cleanen,aangeraden om je site off line te zetten en virus of malware vrij te maken.Nu slaat ie rood aan.
.

ba
door badaboem - Jul 14, 2012 om 09:35
13 Antwoorden / 0 Vragen

vr1944,

Dat probleem dat de browser denkt dat de website slechte bedoelingen heeft, komt wellicht doordat er Java wordt gebruikt op de website voor onder andere het menu.

In Chrome kom ik dat bericht niet tegen, maar wordt er wel gevraagd of ik Java wil inschakelen, wat ik niet heb gedaan.

Vroeger werd Java nog regelmatig gebruikt en waren de beveiligingsrisico's onderschat, nu (meer dan 10 jaar later) is dat anders.

dirck
door dirck - Jul 14, 2012 om 11:29
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Thomik,

In je vorige vraag heb ik dit geantwoord:

Ik zou in ieder geval deze website weggooien en opnieuw maken, maar dan niet meer met dat oeroude Frontpage uit 2000 (De laatste versie van Frontpage stamt uit 2003), maar nu met een echt goed programma en die zijn er zelfs al gratis te krijgen.

Hier blijf ik nog steeds bij.

Ik heb ook even in de Wayback Machine gekeken naar je vorige websites en opzich ziet dat er niet echt verkeerd uit, maar de huidige website kan echt niet meer, je zult nu echt iets anders moeten proberen om een goede website te maken.

goods
door goods - Jul 14, 2012 om 11:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij begon zone alarm ook te stuiteren .
Tip ga over op wordpress .. dit is redelijk gebruikers vriendelijk !

vr1944
door vr1944 - Jul 14, 2012 om 12:14
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@ badaboom

De rood gekleurde(bij twijfel is ie oranje) waarschuwing van MC afee krijg ik ook in Chrome.Java wordt gebruikt op websites maar is mogelijk het lek.TS heeft zelf in eerdere vraag al gemeld dat zijn website besmet is.Na deze vraag gaan weer een hoop mensen naar zijn website kijken en lopen mogelijk een besmetting op.Hij zegt later in zijn respons dat het om een andere website gaat ,maar waarschuwt niet dat www.thomik.nl .bemet is dus vandaar mijn tip .

aurora1
door aurora1 - Jul 14, 2012 om 12:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zolang de website nog niet in orde is w.b. trojans e.d. zou ik hem maar offline zetten zoals al eerder is geadviseerd. Als dit zo blijft dan blijft men met een omweg om de site heen gaan.

vr1944
door vr1944 - Jul 14, 2012 om 12:25
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Gebruikersnaam:thomikLevel:
Datum:zondag 8 jul 2012, 23:49Categorie: Computers & Internet - Beveiliging Antwoorden:20 Trefwoorden:MALWARE !!!!!!! Help

Hallo,

Iemand een suggestie om hardnekkige Malware te verwijderen uit de website!
Heb al van alles geprobeerd, Malware Bytes, handmatig verwijderen, ( een dag later is het er weer,) wachtwoorden veranderen.
Iedere keer staan er weer redericts zoals b.v.
oxsanasiberians.com
't Echt super irritant. HELP
P.s. Heb kaspersky als virus scanner ( betaalde) en al verscheiden anderen geprobeerd zoals AVEST, AVG.

Vorige vraag van TS

mastag
door mastag - Jul 14, 2012 om 12:51
955 Antwoorden / 19 Vragen

@Thomik.
Nee ik heb niet op het logo gelet, aan de hand van het logo ben ik de site gaan bezoeken. Ik wil u niet op de kast jagen met mijn commentaar maar u even wakker schudden dat dit echt te verouderd is, rare resoluties heeft en technieken gebruikt waarvan veel nieuwere browsers op hol slaan.
Onder mijn reactie zijn een aantal collega's van het forum die u een zelfde advies geven. De opmerking om in Wordpress te gaan werken is echt een aanrader. Dit is zeer gebruiksvriendelijk en zeker van deze tijd. U vangt dan twee vliegen in een klap.
Ik gun u een goedlopende business maar als uw visitekaartje (website) er zo uitziet loopt u een hoop handel mis.
Nogmaals wil ik benadrukken dat ik u niet wilde afzeiken om het maar even plat uit te drukken.
Ik hoop dat u het gezamenlijke commentaar ter harte neemt en ons binnenkort kennis kan/wil laten maken met uw nieuwe site.

Succes
Mastag

vr1944
door vr1944 - Jul 14, 2012 om 13:25
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@TS

McAfee Een internetreputatie-analyse door TrustedSource heeft potentiële beveiligingsrisico's op deze site aangetroffen. Wees uiterst voorzichtig.

Bent u de eigenaar van deze site? Klik hier om commentaar in te voeren.

