an
door annemariel_1 May 30, 2006 om 07:58
Computers & telefonie

Webpagina voorbeeld in Word

Bij het bouwen van een website in Word krijg ik bij webpaginavoorbeeld slechts één frame te zien. Hoe kan ik dat veranderen zodat je de hele website kunt zien???

446 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 30, 2006 om 08:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

begin eerst eens met een echte html editor te gaan gebruiken, frontpage is erg handig, vooral voor mensen die word al kennen....

ve
door verwijderd - May 30, 2006 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Annemarie,

Waarom zou je dat willen, als je de betreffende file dubbel aan klikt en het is weggeschreven als *.htm of *.html dan opent deze zich vanzelf in IExplorer en dan kan je de hele website, die je gemaakt heb, zien.
Ook kan je met explorer de website opzoeken op je eigen computer, hij blijft dan lokaal en heeft verder niets met internet te maken.

Als je een grote website aan het bouwen bent neem dan inderdaad een echte designer Frontpage of Dreamweaver of zo want Word is alleen maar een editor net zoals het kladblok. Makkelijk om iets aan te passen.
Als je een website bouwt met Word dan moet je echt alle routines zelf maken en dit vraagt alleen maar veel meer tijd en je maakt makkelijk fouten. Achtergrondplaatjes en muziekje het is bijna niet te doen. Bij Frontpage moet je misschien het één en ander weghalen omdat dit overbodig is, het is wel veel snellen en secuurder.

Succes,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

idd begin met een goed/echte html-editor. Deze opensource is een goede http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu