vleermuiswes
door vleermuiswes May 15, 2009 om 08:54
Computers & telefonie

Webwinkel Bol.com

Ik heb begin april een product besteld en betaald bij bol.com.
Na 1 week kreeg ik een mailtje van bol.com dat het product in backorder geplaatst is. een week verstreken en nog geen nieuws heb ik telefonisch contact met hun opgenomen. ze zouden contact opnemen met de leverancier wanneer het product geleverd wordt. Ik kreeg de volgende dag een reactie. ze vertelde mij dat irond week 20 het product weer leverbaar zou zijn. Ik heb meerdere malen op de website gekeken en ze bieden het product nogsteeds aan en levertijd 3-4 werkdagen. nu einde week 20 en nog geen reactie. Ik heb een mailtje gestuurd met het verzoek om een soortgelijk product te leveren. ookal is het product iets duurder dan wat ik besteld heb. ;
wat kan ik eisen of wat kan ik doen om het product toch te ontvangen?

annuleren van de opdracht ben ik ook niet voore, want dan duurt het zeker nog 6 weken voordat het geld terug op mijn rekening staat.

met vriendelijke groet vleermuiswesman

375 1 Rapporteer

stacey
door stacey - May 15, 2009 om 09:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Weinig aan te doen, het is overmacht voor Bol.com als hun leverancier niet uitlevert. Dat de site niet continue aangepast wordt is wel vervelend maar veele werk, gaat wel bij meerdere bedrijven niet helemaal zo als het zou moeten helaas.

Je kunt annuleren of wachten of zoals je zegt een ander artikel kiezen maar bel ze dan even ipv te mailen zou ik zeggen dan is het gelijk te regelen wellicht en dan weet je ook gelijk waaar je aan toe bent.

(Een volgend keer kun je wellicht beter kiezen voor achteraf betaling)

Succes,