no
door nokia Jun 22, 2012 om 22:15
Computers & telefonie

Website niet meer inladen

Hallo.
Ik heb het volgende probleem met mijn Pc
Alle website's die ik oproep werken redelijk goed behalve als ik naar http://www.rtvdrenthe.nl wil komt hij niet.
Krijg de melding links onder in beeld er word gewacht op een antwoord van rtvdrenthe.nl
Mijn Pc draait op Windows 7 en is ongeveer 6 jaar oud
Wie heeft hier op een antwoord

2381 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie ook nog wel eens deze melding

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 2205269531

--------------------------------------------------------------------------------

Varnish cache server

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

krijg hem hier ook niet open
denk dat het aan de site ligt en niet aan jou

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

De site ligt er uit.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op vrijdag 22 jun 2012, 22:25: De site ligt er uit.

Nu niet (meer), gewoon bereikbaar.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemd ik hoor van mijn dochter en van een kennis dat hij daar perfect werk

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Doet het bij mij niet !!!

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op vrijdag 22 jun 2012, 22:28:
winterman schreef op vrijdag 22 jun 2012, 22:25: De site ligt er uit.

Nu niet (meer), gewoon bereikbaar.

Klopt. 3 minuten geleden niet. Gaat toch iets niet goed daar.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die site draait hier als een zonnetje.

Wis even al je cache van je internetbrowser, misschien helpt dat. Of een paar keer op F5 drukken.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op vrijdag 22 jun 2012, 22:53: Die site draait hier als een zonnetje.

Wis even al je cache van je internetbrowser, misschien helpt dat. Of een paar keer op F5 drukken.

Ook al gedaan, werkt nog niet

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Krijg nog steets deze melding
Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 2205307753

--------------------------------------------------------------------------------

Varnish cache server

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan ligt het misschien aan de cache van je internet provider.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 23:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo is de naam !!

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hmmm... ik heb ook Ziggo (maar dan wel in ZH). Ik zou er toch maar vanuit gaan dat het aan hun kant ligt en niet iets met je PC is.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wacht af, zie morgen wel weer

ve
door verwijderd - Jun 22, 2012 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo zuid Holland komt zeer snel op het scherm.

ve
door verwijderd - Jun 23, 2012 om 00:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

HTTP Error 503, Service Unavailable, deze melding is te wijden is aan overbelasting van de webserver.

Dus neem eens contact op met RTV Drenthe, dan kun je melden dat hun site vaak overbelast is, als ze dat nog niet weten!
Nu doet die site het prima, maar om deze tijd zijn er natuurlijk ook niet veel bezoekers!

ve
door verwijderd - Jun 23, 2012 om 00:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Nokia,

toevallig iemand vandaag gesproken die hetzelfde probleem als jij had. ook van ziggo.. hij heeft ziggo gebeld om een nieuw vers ip adres te krijgen, na een paar uur en een reset van het modem werkte alles weer naar behoren.. zo te horen heeft ziggo wat probleempjes

ve
door verwijderd - Jun 23, 2012 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier ook Ziggo en duurt sec of 10 voor de site wil openen, maar hij is er dan toch.

Gaat net iets sneller dan de Kassa site, want over traag gesproken....

ve
door verwijderd - Jun 23, 2012 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit stond vanmorgen op Facebook, hij werkt nu wel weer maar heel traag.

RTV Drenthe

Op dit moment is onze site niet bereikbaar vanwege technische problemen. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.

ve
door verwijderd - Jun 23, 2012 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze komen er zelf ook niet meer uit !!!

RTV Drenthe. We hebben inderdaad deze dagen problemen met de snelheid en de bereikbaarheid. De technici proberen het probleem te vinden maar dat blijk ingewikkelder dan het is. Ook externe partijen kijken ernaar. Excuses voor het ongemak.

ve
door verwijderd - Jun 23, 2012 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo nokia,

Wees blij dat het geen probleem met je computer is.
RTV Drenthe komt wel weer in de lucht. Kwestie van geduld hebben.

Met vr.gr.