Wat is TrustedSource™?

fammass
door fammass - Jul 14, 2012 om 14:24
5 Antwoorden / 1 Vragen

McAfee is dom. avg avast en norton melden niets.
trusted source betekend niets meer als vertouwde bron/betrouwbare bron.
weer zo een site die bepaald of een ander zijn site veilig is of niet. als iemand uit jou domeinnaam een mail stuurt met virussen of te veel spam heb je het ook te pakken.
http://www.trustedsource.org/

@thomik:
META NAME="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0 (ai ai)
zoek een keer op internet naar studio webdesign of zo.
waar is deze regel!:
!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"

je index zit al vol fouten!
fix die eerst en probeer dan een site op een iets kleiner formaat te maken.
en werk met meer menu's en submenu's om de laadtijd van je index.html te verminderen.
Deze website is het beste te bekijken op de schermresolutie: 1680 x 1050
wow zo'n tablet of iphone wil ik ook... net zo groot als een 22'' plasma scherm hahahaha

compact en overzichtelijk... suc7

vr1944
door vr1944 - Jul 14, 2012 om 15:11
1210 Antwoorden / 5 Vragen

McAfee is dom.

Waar je die wijsheid vandaan haalt weet ik niet,maar als je 3 internet security programma's op je PC hebt staan snap ik waarom je MC afee dom vind en zeker als je zonder je het dat het rapport gelezen een dergelijke opmerking maakt.MC afee siteadvisor kun je zelfstandig installeren.Mijn MCafee internet security geeft net als jouw genoemde progjes, ook geen melding.TS heeft zelf al aangegeven dat er malware op zijn website zit ,dus dan is het niet zo raar dat de advisor een negatief advies geeft.Meer dan een advies is het niet.

fammass
door fammass - Jul 14, 2012 om 22:36
5 Antwoorden / 1 Vragen

zeg ens vr1944... mag ich mcafee dom vinden of niet... ga je me nu voorschrijven wat ik mag vinden? en wie zegt dat ik 3 verschillende programmas op 1 pc heb staan? mischien wel 3 pc's met verschillende programmas? oja dat kan ook...
mcafee vind ik dom lui en niet goed.. ik vind dat ja.. oja.... ja...
als ik mr-x zijn site aanmeld als slecht/spam/phishing of wat dan ook en doe dat een keer of 6 heeft ook mr-x een warning aan z'n site hangen.
allemaal kul... dat soort onzin behoort je inet scanner er af te halen.
maar goed er blijven idioten bestaan die het leuk vinden om andere mensen schade aan te brengen via het www.. ik pers. zie daar geen lol en nut van in... maar ja wie ben ik dan weer..
www blijf een onveilig plekje zonder bescherming.
PEACE

vr1944
door vr1944 - Jul 15, 2012 om 00:47
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Wat jij wil hoor ik schrijf je nergens iets en voor ik weet niet waar je dat vandaan haalt,Als ik op de website van TS op een button of link klikt loop ik het risico dat er wat anders onder zit dan TS er aan gekoppeld heeft bv een Trojaans paard. Dit omdat TS zijn site mogelijk slecht beveiligd heeft .Siteadviser waarschuwt op grond van meldingen van vorige bezoekers om deze site dan mijden.Doe ik dus dan hoeft de virusscanner niet in actie te komen om e.e.a te voorkomen.Oh ja ik heb nog wel een tipje voor je,koop de volgende keer MCafee internet security voor 3 users bv Mc affee ,heb je de webadviser er gratis bij. €19,95 bij de ING das ist ein stuk billiger .Wat je van MC afee vind zal me worst zijn alle progamma's zijn dom..

frederikjp
door frederikjp - Jul 16, 2012 om 13:07
47 Antwoorden / 6 Vragen

Advies: website volledig van de server verwijderen en nieuwe website bouwen:
http://www.kompozer.net/

hk_mr308
door hk_mr308 - Jul 16, 2012 om 13:58
146 Antwoorden / 2 Vragen

Valt mee dat die PC nog draait met 3 antivirus XD meestal kunnen computers niet zo goed tegen meerdere scanners ( actieve scanners dan, passieve maken niet zo veel uit ). Zelfde als 2 DHCP servers in één domein met de zelfde IP scoop....

vr1944
door vr1944 - Jul 16, 2012 om 16:00
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Safe Browsing
Diagnostische pagina voor thomik.nl

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor thomik.nl?

Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 18 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?

Van de 165 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 56 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2012-07-15 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2012-07-15.
Schadelijke software omvat 110 trojan(s), 6 exploit(s).

Schadelijke software wordt gehost op 1 domein(en), waaronder 178.162.167.0/.

Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS51696 (ANTAGONIST).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware
?

In de afgelopen 90 dagen leek thomik.nl niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.

Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

Volgende stappen:
Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.

wa
door wallie85 - Dec 21, 2012 om 10:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste, Op jullie site kwam ik het bericht van Mcafee tegen en momenteel Krijgen wij hetzelfde bericht:

Ho!
Weet u zeker dat u daar naartoe wilt gaan?
Een bezoek aan [edit-red.] kan riskant zijn.

Deze melding kregen wij alleen in Firefox en dus niet in andere browsers.

Heeft iemand al een oplossing gevonden of is er software waarmee wij kunnen testen wat hier mis gaat of wat Mcafee ziet?

Zou top zijn als iemand kan helpen!