ph
door phillippoes Dec 20, 2006 om 23:47
Computers & telefonie

Wegval van mijn telefoonlijn

Ik heb nu meer dan een jaar Fiberworld als provider voor mijn telefoon en Internet. Internet gaat prima, maar met mijn telefoon gaat het al vanaf het begin (4 okt. 2006) niet. Ik correspondeer al met hen vanaf diezelfde 4de okt. 2006, en dat gaat dan van mijn kant o.a. als volgt.
Na maanden VAN STILZWIJGEN van mijn kant nu dan toch maar weer eens een
ticket met nog steeds (AL DIE TIJD) DEZELFDE KLACHTEN als alle tickets
hiervoor over de telefoonlijn, die echoot, kraakt, wegvalt etc. etc. En
nu hoop ik dat u niet weer begint met of IK wel dit of dat, NEE U, U
MOET GOEDE SOFT- EN/OF HARDWARE INSTELLEN, zodat ik eindelijk eens
krijg waarvoor ik betaal.

Ik krijg dan voortdurend niet te begrijpen antwoorden terug als op 06-12-2006 09:46 : "Goedendag, we hebben een instelling in de sip-server gewijzigd en het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Maar er is al die tijd NIETS opgelost.
Hun laatste 'aan het lijntje houder' was op 13-12-2006:

Hallo,

We zijn achter de schermen druk bezig met het verhelpen
van de problemen in ons VOIP platform. Helaas neemt dit veel tijd in
beslag, en is het op dit moment nog niet mogelijk om alle problemen
direct op te lossen.
Ik kom zo snel als het kan hierop terug, dat zal waarschijnlijk over een paar weken zijn.

Wat zou ik hier effectief aan kunnen doen, zodat mijn telefoon eens echt normaal gaat werken?

Opzeggen kan tenslotte ook, maar hoe moet zo iets, en hoe weet ik dat ik bij een volgende niet weer hetzelfde gezeur krijg?

Ph. kost





376 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2006 om 09:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas bent u dus ook een slachtoffer van het nog niet goed werken in veel gevallen van de combinatie telefoon en internet.


U kunt feitelijk maar één ding doen en dat is een beroep doen op het naleven van de overeenkomst die u heeft gesloten en waarvan nu geen sprake van is. Ik doel daarbij op het gestelde in art 74 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek. Ook is art 162 van hetzelfde boek aan de orde.


Zend daarom nu zo snel als mogelijk een aangetekend schrijven naar uw provider, verwijs naar de genoemde artikelen en stel dat u thans binnen 10 dagen een goede aansluiting verwacht. Stel tevens dat u een schadevergoeding verlangt voor de (bel) kosten etc die u inmiddels heeft moeten maken en zonder dat er een oplossing kwam. Noem een reeel bedrag.


U kunt ook aangeven dat indien de dienstverklening verder blijft zoals u die nu ondervind u uw overeenkomst als beëindigd zult beschouwen. U stelt zich zelf dan overigens terecht de vraag: bij wie is het beter. Vooralsnog is dat nog altijd in veel gevallen apart adsl en telefoon of geheel geen vaste tel lijn maar uitsluitend mobiel.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2006 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

www.wetboek-online.nl/wet/BW6.html  , nog een link opdat u zelf de genoemde artikelen kunt nalezen.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2006 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Deze provider heeft diverse namen diverse produkten en als je die optelde kom je hoger uit dan Fibre.. alleen en daarom lijkt de firma beter, helaas veel klachten en traag opgelost... bekend probleem helaas.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer