ro
door rondeb Jun 28, 2007 om 15:08
Computers & telefonie

Website staat op een Sexsite ! ? ! ?

Hallo,

Heb een vraagje sinds kort heb wij een website voor ons hotel hier in duitsland. Als ik nu bij google onze url invoer www.landgasthofgrevenstein.de of landgasthofgrevenstein dan staat onze naam ook vermeld bij een link van een pornosite dit is de een na laaste van onder.Hoe kan het dat onze naam daar staat we hebben er niet om gevraagd, hoe kan ik onze naam daar weg krijgen van die site.En hoe kan ik dit in de toekomst tegen houden want vindt het niet prettig als mensen naar ons hotel zoeken en dat ze op die website terecht komen.

Hoop zo spoedig mogelijk op een antwoord,

Met Vr Gr Ron de Bruin

637 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige wat je voorlopig zou kunnen doen Ron is de betreffende website opzoeken en in de bron vermelding kijken of de naam die jij voert in de ' Meta Tag' voorkomt.

Meta Name 'Keywords'

Als dit inderdaad het geval is zou ik toch proberen om in contact met de eigenaar te komen en een oplossing te zoeken.

Is dit niet het geval, ja dan wordt het wat moeilijker, mogelijk door een foutje in een script wordt deze telkens weer vermeld.

Hopelijk is de oplossing nabij en heb je daar geen last meer van.

Wat je zelf kan doen is ook jou Keywords zo strak moegelijk vermelden en opgeven aan de zoekmachines.

Groet en succes,

Oracle

ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vrees dat je er zelf weinig aan kunt doen. De pagina die in de zoekresultaten van Google staat, stuurt je namelijk automatisch door naar die pornosite.

Ik heb wel even aangegeven bij mcafee siteadvisor dat de site niet helemaal in de haak is. Dit zou je zelf misschien ook nog kunnen doen, door je aan te melden bij www.siteadvisor.com

Als anderen dit nu ook doen, wordt de site wellicht als onbetrouwbaar bestempeld bij Google